אופלי » Blog Archive » טכנולוגיה של אפסון – PrecisionCore – המשולבת בשבב הדפסה חדש תשנה את הדרך בה כולנו מדפיסים, בעסק, בבית ובתעשייה


טכנולוגיה של אפסון – PrecisionCore – המשולבת בשבב הדפסה חדש תשנה את הדרך בה כולנו מדפיסים, בעסק, בבית ובתעשייה

שבב ההדפסה החדש

שבב ההדפסה החדש

 

אפסון הכריזה על טכנולוגיית הדפסה חדשה, ה- PrecisionCore, מבוססת שבב הדפסה חדש, שמבשר את הדור הבא בהזרקת דיו. ענקית ההדמיה מעריכה כי מדובר במהפיכה בתחומי ההדפסה וגם בהזדמנות עסקית עבור החברה הגלובלית. הפיתוח החדש משלב שנים רבות של נסיון טכני בתחום עם חידושים ופריצות דרך בתחומי ה-MEMS (מערכות מיקרו מכניות).

השבב המיניאטורי, ישולב במדפסות המסוגלות להדפיס במגוון סוגי דיו ועל מגוון חומרים, כשהוא מרחיב את יכולותיה של החברה בתחומי טכנולוגיית הדפסת ה- thin-film piezo (שכיום משתמשים בה במדפסות פורמט רחב) גם לשימושים עסקיים וביתיים, תוך ניצול יתרונות הטכנולוגיה: עמידות ארוכת טווח של ההדפסות ואיכות הדפסה יוצאת דופן.

"הביצועים והגמישות של הטכנולוגיה החדשה מאפשרים קפיצה של ממש בביצועי ההדפסה ויביאו את האיכויות של הדפסות הפורמט הרחב לשלל שווקים, דוגמת הדפסות ניירת עסקית, צילום, שילוט, מדבקות, אריזות וטקסטיל", אומר – — – – — — דניאל בן מויאל, מנהל תחום פורמט רחב באפסון ישראל . "בכל אותם מקומות ושימושים ניתן יהיה למצוא את האיכות יוצאת הדופן הנובעת משליטה מוחלטת בגודל הנקודות המודפסות, האמינות והעמידות".

הטכנולוגיה כבר משולבת במספר מדפסות של אפסון, דוגמת ה- SureColor SC-F2000, המדפסת הראשונה של אפסון להדפסה ישירות על בד, המציעה חבילה מלאה של עיצוב והדפסת טקסטיל. המדפסת כוללת את ראש ההדפסה MicroPiezo TFP של אפסון, והיא מדפיסה ברזולוציה של dpi x 1440x1440dpi לקבלת צורת ומיקום נקודה מדויקים, ומגוון צבעים רחב להפקת צבעים מלאי חיים ומעברי צבעים חלקים. ה- SC-F2000 מדפיסה על טווח רחב של סוגי מדיה ומגוון סוגי טקסטיל ומגיעה עם תוכנת עיצוב כדי ליצור בקלות חולצות מותאמות אישית.

 

 



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.