אופלי » Blog Archive » דאסו סיסטמס ויעל תוכנה יציגו פתרונות לתחום המכשור הרפואי


דאסו סיסטמס ויעל תוכנה יציגו פתרונות לתחום המכשור הרפואי

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה-3DEXPERIENCE תציג פתרונות לתחום המכשור הרפואי בכנס מיוחד שייערך במלון דניאל בהרצליה, יחד עם שותפתה יעל תוכנה, ביום חמישי, 7 בנובמבר 2013, החל משעה 08:30.

אלי בויקיס, מנהל מכירות אזורי בדאסו סיסטמס ישראל

אלי בויקיס, מנהל מכירות אזורי בדאסו סיסטמס ישראל

"תחום המכשור הרפואי הנו אחד התחומים המבטיחים ביותר של ענף תעשיות עתירות ידע בישראל," אומר אלי בויקיס, מנהל מכירות אזורי בדאסו סיסטמס ישראל. "בכירי הענף מתמודדים מדי יום עם אתגרים הכוללים רגולציה קפדנית, דרישה הולכת וגוברת להגברת החדשנות ואיכות המוצר, קיצור Time-to-Market תוך צמיחה ושיפור בתוצאות העסקיות. המענה לאתגרים אלו טמון בפתרונות יעודיים תוך שימת דגש על חדשנות, ושיפור הרווחיות."

במהלך הכנס יציגו דאסו סיסטמס ויעל תוכנה פתרונות לתחום המכשור הרפואי. במרכז הכנס יעמוד פתרון "License To Cure For Medical Devices"  שהוטמע בהצלחה בחברות בתחום המכשור הרפואי בארץ ובעולם וסייע להן להתמודד עם אתגרי הרגולציה.

הכנס יכלול הדגמה חיה של הפתרון והרצאת אורח מטעם חברת לומניס (Lumenis), אשר משתמשת בכלים של דאסו סיסטמס לשיפור וייעול תהליכים, שיתופיות פנים ארגונית, ועבודה מול גורמי חוץ וקבלני משנה תוך עמידה ביעדים רגולטוריים.

לסיום תינתן הרצאה של חברת אדקום (Adcom) בתחום של אנליזות מתקדמות (SIMULIA) ואופן יישומן בחברות מכשור רפואי בארץ ובעולם.

ההשתתפות בכנס אינה כרוכה בתשלום, אך מצריכה הרשמה מראש:

http://emailing.3ds.com/nl/jsp/m.jsp?c=617af4eb8ace03d8c6

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DExperience של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-150,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.

CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.com\Israel.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.