אופלי » Blog Archive » מהיום: משלוח קורות חיים מכל מקום, בכל זמן וגם מכל טאבלט או סמארטפון


מהיום: משלוח קורות חיים מכל מקום, בכל זמן וגם מכל טאבלט או סמארטפון

הפורטל למועמד

הפורטל למועמד

שירות חדש למחפשי עבודה, "הפורטל למועמד", מאפשר מהיום תקשורת ישירה בין מחפש העבודה לחברה המגייסת. הפורטל, המהווה חלק אינטגרלי מעמוד המשרות הפתוחות באתר האינטרנט של החברה המגייסת, מאפשר למועמד פוטנציאלי להגיש את מועמדותו למשרה המתאימה לכישוריו בתהליך מהיר וידידותי, החושף בפניו משרות נוספות שעשויות לעניין אותו. הפתרון, שמהווה מוצר משלים למערכת גיוס העובדים Synerion Recruitment של חברת סינריון, תומך גם בטאבלטים וסמארטפונים, כך שמחפש המשרה יכול להגיש מועמדות, גם מבית הקפה השכונתי שלו.

"מבחינתו של העובד יש כאן ערוץ נוסף לחיפוש משרה והעברת קורות חיים", אומר איל תמיר, סמנכ"ל פעילות ישראל בסינריון. "המועמד יכול לאתר משרות רלוונטיות עבורו עפ"י תחומים או מילות מפתח.

בניגוד למשלוח רגיל של קו"ח שהניסוח שלהם בדרך כלל לא מותאם לדרישות המשרה כפי שנוסחו ע"י החברה, באמצעות הפורטל המועמד יכול לשים דגש על היכולות הספציפיות הנדרשות ובכך מעלה את סיכויי ההתאמה שלו".
לדברי תמיר, שני הצדדים מרוויחים מכך: המועמד העלה את הסיכוי שלו להגיע לראיון והחברה יכולה לזמן את המועמדים המתאימים באמת ולחסוך זמן על ראיונות מיותרים. מועמד שמילא את פרטיו גם נחשף לתצוגה של משרות פתוחות נוספות שעשויות להתאים לנתוניו ומעבר לכך, חוויית המשתמש אף תורמת למיתוג החברה כמעסיק. "בשורה התחתונה", אומר תמיר, "מדובר בפתרון שמקצר את תהליך הגיוס, מצמצם את עלויותיו ויוצר מאגר מועמדים איכותי ומהימן".

מערכת גיוס העובדים Synerion Recruitment מאפשרת ניהול משרות, קליטת קו"ח של מועמדים ממגוון מקורות הפופולריים יותר כיום (דוא"ל, ורשתות חברתיות), וממגוון הכלים התקשורתיים העומדים לרשות המועמד, כולל הטאבלט והסמארטפון שלו. המערכת בונה מאגר מועמדים, ומצליבה נתוני המועמדים מול דרישות התפקיד לצורך סינון המועמדים המתאימים ביותר לדרישות הארגון. כל זאת, תוך מעקב ותיעוד אוטומטי של שלבי תהליך הגיוס. המערכת מאפשרת ניהול, מעקב ותיעוד אוטומטי של שלבי תהליך הגיוס, כולל הפניות וסיכום ראיונות עם המועמדים. עם סיום תהליך הגיוס, כל המידע שנצבר אודות מועמד יהיה זמין לאחזור ותחקור ומועבר לתיק המידע האישי של העובד.
"בסופו של דבר, מדובר בייעול התקשורת מול הממשקים המרובים המעורבים בתהליך הגיוס: יחידת משאבי אנוש, מנהלים מגייסים, מועמדים וחברות גיוס והשמה", אומר תמיר.

אודות סינריון

סינריון מערכות מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. עם למעלה מ- 25 שנות ניסיון, פתרונות התוכנה של סינריון פועלים בלמעלה מ-7,000 ארגונים בישראל ובעולם ומשרתים למעלה מ- 5,000,000 עובדים. הפתרונות של סינריון, המותקנים בארגונים בכל מגזרי המשק ובכל סדרי הגודל, תומכים בניהול שלבי מחזור חיי העובד בארגון, כולל ניהול מערך העובדים וחישוב שכר, ניהול גיוס עובדים וניהול הכישורים והכישרונות בארגון.

מוצרי התוכנה של סינריון קיבלו הכרה בינלאומית והם פועלים אצל לקוחות ברחבי העולם. סינריון הינה הספק הפרטי הגדול ביותר בקנדה של פתרונות לניהול מערך עובדים לשוק הבינוני. סינריון היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Lumesse, מהמובילות בעולם בפתרונות Talent Management. החברה מעסיקה כ- 160 עובדים בישראל ו- 50 עובדים בחברת הבת שלה בקנדה. בנוסף, סינריון פועלת באמצעות רשת מפיצים במקומות שונים בעולם.

למידע נוסף : http://www.synerion.co.il



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.