אופלי » Blog Archive » HERE Transit: אפליקציית הניווט של Nokia Lumia‏ – זמינה כעת גם עם מפת ישראל


HERE Transit: אפליקציית הניווט של Nokia Lumia‏ – זמינה כעת גם עם מפת ישראל

HERE‏- המתחרה בתחום אפליקציות התחבורה הציבורית בישראל מבית NOKIA‏ לראשונה בזמינות מלאה לישראל:

מכשיר נוקיה לומיה 920

מכשיר נוקיה לומיה 920

השבוע שחררה נוקיה לחנות האפליקציות ווינדוס-פון את הגרסה שלה לאפליקציית Here Transit ‏לראשונה עם מפות ישראל (כשנה וחצי לאחר השקתה הראשונית למספר שווקים באירופה וארה"ב). האפליקציה עובדת בכל חלקי ישראל, כולל מעבר לקו הירוק, ומתאימה את שפת הממשק לשפת המכשיר של המשתמש.

בעולם פועלת האפליקציה בכיסוי גלובלי של 792 ערים ב-52 מדינות (שזמינות כמובן עבור הישראלי הנוסע לחו"ל). בימים אלו עמלים על שלבי שדרוג של האפליקציה, שצפויים להסתיים בתחילת שנת 2014, שישלבו תמיכה ב-SIRI וייצוג של נתוני נסיעה על-פי זמן אמת.

אפליקציית Transit  Here מאפשרת למשתמשים לתכנן מסלול נסיעה בתחבורה ציבורית לפי נקודות מוצא ויעד, תוך אפשרות לבחירת שעת יציאה והגעה רצויה. בנוסף, ניתן לחפש תחנות קרובות ולצפות בלו"ז האוטובוסים לכל אחת מהתחנות, כאשר מסגרת התצוגה שונה מהותית מזו של מתחרותיה, וכוללת חלוקה למקטעים אשר מייצגים נסיעה בכלי תחבורה שונים, הליכה בין תחנות והמתנה בתחנות. יתרון משמעותי של ממשק האפליקציה טמון בעובדה שהמשתמש מסוגל לצפות בזמן הנסיעה ברשימת התחנות המלאה של האוטובוס, מבלי לעזוב את ממשק המפה המראה את מיקומו הנוכחי במסלול.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.