אופלי » Blog Archive » התעשייה האווירית חושפת את ה"סופר הרון" – כלי טיס בלתי מאויש חדש ומתקדם.


התעשייה האווירית חושפת את ה"סופר הרון" – כלי טיס בלתי מאויש חדש ומתקדם.

מנכ"ל התעשייה האווירית, יוסי וייס: "סופר הרון  מוביל את יכולות כלי הטיס הבלתי מאוישים מסוגו בארץ ובעולם"

מל"ט סופר הרון של התעשייה האווירית

מל"ט סופר הרון של התעשייה האווירית

התעשייה האווירית (תע"א) חשפה היום את כלי הטיס הבלתי מאויש (כטב"ם) החדש מתוצרתה – "סופר הרון", בטקס חגיגי שהתקיים בסלון האווירי הבין לאומי בסינגפור.

מנכ"ל התעשייה האווירית, יוסי וייס אמר: " אנו גאים להציג את הדור החדש של מל"טי התעשייה האווירית. סופר הרון מוביל את יכולות כלי הטיס הבלתי מאוישים מסוגו בארץ ובעולם. כלי טיס חדש זה מבוסס על מל"ט ההרון של התעשייה האווירית אשר זכה להכרה בין לאומית בהישגיו הייחודיים ויכולותיו המתקדמות."

סופר הרון פותח בתע"א על מנת לענות לצרכים המתקדמים בקרב לקוחות מובילים. המל"ט החדש כולל מנוע דלק כבד (דיזל) של 200 כוחות סוס ומערכת הנעה מתקדמת אשר משדרגים באופן משמעותי את ביצועיו ויכולותיו השונות, כולל  כושר הנשיאה ושיעור הטיפוס.  מהירותו של הסופר הרון מגיעה ל- 150 קשר ויותר.

מערכות האוויוניקה המתקדמות של הסופר הרון ( בעלות יתירות משולשת ), מערכות ממוחשבות נוספות , יכולות עיבוד מתקדמות, הספק חשמלי מוגבר וארכיטקטורת מערכת המאפשרת שילוב יעיל ופשוט של מטע"דים (מטענים ייעודיים) מתקדמים, מחזקים את פוטנציאל ההתפתחות העתידי של המל"ט. למערכות סופר הרון תצורות מרובות שיכולותיהן המבצעית הוכחו בהצלחה רבה  למשימות מודיעין, עקיבה, זיהוי, רכישת מטרות, סיור ימי ועוד. ריבוי החיישנים, מערכות תקשורת מהשורה הראשונה ויכולות מוכחות לשילוב במרחב האווירי מהוות נדבך נוסף וחשוב ביכולותיו המתקדמות של סופר הרון.

מנכ"ל התעשייה האווירית יוסי וייס לצד מל"ט הסופר הרון  בטקס החשיפה בסלון האווירי בסינגפור

מנכ"ל התעשייה האווירית יוסי וייס לצד מל"ט הסופר הרון בטקס החשיפה בסלון האווירי בסינגפור

התעשייה האווירית ידועה כחלוצה ומובילה עולמית בתחום כלי הטיס הבלתי מאוישים;  ההרון   נחשב למוביל מסוגו בעולם. הוא פעיל מבצעית בחיל האוויר הישראלי ובנוסף  הוכיח את אמינותו ועליונותו בשירות מבצעי אצל עשרות לקוחות מובילים באזורי מפתח שונים ברחבי העולם. המל"טים השונים מתוצרת התעשייה האווירית צברו במשותף מעל למיליון ומאה אלף שעות טיסה מבצעיות, מתוכן צברו המל"טים ממשפחת ההרון  כמאתיים וחמישים אלף שעות טיסה מבצעיות בארץ ובעולם.

סופר הרון – תעודת זהות

ביצועים
–    רדיוס פעולה – בתקשורת קו ראייה (LOS ) – מעל 250 קילומטרים, בתקשורת מעבר לקו הראייה  (BLOS )– מעל 1000 ק"מ (באמצעות תקשורת לווינית)
–    שהייה באוויר – עד 45 שעות
–    תקרת טיס  – מעל  30,000 רגל
–    מהירות שיוט –  60-80 קשר
–    מהירות מקסימלית – 150 קשר ויותר

מידע טכני
–    משקל המראה מקסימלי – 1,450 קילוגרם
–    מטען מירבי  (כולל דלק)– עד 450 קילוגרם
–    מוטת כנף – 17 מטרים

מאפיינים מרכזיים ויכולות עיקריות
–    מערכת הנעה מתקדמת  – מנוע דלק כבד (דיזל) 200 כ"ס
–    מגוון תצורות המוכחות מבצעית למשימות מודיעין,,סיור ימי ועוד
–    יכולת רב מטע"דית / רב משימתית
–    יכולות המראה ונחיתה אוטומטיות
–    מערכת תקשורת מתקדמת ויכולת שילוב במרחב האווירי
–    יכולת נשיאת מטע"דים ומערכות על הכנפיים, במספר נקודות תלייה

בתמונה:
1) מל"ט סופר הרון של התעשייה האווירית
2) מנכ"ל התעשייה האווירית יוסי וייס לצד מל"ט הסופר הרון  בטקס החשיפה בסלון האווירי בסינגפור



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.