אופלי » Blog Archive » HP משיקה תחנת עבודה 'רזה' (Thin Client) מאובטחת וניידת לעסקים


HP משיקה תחנת עבודה 'רזה' (Thin Client) מאובטחת וניידת לעסקים

ה-Mt41 מספקת לעובדים ניידים ביצועים חזקים וגישה מאובטחת ליישומים בענן

HP Mt41

HP Mt41

חברת HP הכריזה על דגם חדש של תחנה רזה (Thin Client) ניידת, המיועדת לשיפור היעילות הפרודוקטיביות של עובדים ניידים, זאת באמצעות ביצועים חזקים, קישוריות אמינה וגישה מאובטחת לנתונים.

באמצעות ה-HP mt41 Mobile Thin Client משתמשים יכולים להישאר פרודוקטיביים ולגשת למידע הרגיש ביותר גם כשהם בדרכים, הודות לעובדה כי אף נתון אינו נשמר על המכשיר אלא נמצא בשרתי הארגון ובענן. פשוט מפעילים את המכשיר וניגשים בצורה מאובטחת לרשת הארגונית מכל מקום: במשרד, ברחבי מקום העבודה, בביתו ומכל מקום אחר. המשתמש יכול לעבוד על מסמכים רגישים ולשמור אותם בצורה מרכזית בשרת – המידע עצמו אינו נשמר על המכשיר.

 

"אנו רואים גידול מתמיד בכמות העובדים שנמצאים בדרכים ועובדים מרחוק, אך עדיין זקוקים לגישה מאובטחת למידע" אומר קובי אלבז, מנהל פתרונות מסחריים וקמעונאות, חטיבת מחשוב אישי והדפסה, HP אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. "mt41 הינה אידיאלית לעובדים ניידים משום שהיא קלת משקל, מעוצבת לעמידות גבוהה כנדרש בארגונים ומאפשרת עבודה מאובטחת ויעילה בדרכים"

 

HP mt41 Mobile משלב קישוריות אמינה, מקסימום אבטחה וביצועים חזקים

ה-Thin Client HP mt41 Mobile מתאים לארגונים מתחום החינוך והבריאות, וכן כל ארגון עם עובדים ניידים הזקוקים למכשיר קל משקל לטובת גישה מהירה ומאובטחת לנתונים המאוחסנים בשרת מרוחק או בענן.

המאפיינים עיקריים של HP mt41 Mobile:

 – קישוריות אמינה  – של WWAN 3G/4G LTE המעניקה לעובדים גישה מהירה למידע חשוב
– חוויית משתמש טובה יותר באמצעות HP Velocity – המשפרת את איכות התקשורת ומבטיחה ביצועים גבוהים גם במהלך שימוש באפליקציות זוללות רוחב פס.
– ניידות גבוהה – מסך בגודל 14” ברזולוציה גבוהה (HD) ומשקל התחלתי של 2.17 ק"ג

– מאובטח מטבעו – ה-mt41 מצויד בגרסה האחרונה של המעבדים כפולי הליבה של  AMDוערכת שבבים של TPM המסייעים לעובדים להישאר פרודוקטיביים ולהגן על המידע באמצעות קישוריות מאובטחת כאשר הם ניגשים מרחוק. באמצעות מערכת הפעלה Windows® Embedded Standard (WES) 7 E של מיקרוסופט, משתמשים יכולים ליהנות בכל מקום מחוויית השימוש המוכרת של Windows יחד עם תחושת ביטחון מלאה שכן כל המידע שלהם מאוחסן בצורה מאובטחת על שרת מרוחק.
– ניהול אינטואיטיבי ופשוט באמצעות HP Device Manager – עם ממשק הניהול העדכני ביותר של HP המוטמע ב-mt41, המאפשר לעסקים לקבוע תצורה ולהפיץ בקלות אימג' בצורה מרוכזת – גם כשהעובדים בדרכים.

 

ה-Thin Client HP mt41 Mobile מתאים לארגונים אשר הטמיעו פתרונות ווירטואליזציה של ספקי התוכנה המובילים בתחום זה – סיטריקס, מיקרוסופט ו-VMware – במערך עמדות הקצה.

זמינות

ה-HP mt41 Mobile Thin Client יהיה זמין החל מחודש נובמבר 2013.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.