אופלי » Blog Archive » HP מציגה את חוויית המגע האינטואיטיבית ביותר עם מחשב AIO מהפכני – ENVY Recline


HP מציגה את חוויית המגע האינטואיטיבית ביותר עם מחשב AIO מהפכני – ENVY Recline

עיצוב חדשני וייחודי בשילוב סאונד איכותי של Beats Audio הופך את המחשב החדש לחוויית מולטימדיה מושלמת

Envy Recline עם מסך 27 אינצ'

Envy Recline עם מסך 27 אינצ'

חברת HP הכריזה היום על סדרת מחשבי All-in-One חדשה בתצורה מהפכנית לחוויית מגע אולטימטיבית – סדרת Envy Recline AiO. באמצעות העיצוב החדש משתמשים יכולים להטות, להנמיך ולשנות את זווית המסך למיקום קרוב יותר לכפות הידיים. כך יוכלו המשתמשים לעבור בקלות בין מצב PC קלאסי למצב נוח עבור עבודה עם מסך מגע.

"העיצוב החדשני של ה-Envy Recline מסוגל להשתנות בקלות ולהתאים עצמו למשתמש הקצה" אומר לואיס פרין, מנהל קטגוריית מוצרים ביתיים הצרכנות בחטיבת המחשוב האישי של HP. "באמצעות הסדרה החדשה HP מציעה את חוויית המחשוב הטבעית ביותר שיש".

במקביל HP השיקה מגוון מוצרים חדשים עבור המשתמש הביתי ביניהם טאבלט היברידי חדש, מסך מגע ומגוון מדפסות קומפקטיות במחיר משתלם עבור משתמשים ביתיים בסיסיים.

 

Envy Recline עם מסך 23 אינצ'

Envy Recline עם מסך 23 אינצ'

סדרת Envy Recline: חוויית מגע מושלמת עם סאונד מעולה

במסגרת השקת סדרת המחשבים החדשה הוצגו 2 דגמים בגדלי מסך 23 ו-27 אינצ' המצוידים בטכנולוגיית מולטי-טאצ' 10 נקודות מגע ובעיצוב מהפכני המאפשר שליטה וחוויה נוחה יותר בתצורות עבודה שונות.

תצורת המחשב החדשה פותחה בעקבות מחקר שערכה HP שגילה כי רוב המשתמשים מעדיפים לעבוד קרוב ונמוך יותר כאשר עובדים עם ממשק, זאת בניגוד לשיטת העבודה המסורתית עם מקלדת כאשר המסך מונח אל מול המשתמש בקו העיניים. העיצוב החדשני של HP מאפשר למשתמש לעבור בקלות בין המצבים השונים בתנועה אינטואיטיבית פשוטה.

שני המחשבים בסדרה מצוידים במסכי HD בטכנולוגיית IPS, במעבדי הדור הרביעי מתוצרת אינטל ומאיצים גרפיים של NVIDIA. בגרסת ה-27 אינצ' משולב שבב NFC המאפשר שיתוף מידי של תכנים עם מכשירים תומכים. בנוסף, HP מציעה גרסה יוקרתית של דגם ה-23 אינצ' המשלבת עיצוב שחור ואדום אלגנטי וטכנולוגיית סאונד איכותי מבית Beats Audio.

HP Split x2

HP Split x2

HP Split x2 לפטופ היברידי 13.3"

HP ממשיכה להרחיב את היצע ההיברידיים שלה עם ה-Split x2, לפטופ היברידי 13.3" עם מקלדת ניתקת המאפשרת מעבר מהיר ונוח בין מצב לפטופ לטאבלט. המחשב החדש מצויד במעבדי הדור השלישי Core של אינטל והוא מריץ את חלונות 8 של מיקרוסופט. חוויית מולטימדיה עשירה מופקת באמצעות מסך מגע HD וסאונד של Beats Audio ומשתלבת באופן מושלם עם עיצוב מרשים ויוקרתי של המוצר.

 

Pavilion 23tm touch Monitor

Pavilion 23tm touch Monitor

Pavilion 23tm touch Monitor

Pavilion 23tm touch Monitor

 

מסך טאצ' במחיר נגיש

HP משיקה את מסך Pavilion 23tm touch Monitor המספק חוויה מושלמת לעבודה עם מערכת ההפעלה חלונות 8 של מיקרוסופט. המסך בגודל 23" מציע צבעים חדים בפורמט HD ומצויד בטכנולוגיית מולטי-טאצ' 5 נקודות וזוית צפייה רחבה לחווייה מושלמת.

הדפסה פשוטה, עיצוב קומפקטי ומחיר משתלם

דור המדפסות החדש שהציגה HP תוכנן במיוחד עבור משתמשים ביתיים עם צרכים בסיסיים בעלי רגישות למחיר. המדפסות בסדרת Deskjet Ink Advantage מצוידות בטכנולוגיה החדשה של HP המאפשרת הדפסה של עד פי שניים דפים בעבור אותו המחיר. המדפסות בסדרה שיגיעו לישראל הן:  HP Deskjet 1510 All-in-One- מדפסת חסכונית משולבת סורק ומכונת צילום;  HP Deskjet Ink Advantage 1515 All-in-One – מדפסת משולבת קומפקטית וחסכונית; HP Deskjet Ink Advantage 2545 All-in-One – מדפסת משולבת אלחוטית המאפשרת הדפסה ואף סריקה של מסמכים היישר למכשירים ניידים;  HP Deskjet Ink Advantage 2645 e-All-in-One – מדפסת משולבת פקס עם מזין מסמכים אוטומטי לשליחת מסמכים מרובי דפים.

 

זמינות ומחירים בישראל

HP ENVY Recline23 TouchSmart All-in-One PC Beats Edition – החל מה-1/10 ומחירו החל מ-5999 ₪
HP ENVY Recline27 TouchSmart All-in-One PC – החל מה-1/10 ומחירו החל מ-6999 ₪
HP Pavilion 23tm Touch Monitor HP ENVY 23 IPS Monitor – החל מה-1/10 ומחירו החל מ-1299 ₪
HP Split x2 – החל חודש דצמבר, מחיר מומלץ לצרכן 6,299 ₪ לדגם ה-i5
HP Deskjet 1510 All-in-One – החל מה-1/10, מחיר מומלץ לצרכן 209 ₪
HP Deskjet Ink Advantage 1515 All-in-One – החל מה-1/10, מחיר מומלץ לצרכן 299 ₪
HP Deskjet Ink Advantage 2545 All-in-One – החל מה-1/10, מחיר מומלץ לצרכן 369 ₪
HP Deskjet Ink Advantage 2645 e-All-in-One – החל מה-1/11, מחיר מומלץ לצרכן 409 ₪



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.