אופלי » Blog Archive » חברת אוויה חושפת את פריצת הדרך הבאה


חברת אוויה חושפת את פריצת הדרך הבאה

חברת אוויה (Avaya) חושפת מערך חדש של כלי תוכנה ושירותים מבוססי ענן, המיועדים לחולל מהפכה בהתנהלות של אנשים ועסקים. הפתרונות הפשוטים והאינטואיטיביים של אוויה מסייעים לעובדי הארגון לבצע את משימותיהם בצורה אפקטיבית יותר, לתקשר ולקבל החלטות בקלות ובמהירות רבה יותר.

פתרונות אלו הינם הפיתוחים העדכניים ביותר, במסגרת השינוי, אותו עוברת חברת אוויה בשש שנים האחרונות, אז החלה במעבר מתחום הטלקומוניקציה לאספקת פתרונות שיתוף פעולה ותקשורת ניידים ופתוחים לחברות קטנות וגדולות. פיתוח הפתרונות החדשים הינם פרי חלק מהשקעתה של אוויה, בסך 2.5 מיליארד דולר במו"פ בתקופה זו. זאת במטרה לעצב מחדש את קו המוצרים שלה וכחלק מהיערכותה לקראת עתיד של קידום שיתוף פעולה בין חברות וארגונים בכל הגדלים.

חברת אוויה שוקדת לפשט את מוצרי התוכנה ושירותי הענן, בכדי לסייע לעובדים לבצע את משימותיהם בצורה מהירה וחכמה יותר. טכנולוגיית הפלטפורמה הפתוחה של אוויה מסירה חלק גדול מהמכשולים, שהפריעו לעסקים בפתוח חדשנות, במתן שירותים יעילים ללקוחותיהם וקטיפת פירות ההצלחה, באמצעות הענקת יכולת לעובדים והשותפים לפעול כצוות. ייעול התקשורת ותהליכי העבודה הוא צורך משותף לכל החברות, בכל הגדלים. לכן מוצרי התוכנה ופתרונות אוויה מיועדים לחברות גדולות וקטנות.

 

אוויה חשפה את הטכנולוגיות והפתרונות הבאים:

 – פלטפורמת Avaya Aura® Collaboration Environment – תוכנה חדשה לחלוטין, המאפשרת לשבץ יכולות שיתוף פעולה ותקשורת ביישומים עסקיים. לדוגמה, מערכת ניטור חולים מטופלים תפעיל אוטומטית תהליך שיתוף פעולה בין מספר רופאים, על סמך סימני החיים החיוניים של מטופל בטיפול נמרץ, שנמצא במעקב מתמיד (24×7).‏ פתרון זה מבטל את הסיבוכיות, הכרוכה בשילוב בין יישומים עסקיים לבין יכולות שיתוף פעולה. כתוצאה מכך, ניתן להוסיף יכולות חדשות של שיתוף פעולה בפלטפורמות רשת חברתית, סלולרית או מבוססת ענן, ליישומים ולתהליכים עסקיים, במידה רבה ללא העלויות הכספיות, המורכבות ומשאבי הזמן שנדרשו לשם כך בעבר.

– פתרון Avaya IP Office 9.0 – הפתרון החדש מציע לחברות בגודל בינוני היקף פעולה מורחב, אפשרויות פריסה גמישות, ניהול פשוט ותמיכה בתהליכי פריסת סניפים ארגוניים. פתרון Avaya IP Office מאפשר למגזר הSMB  ליהנות מפירות החדשנות של אוויה ובכך מספקת בפעם הראשונה יכולת שיתוף פעולה שקופה בין פלטפורמות דיבור, וידיאו ויישומים ניידים, למספר ‏משתמשים נמוך מ- 2,000. בזכות יכולות הווירטואליזציה, ניתן להקים פתרון שיתוף פעולה ותקשורת עתיר תכונות בתוך פחות משעה אחת.

– פתרון Avaya Messaging Service ‏(AMS) – שיתוף פעולה ותקשורת בסביבת עבודה ניידת, באמצעות הענן, לכל עסק ופלטפורמה של כל יצרן. הודעות SMS / טקסט מופעלות, כיישום שאינו תלוי במערכת התקשורת הארגונית – בדרך כלל מהתקן נייד אחד להתקן אחר. פתרון זה מרחיב את שירות הודעות SMS למכשירי סמארטפון, מחשבי לוח, מחשבים ניידים ושולחניים, באופן המאפשר להשתמש במספר טלפון יחיד, כדי לשלוח הודעות טקסט להתקנים שונים של הנמען. זאת בזכות העברת ההודעות ברשת הארגונית. פלטפורמת AMS מאפשרת לארגון ליהנות מאבטחה, עמידה בחוקים ובתקנות ואיכות ברמה זהה לזו של דואר אלקטרוני – גם במרחב הודעות הטקסט.

יאיר אריאלי, מנכ"ל אוויה ישראל

יאיר אריאלי, מנכ"ל אוויה ישראל

יאיר אריאלי, מנכ"ל אוויה ישראל: "כיום, צוותי העבודה ממוקמים בכל רחבי העולם ומבצעים את משימותיהם, באמצעות מגוון התקנים, תוך כדי תנועה בין ישיבות או טיסות קישור. מפגשים פנים אל פנים הפכו להיות משימה כמעט בלתי אפשרית, ובו-בזמן רמת הציפיות עלתה באופן חסר תקדים. התוכנה האינטואיטיבית ושירותי הענן של Avaya נועדו להיות אפקטיביים, יעילים ושקופים, כדי שאנשים יוכלו להתמקד במשימה הרלוונטית ולא במחסומים, אותן מציבה בפניהם הטכנולוגיה חדשות לבקרים".



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.