אופלי » Blog Archive » DVLUP – תכנית ההטבות הייחודית של Nokia


DVLUP – תכנית ההטבות הייחודית של Nokia

DVLUP – תכנית הפרסים הייחודית של Nokia למפתחי ווינדוס פון, תהיה זמינה מהיום ב- 20 מדינות בעולם, וגם בישראל.

נוקיה 920 קרדיט: דור מלכה

נוקיה 920
קרדיט: דור מלכה

אספו, פינלנד – Nokia יצאה בהכרזה בימים האחרונים כי DVLUP, תכנית הפרסים הייחודית שלה למפתחי ווינדוס פון, מסיימת את שלב הפיילוט שלה, ותהיה זמינה מעתה בלמעלה מעשרים מדינות בעולם. תכנית DVLUP נבנתה על מנת להתמודד עם האתגר של מציאת אפליקציות, ומאפשרת למפתחים להגדיל את הניראות (visibility) ואת ההצלחה של האפליקציות שלהם באופן עצמאי ובסביבה דינמית ומקורית.

"תכנית DVLUP של Nokia שמה את המפתחים בכיסא הנהג, ומתווה להם מסלול ברור כדי להביא את האפליקציות שלהם להיות מוצגות ומקודמות בחיפוש האפליקציות ובערוצי השיווק" אמר צ'אנס ארינגטון, המנהל העולמי של הכלים העסקיים למפתחים ב- Nokia. "על ידי מינוף אלמנטים של מישחוק המפתחים צוברים נקודות בזמן שהם משפרים את האפליקציה שלהם, ומקבלים את האפשרות לקדם את האפליקציה שלהם בערוצי שיווק, פרסום וקידום כמו חנות האפליקציות של Windows Phone. כך נוצרת סביבה שקופה והוגנת יותר, שבו למפתחים יש שליטה על ​​ההצלחה שלהם".

DVLUP, אשר זמינה כבר כתכנית פיילוט בארה"ב וקנדה מנובמבר 2012, מציגה עכשיו חוויית משתמש אינטראקטיבית ואינטואיטיבית יותר, השומרת על תכונות עקביות במובייל, טאבלט ומחשבים, וזמינה בשוק העולמי.

המפתחים יכולים ליצור, להזמין ולנהל בעצמם את הקמפיינים לקידום ושיווק, המובנים כחלק מתוכנית ה- DVLUP. זהו חידוש ראשון מסוגו בתעשייה, מאחר ורוב חנויות האפליקציות מפעילות אלגוריתמים לשליטה בקידומים.

DVLUP משתמשת במודל  מישחוק (gamification) כדי ליצור סביבה מהנה, יצירתית ותחרותית למפתחים לבניית אפליקציות Windows Phone.

המפתחים יכולים להרוויח תגים (badges) ו"נקודות התנסות" (Experience Points = “XP”) על ידי השלמת אתגרים וחידונים הקשורים לפיתוח אפליקציות. ע"י יצירת אפליקציות באיכות גבוהה, המפתחים יכולים לצבור נקודות נוספות הפותחות הזדמנויות גדולות עוד יותר. למשל, המפתחים יכולים לקדם את האפליקציות שלהם דרך חנות האפליקציות של Windows Phone, דרך App Social, פרסום בתוך האפליקציות, וכן ע"י הזדמנויות מדיה אחרות כמו דפוס, דיגיטל, רשתות חברתיות ופרסום חיצוני.

DVLUP התכנית הייחודית של Nokia  המציעה למפתחי אפליקציות לווינדוס פון הזדמנות חסרת תקדים לתמיכה בשיווק וקידום האפליקציות שלהם, תהיה זמינה החל מהיום בישראל ובעוד כ-20 מדינות: מהן אוסטרליה, קנדה, סין, מצרים, פינלנד, צרפת, גרמניה, הודו, אינדונזיה, איטליה, קניה, פולין, בריטניה, ארה"ב ועוד.

ההצטרפות לתכנית  DVLUP  היא ללא תשלום. לפרטים נוספים: www.dvlup.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.