אופלי » Blog Archive » לוקהיד מרטין מציגה את פתרון אבטחת המידע Trusted Sentinel, המאפשר לשתף נתונים בצורה מאובטחת בין מתחמים עם רמות סיווג שונות


לוקהיד מרטין מציגה את פתרון אבטחת המידע Trusted Sentinel, המאפשר לשתף נתונים בצורה מאובטחת בין מתחמים עם רמות סיווג שונות

לוגו חברת לוקהיד מרטין

לוגו חברת לוקהיד מרטין

לוקהיד מרטין[NYSE: LMT]  פיתחה פתרון אבטחה מקוון, המאפשר לשתף מודיעין בצורה מאובטחת בין אנשי צוות ומתחמים הפועלים ברמות שונות של סיווג בטחוני – מאתרי מודיעין בעלי סיווג גבוה ועד משתמשים נטולי סיווג הנמצאים בשטח. הפתרון, Trusted Sentinel, מאפשר להעביר נתונים באופן ידני ובאופן אוטומטי בין מספר מתחמי אבטחה, באמצעות שימוש בתצורה בודדת המאחדת חומרה ותוכנה.

״בסביבת האיומים המקוונים המסובכת של ימינו, קריטי מתמיד להגן ולאבטח את הנתונים שלנו״, אמר ג׳ים קווין, סגן נשיא C4ISR Systems במרכז למערכות מידע ופתרונות גלובליים (IS&GS) בלוקהיד מרטין. ״Trusted Sentinel מספק מענה לאתגרים המורכבים של שיתוף מידע רלוונטי על פני מתחמי אבטחה שונים ובין דרגים ארגוניים שונים״.

Trusted Sentinel תומך בהזרמה מאובטחת של נתונים מודיעיניים בין כל הרמות המורשות, תוך הבטחה שהמידע הרגיש עובר את רמות ההרשאה הגבוהות ביותר. בנוסף, הוא מבטיח כי המידע שעושה את דרכו מהרמות הנמוכות ביותר וממקורות בלתי מורשים אינו מכיל קוד זדוני, העלול לפגוע ברשתות מאובטחות. באמצעות שילוב של יכולות להגנת רשתות, המגינה על נתונים מסווגים מפני גישה בלתי מורשית, Trusted Sentinel שולט בשחרור המידע באופן יחסי לרמות האבטחה של המידע המעובד, לרבות רמות הרשאה, היתרי גישה פורמליים וצרכי המשתמש, כפי שנקבעו על ידי דרישות הסודיות שהוקצו לו.

Trusted Sentinel פותח תוך שילוב היכולות של שניים מה-Unified Cross Domain Management Office (UCDMO)-approved Cross Domain Solutions של לוקהיד מרטין. ה-UCDMO הוא ארגון המשותף למחלקת ההגנה ולקהילת המודיעין, אשר מספק יכולות תיאום ופיקוח מרוכזות עבור יוזמות חוצות מתחמים בקרב כל הקהילות הללו. הפתרון, אשר זכה בהסמכת עיצוב מהארגון המסמיך, נמצא בתהליכי הכנה להצבה בסביבה תפעולית.

לוקהיד מרטין[NYSE: LMT]  היא חברה גלובלית מגוונת ביותר, העוסקת במחקר, תכנון, פיתוח, ייצור, שילוב ותמיכה של מערכות, מוצרים ושירותים בטכנולוגיה עילית. החברה מעסיקה כ-116,000 עובדים ברחבי העולם, והיקף המכירות שלה בשנת 2012 עמד על כ-47.2 מיליארד דולר.

ללוקהיד מרטין יש נציגות בישראל, ולה מערכת ענפה ורבת-שנים של שיתופי פעולה עם תעשיות היי-טק והתעשייה הביטחונית בארץ.

למידע נוסף על לוקהיד מרטין: www.lockheedmartin.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.