אופלי » Blog Archive » סקי חורף 13-14


סקי חורף 13-14

עונת הסקי הרשמית אוטוטו נפתחת וזה הזמן להתעכן בגאדג'טים ופריטי הלבוש החדשים לעונה

הסלה רונדה. צילום: מנחם גליק

הסלה רונדה.
צילום: מנחם גליק

למרות שכמויות אדירות של שלג פוסחות על מדינתנו הקטנה בדרך-כלל, עשרות אלפי ישראלים יצפינו החורף לגלוש בחרמון, ועשרות אלפים נוספים יטוסו בקרוב לאתרי סקי רבים ברחבי אירופה. אז רגע לפני שנפתחת העונה של ענפי הספורט הכי חורפיים שיש – הסקי והסנובורד – קבלו את כל הגאדג'טים ופריטי הלבוש שיהפכו את הגלישה לחוויה שלא תישכח

בטרם ניכנס אל תוך חליפת הסקי המאסיבית או שנלבש את מעיל הרוח, חשוב להצטייד בחולצה דקה, רכה, קלת-משקל ומנדפת זיעה, אשר תשמור על טמפרטורת הגוף מתחת לכל השכבות. מותג הספורט האמריקאי BROOKS משיק סדרת חולצות בייסיק דקות ומנדפות זיעה לגברים ולנשים, עם חורים לאגודלים בשרווליהן, כך שתהיה שכבה מחממת לכף היד עוד לפני שתושחל לכפפות הסקי.

לאלו מאיתנו שמצטיידות בנגן מוזיקה לקראת חופשת הסקי, ברוקס מציעה סדרת קפוצ'ונים תרמיים לנשים בעלת כיס פנימי וייחודי שעמיד במים לאחסון הנגן/הנייד. בנוסף, בחבישת הברדס אין צורך להסתרבל עם שיער פזור – היות וניתן להוציא את הקוקו מהחור שבחלקו האחורי. אלמנטים פונקציונאליים נוספים, הם בד הרשת באזור האוזניים כך שניתן יהיה לגלוש עם הברדס על הראש, פסים מחזירי אור, וחורים לאגודלים לחימום כפות הידיים.

כפפות ייעודיות לשימוש במכשירי מגע במהלך הסקי

כפפות ייעודיות לשימוש במכשירי מגע במהלך הסקי

מהטלפון הנייד מרביתנו מתקשים להתנתק גם כשאנחנו בחופשת סקי, ועל כן מותגי הספורט MOVING COMFORT ו-BROOKS מציעים סדרת כפפות אולטרא-קלות וייעודית לשימוש בניידים, נגנים או טאבלטים בעלי מסך מגע. הכפפות בעלות כריות-אצבע בחלקן הפנימי כך שאין צורך להסירן בעת השימוש במכשיר המגע, הן עשויות בד מנדף זיעה ומתייבש בקלות ומתאימות לשימוש במזג אוויר קר במיוחד, תוך שמירה על טמפרטורת הגוף הנעימה בכפות הידיים.

במקום להסתרבל עם מעיל מאסיבי, ברוקס משיקה בקולקציית החורף סדרת מעילי רוח סופר-קלה ואופנתית לגברים ולנשים, שמותאמת לגלישה. היות והם קלים במיוחד, המעילים כמעט ולא מורגשים על הגוף וניתנים לאריזה פשוטה במזוודה, ויתרה מכך- ניתנים לאחסון בתוך כיס היד שלהם. כמו כן, הם עמידים בפני רוח ומים ובעלי תכונות חכמות, כמו: אוורור אחורי כפול, ברדס המאוחסן בחלקו העליון של המעיל אשר ניתן לשליפה בקלות, וגומי בחלקם התחתון להתאמה אישית.

מעיל רוח קל במיוחד שמתקפל לתוך הכיס של עצמו

מעיל רוח קל במיוחד שמתקפל לתוך הכיס של עצמו

מעבר לכך שהם מהווים אקססורי אופנתי ש"זורק צבע" בטוטאל-לוק, אחד הפריטים שמשדרגים את חוויית הגלישה הוא שרוול הלחץ, הניתן לענידה בזרועות ובשוקיים. חברת ZENSAH המתמחה בעיצוב וייצור שרוולי לחץ (קומפרשן), מציגה שרוולי לחץ בשלל גוונים לזרועות, אשר מסייעים לזרימת הדם בתוך השרירים ושומרים עליהם חמים ומשוחררים – בכדי למנוע התכווצויות ולסייע לגולשים להגיע לביצועים הטובים ביותר. בגזרת הרגליים, החברה מציעה שרוולי לחץ לשוקיים המוצעים במגוון צבעים והדפסים, אשר מספקים תמיכה לשרירי השוק, מגנים עליהם מפני עייפות ומותאמים לגלישה מאומצת. ייחוד השרוולים טמון בהיותם בעלי תמיכה כפולה: תומכים גם בחלקם הקדמי וגם בחלקם האחורי של השוקיים. השרוולים גם מסייעים לזרימת החמצן הדם ומקלים על התאוששות השרירים (ככל שהשרירים מקבלים יותר חמצן – קצב ההתאוששות שלהם גובר).

עבור הגולשים שמעדיפים להצטייד בגרבי לחץ במקום השרוולים, ברוקס מציעה סדרת גרבי קומפרשן גבוהות (עד הברך) לגברים ולנשים, בעלת יכולת ההידוק ברמה הגבוהה ביותר – mmHg 12-18 – המסייעת לשרירים להתאושש. כמו כן, מהנדסי המותג שילבו בגרביים סיבי X-Static אשר מונעים צמיחת חיידקים ומסייעים למניעת ריח רע.

אחד האיברים הכי רגישים שיש לנו, אשר בד"כ נפגע במזג אוויר קר, הוא האוזניים – ועל כן לקראת חופשת סקי כדאי להצטייד בפריטים מתאימים. כך לדוגמא, MOVING COMFORT מציעה סדרות של מחממי אוזניים וכובעי גרב במגוון צבעים לנשים, בעלת יכולת לוויסות הטמפרטורה ולנידוף זיעה בעת הפעילות.

בעת שהייה בחופשת הסקי, כמו בכל טיול במקום קר במיוחד, מרביתנו מצטיידים בדרך-כלל בזוג מכנסיים תרמיות או במכנסי הגעטקס, אך לאחרונה התפתחה מגמה של גברים ונשים המעדיפים ללבוש מתחת לבגדי הסקי החמים דווקא מכנסי טייטס תומכים השומרים על גמישות השרירים. בהתאם לכך, ברוקס מציעה סדרת טייטסים לגברים השומרת על טמפרטורת הגוף ומעניקה תמיכה לפלג הגוף התחתון. מהנדסי המותג שילבו בטייטסים החדשים ומנדפי הזיעה רוכסנים ייחודיים באזור השוקיים, זאת על מנת להשיג התאמה מדויקת לכל מבנה גוף ולתמיכה מרבית, אך גם בכדי לייתר את הסרבול שבהחלפת הבגדים לאחר הגלישה, וכך, ניתן יהיה לפתוח את הרוכסן בשוק ולהסיר את הטייטס מבלי להוריד את הנעליים.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.