אופלי » Blog Archive » סוני מציגה את Xperia™ Z Ultra


סוני מציגה את Xperia™ Z Ultra

סמארטפון ה- FULL HD  הדק בעולם

ברס אלקטרה, נציגת Sony Mobile בישראל, מציגה אתUltra  Xperia Z , סמארטפון ה FULL HD הדק בעולם. זהו הסמארטפון הראשון שאי פעם שולב בו צג FULL HD בטכנולוגיית  TRILUMINOS®עם X-Reality, הטכנולוגיה החדשה ביותר של סוני המספקת את חוויית הצפייה העוצמתית ביותר. בעל מעבד שלQualcomm® Snapdragon™ 800 מרובע ליבות במהירות  2.2 GHz, איכות סאונד HD, ביצועי סוללה מהמובילים בענף ומהירות מרשימה.  

Xperia™ Z Ultra

Xperia™ Z Ultra

Ultra  Xperia Z עם מסך מגע בגודל "6.4, עושה שימוש בטכנולוגיית המסך החדשנית של סוני שפותחה על ידי מהנדסי BEAVIA® TV. תצוגת TRILUMINOS® עם רזולוציה גבוהה, המציעה מגוון רחב יותר של צבעים טבעיים ועשירים. המסך הרחב מאפשר תחושת מסך גדולה יותר לפחות ב-60%*** לעומת המסכים של מרבית הסמארטפונים האחרים.  המסך של ה- Ultra  Xperia Z בעל תגובה מהירה, כולל זיהוי כתב יד ומתאים לשימוש עם עיפרון/ עט מתכתי מכל סוג. ניתן לשנות את המקלדת למצב הקלדה ביד אחת.

Ultra  Xperia Z בעל עיצוב יפיפה ברוח ה OmniBalance עטור השבחים.  עוביו 6.5 מ"מ ומשקלו 212 גרם בלבד, להבטחת ניידות מקסימלית. אוּמנותה של סוני בעיצוב ותשומת לבה לפרטים מתבטאות בקווים הנקיים ובחומרים איכותיים, עם מסגרת מתכתית וזכוכית מחוסמת.

Ultra  Xperia Z משלב אלגנטיות ועמידות. הודות לתקן IP55 ו-IP58, הוא עמיד בפני מים ואבק. (עמיד במים מתוקים בעומק של עד 1.5 מטר למשך 30 דקות). בעל  מצלמת MP8 עם חיישן  Exmor RS™ ווידאו FULL HD   (ניתן אף לצלם סרטוני וידאו FULL HD  מתחת למים). עם HDR  אוטומטי, וכן הפחתת רעש לפי הצורך לקבלת תמונות איכותיות גם בתנאי  תאורה ירודים.

ביצועים מעולים עם המעבד המהיר ביותר בעולם לסמארטפונים

Ultra Xperia Z כולל את המעבד המהיר ביותר בעולם לסמארטפונים- מעבד Qualcomm® Snapdragon™ 800 עם סאונד HD, אשר ביחד עם מצב האודיו ClearAudio+ של סוני ועם Xloud להגברת עוצמת הקול, מסוגל לספק לא רק מהירות וביצועים יוצאים מן הכלל, אלא גם איכות קול ושמע ברמה גבוהה ביותר.

מצב ה- STAMINA של הסוללה משפר באופן משמעותי את זמן ההמתנה של הסמארטפון, (פי ארבעה או יותר1), תוך שהוא מזהה מתי המכשיר אינו בשימוש ומכבה אוטומטית פונקציות שאינן נחוצות. ברגע שלוחצים על לחצן ההפעלה כדי "להעיר" את המסך, כל הפונקציות חוזרות לפעילות רגילה.

אולטרה קישוריות

הודות לפונקציות ה- "ONE TOUCH", ניתן לשתף מיידית ובקלות מוזיקה, תמונות וסרטונים מהסמארטפון, עם מגוון רחב של מכשירי סוני המותאמים ל-NFC, כולל רמקולים, SmartWatch, אוזניות אלחוטיות וטלוויזיות.

SBH52 היא אוזניית בלוטות' המשמשת כאפרכסת אלחוטית. בעלת צג OLED לדפדוף בנוחות ביומן השיחות, מעוצבת  ועמידה בפני נתזי מיים– על מנת לאפשר שימוש בכל מזג אויר.

את ה- Xperia Z Ultra ניתן להשיג בצבע שחור: בפלאפון, מחסני חשמל וברשתות הנבחרות.

מחיר הייבואן הרשמי: 3,299 ₪.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.