אופלי » Blog Archive » פלטפורמת 3DEPERIENCE נבחרה על ידי FEops לתכנון הליכים קליניים חדשניים בעורקי הלב ולעיצוב מכשור רפואי


פלטפורמת 3DEPERIENCE נבחרה על ידי FEops לתכנון הליכים קליניים חדשניים בעורקי הלב ולעיצוב מכשור רפואי

אפליקצית SIMULIA של דאסו סיסטמס מספקת סימולציה ריאליסטית להשתלת שסתום לב בצנתור. כך, היא מאפשרת עיצוב מכשור אמין יותר, ומסייעת לרופאים לתכנן ספציפיים הליכים למטופלים ולהשיג תוצאות משופרות בניתוחים.

 

FEops

FEops

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה- 3DEXPERIENCE, הכריזה כי חברת עיצוב המכשור הרפואי לעורקי הלב שמושבה בבלגיה, FEops, בחרה באפליקציית 3DEXPERIENCE SIMULIA, כדי לבצע הערכות של מכשור הרפואי כבר מהשלבים הראשונים של פיתוח המוצר ועד לפעולות שלאחר הניתוח.

טכנולוגיית TAVLguide של חברת FEops מיועדת לשיפור העיצוב, התכנון, הבטיחות והיעילות של מוצרים ותהליכי TAVI (השתלת שסתום לאב עורקים בצנתור). טיפול TAVI הוא סוג של ניתוח לב עם מינימום פולשנות, המסייע לחולים במצב קריטי באמצעות החלפת שסתום לב פגוע עם שסתום מלאכותי הנתמך בסטנט (Stent). כיוון שלכל מטופל מבנה ומצב פיזי ייחודיים, זיהוי הגודל והמבנה המתאימים של שסתום הסטנט הינם קריטיים לפני הניתוח, כמו גם חיזוי נכון של ביצועי המכשור במהלך ההשתלה והשימוש.

"שילוב בין פתרונות ה-3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, יחד עם תוכנות ייעודיות שפותחו על ידינו, מסייע למפתחי המכשור ולמנתחים לחזות את התנהגות הסטנט, בכל שלבי פיתוח והטמעת המוצר. השילוב גם מעמיק את ההבנה שלנו לגבי הפרמטרים הרבים שיש לטפל בהם כדי להשיג את היתרונות הבריאותיים המירביים שמתקבלים באמצעות טיפול ייעודי למטופל", אמר ד"ר מתיו דה בואל, מייסד משותף של FEops.

"מכשור קרדיו-וסקולרים ואנדו-וסקולרי חייב לתפקד בסביבות דינאמיות מאוד", הוא הוסיף. "כלי התכנון שלנו, מבוססי הסימולציה, מספקים תובנות רבות ערך לאופטימיזציה של מיקום, גודל וסוג השסתום האב-עורקי. כך, מנתחים יכולים לקבל את ההחלטות הטובות ביותר עבור המטופלים שלהם לפני הניתוח, ולקבל את התוצאות הטובות ביותר לאחריו".

פרופ' פיטר דה יגרה, מהמרכז הרפואי ארסמוס ברוטרדם, הוסיף: "אני מאמין כי לטכנולוגיה זו יהיו השלכות קליניות חשובות".

על פי סטפן שנדוויק, מנהל צפון אירופה בדאסו סיסטמס, "במדעי החיים, כמו בתעשיות רבות אחרות, ביצוע הערכה של רעיונות חדשים באמצעות ייצור אבי טיפוס ובחינה שלהם, הוא תהליך גוזל זמן שאינו תמיד משתלם עבור ארגונים. שימוש בסימולציות מאפשר לבחון אלטרנטיבות עיצוב שונות, להפחית את מספר אבי הטיפוס הפיזיים שצריך ליצור, ולהאיץ פיתוח מוצרים".

טכנולוגיה זו תסייע ליצרני מכשור רפואי לבחון מגוון של מוצרים קרדיו-וסקולרים חדשים באנטומיה אמיתית של מטופלים, כבר בשלבים הראשונים של מחזור הפיתוח", אמר דה בואל. "טכנולוגית TAVIguide מספקת גם מידע חיוני נוסף הנדרש לאישורים רגולטוריים, ותסייע ליצרנים להבין טוב יותר את ביצועי המכשור שלהם בזמן המבחנים הקליניים".

חברת FEops היא ספין-אוף של קבוצת IBiTech-bioMMeda באוניברסיטת גנט. צוות החברה, המורכב  מדוקטורים לביו רפואה, מגלם בתוכו ניסיון של עשרות שנים במידול מכשור  ותהליכים מתקדמים בעורקי הלב, תוך שיתוף פעולה עם חוקרים וקלינאים בכל העולם. FEops מבצעת ניתוחים מדויקים של עמידה בלחצים ובמאמץ באמצעות פתרונות SIMULIA, כדי לקבוע גורמי בטיחות לעייפות חומר, כחלק מעמידה בתקני ISO ותקנות FDA. למידע נוסף אודות טכנולוגית הסימולציה הריאליסטית החדשנית של FEops עבור הליכי צנתור של מכשור לעורקי הלב, בקרו בwww.FEops.com.

 

למידע נוסף אודות פתרונות דאסו סיסטמס לעולם מדעי החיים:  www.3ds.com/industries/life-sciences/.

בישראל משווקים פתרונות SIMULIA  של דאסו סיסטמס על ידי חברת Adcom

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DExperience של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-170,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.

CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.com\Israel.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.