אופלי » Blog Archive » ביוטרוניק ישראל משיקה את ה-Orsiro, הסטנט ההיברידי משחרר-התרופה הראשון המכיל פולימר מתכלה


ביוטרוניק ישראל משיקה את ה-Orsiro, הסטנט ההיברידי משחרר-התרופה הראשון המכיל פולימר מתכלה

סטנט ה-Orsiro

סטנט ה-Orsiro

חברת ביוטרוניק, מהיצרניות המובילות בעולם של פיתוח, ייצור ושיווק מכשירים רפואיים לבביים, ההשיקה בישראל את ה-Orsiro, תומכן (סטנט) היברידי משחרר-תרופה המכיל פולימר מתכלה. ההשקה באה לאחר קבלת האישור ממשרד הבריאות הישראלי.

ה- Orsiro הינו הסטנט מפריש התרופה ההיברידי הראשון עם שכבה של פולימר מתכלה (Drug Eluting Stent). זהו פתרון יחודי לטיפול בסתימות בעורקים הלבביים עם שילוב היברידי של רכיבים פסיביים ואקטיביים. הסטנט המתכתי מצופה בשכבת Probio פסיבית המונעת כמעט לחלוטין את האינטרקציה בין הסטנט לבין הרקמות שמסביב. הציפוי הפעיל, ה- Biolute, מכיל פולימר מותאם ביולוגית המשחרר את התרופה הנספגת ברקמות שמסביב. עם הזמן, לאחר הספגות התרופה והפולימר, נשאר בעורק הסטנט המתכתי עם הציפוי הפסיבי.

היעילות והבטיחות של סטנט ה-Orsiro  הוכחו לאחרונה בשני מחקרים קליניים ה-Bioflow II  וה- BioflowIII בהם הודגמה עליונותו של הסטנט על המתחרים. תוצאות המחקרים הוצגו  באחרונה במסגרת כנס EuroPCR ע"י פרופסור סטפן וינדיקר מבית החולים האוניברסיטאי ברן שבשוויץ. Bioflow  הוא מחקר בין לאומי, רנדומלי, שהשווה בין ה- Orsiro לסטנט מצופה תרופה אחר, הקסייאנס פריים. במעקב של תשעה חודשים, התוצאות של ה- Orsiro היו טובות כמו הסטנט השני, אך התאימו לחתך אוכלוסייה גדול יותר. "התוצאות מאשרות את יעילות ובטיחות ה-Orsiro בקרב אוכלוסיית חולים רחבה ומורכבת יותר", אמר פרופסור ג'והנס וולטנברגר, חוקר מתאם מאוניברסיטת מינסטר, גרמניה.

אודות ביוטרוניק

ביוטרוניק היא מהיצרניות המובילות בעולם של פיתוח, ייצור ושיווק מכשירים רפואיים לבביים. החברה הגרמנית חוגגת בימים אלה 50 שנות פעילות בלמעלה מ-100 מדינות, כשמיליוני חולי לב משתמשים במוצרים שפיתחה. בין החידושים שהשיקה החברה בשנים האחרונות: מערכת ניטור ללב מרחוק המיועדת לשימוש ביתי וקוצבי לב ודפיברילטורים (Home Monitoring), ובנוסף פיתחה סדרת מוצרים המאושרים לשימוש במהלך ביצוע בדיקות MRI.

למידע נוסף, בקרו באתר www.biotronik.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.