אופלי » Blog Archive » הסוף לתשלומי השכר העודפים: סינריון משיקה מערכת אקספרס לניהול זמן ונוכחות עובדים עבור ארגונים קטנים


הסוף לתשלומי השכר העודפים: סינריון משיקה מערכת אקספרס לניהול זמן ונוכחות עובדים עבור ארגונים קטנים

גרסת האקספרס, האידיאלית לחברות הייטק צעירות, מספקת תמונה מקיפה ומדויקת של שעות העבודה שהארגון משלם עבורן. המערכת מאפשרת אוטומציה של איסוף וניתוח שעות עבודה, שעות נוספות, היעדרויות בגין מחלה וניצול ימי חופשה, מנתחת את שעות העבודה בהתאמה למגוון הסכמי העסקה, ומאפשרת תשלום שכר מדויק וחסכון משמעותי הנובע ממניעת תשלומים עודפים

צילום מסך של התוכנה: Synerion WFM Express

צילום מסך של התוכנה: Synerion WFM Express

חברת סינריון מערכות, המתמחה בפתרונות תוכנה לניהול ההון האנושי בארגון, השיקה את מערכת ה-Synerion WFM Express לניהול זמן ונוכחות עובדים, המיועדת לארגונים קטנים כדוגמת הסטארט אפים. גרסת האקספרס, מספקת תמונה מקיפה ומדויקת של שעות העבודה שהארגון צורך ומשלם עבורן. המערכת מאפשרת אוטומציה של תהליכים הכרחיים, כגון איסוף וניתוח שעות עבודה, שעות נוספות, היעדרויות בגין מחלה וניצול ימי חופשה. היא מנתחת את שעות העבודה וההיעדרויות בהתאם לדרישות הספציפיות של הארגון – ובהתאמה למגוון הסכמי העסקה. בכך מאפשרת המערכת תשלום שכר מדויק וחסכון משמעותי הנובע ממניעת תשלומים עודפים.

המערכת מאפשרת דיווח משך זמן שהושקע במשימה או בפרויקט והיא מאושרת לצורך דיווח למדען הראשי וכוללת את כל הדו"חות הנדרשים.

ממשק אינטרנטי לשירות עצמי לעובדים ומנהלים, על בסיס מנגנון הרשאות, מאפשר גישה מיידית למידע לצורך העברה דו-כיוונית של מידע, אחזור/תצוגה/עדכון/אישור של נתוני נוכחות וביצוע משימות, כמו גם משלוח ואישור בקשות היעדרות מתוכננת. ניתן להפיק באמצעות המערכת דו"חות בקרה כגון: ד"וח נוכחות חודשי לעובד ולמחלקה, ד"וח שגויים/חריגים ועוד, המספקים למנהלים שקיפות לנתוני הנוכחות, היעדרויות וביצוע משימות למערכת ניתן להוסיף ממשק באנגלית ויכולת דיווח נוכחות וביצוע משימות, באמצעות סמארטפונים.

"מערכת Synerion WFM Express  מאפשרת מעתה גם לעסקים קטנים ליהנות מיתרונות והניסיון המוכח שלנו במערכות הנוכחות" אומר איל תמיר, סמנכ"ל פעילות ישראל בסינריון. "זמן ההתקנה, היישום וההטמעה קצר ומאפשר ללקוחותינו עליה לאוויר ותחילת עבודה עם המערכת באופן מהיר וחלק.” ".

לדברי תמיר, תמיכה במגוון הסכמי העסקה, מבטיחה  שהעובד מקבל את התשלום המדויק המגיע לו ואילו האוטומציה של התהליכים העסקיים מפחיתה את מספר הטעויות הנובעות מהזנת נתונים ידנית ומשפרת את התפוקה. "מנגנון הרשאות מובנה מוודא בקרה ואבטחת מידע ויש התאמה מלאה לתוכנות השכר ולשכות השכר. בשורה התחתונה: יש כאן צמצום הוצאות אדמיניסטרטיביות וניירת".

אודות סינריון

סינריון מערכות מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. עם למעלה מ- 25 שנות ניסיון, פתרונות התוכנה של סינריון פועלים בלמעלה מ-7,000 ארגונים בישראל ובעולם ומשרתים למעלה מ- 5,000,000 עובדים. הפתרונות של סינריון, המותקנים בארגונים בכל מגזרי המשק ובכל סדרי הגודל, תומכים בניהול שלבי מחזור חיי העובד בארגון, כולל ניהול מערך העובדים וחישוב שכר, ניהול גיוס עובדים וניהול הכישורים והכישרונות בארגון.  מוצרי התוכנה של סינריון קיבלו הכרה בינלאומית והם פועלים אצל לקוחות ברחבי העולם. סינריון הינה הספק הפרטי הגדול ביותר בקנדה של פתרונות לניהול מערך עובדים לשוק הבינוני. סינריון היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Lumesse, מהמובילות בעולם בפתרונות Talent Management. החברה מעסיקה כ- 160 עובדים בישראל ו- 50 עובדים בחברת הבת שלה בקנדה. בנוסף, סינריון פועלת באמצעות רשת מפיצים במקומות שונים בעולם.

למידע נוסף : http://www.synerion.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.