אופלי » Blog Archive » התור לזהב האדום


התור לזהב האדום

מותג השעונים GC משיק את סדרת RoseGold המבוססת כולה על אחד הטרנדים החמים לחורף – הזהב האדום

סדרת RoseGold

סדרת RoseGold

החורף הזה עונדים זהב אדום; הטרנד שבלט בקיץ האחרון בקולקציות התכשיטים והאקססוריז, ממשיך לככב גם בעונה הקרה – בגזרת השעונים, עם סדרה חדשה לנשים מבית GC שאף זכתה לשם Rose gold. בסדרה, מגוון שעונים רחב שכל אחד מהם "מעניק כבוד" לזהב האדום בעל הגוון הנחושתי, אשר משווה לעונדות אותו מראה רך, עדין ואלגנטי.

בין הפריטים הבולטים בסדרה, שעון קוורץ המעוצב בסגנון קלאסי וכולל חיבור מעניין בין רצועת עור שחורה לבין מסגרת השעון והשנתות העשויות זהב אדום, או לאלו שמעדיפות טוטאל-לוק של זהב אדום: שעון בעל רצועת-צמיד מזהב אדום המתחברת בהרמוניה לבית השעון, שמכיל ספרות רומיות קלאסיות ושני תתי-מונים (עיניים) המאפשרים הצגה של ימי השבוע ותאריך. פריט יוצא דופן נוסף, הינו שעון הכרונוגרף העשוי כולו זהב-אדום ובעל רצועה המורכבת מחתיכות מתכתיות של האות C המחוברות זו לזו.

מחיר: 3,095-3,995 ש"ח

להשיג ברשת פלאנט ובחנויות השעונים המובילות

הקונספט המרכזי אשר מנחה את מותג השעונים השוויצרי GC הינו SMART LUXURY (יוקרה חכמה). הוא מייצג את מחויבות המותג ליצירת שעונים המשלבים בין יוקרה לאופנה, זאת תוך דגש על איכות גבוהה במיוחד המתבטאת החל בבחירת חומרי הגלם, דרך העיצוב האלגנטי וכלה במחיר הנגיש. קונספט ה"יוקרה החכמה" משקף רגעים בחיינו המלווים בהרגשה של יוקרה, עושר פנימי וידיעה שנעשתה בחירה נבונה. הרעיון משקף את קניית שעוני GC, שעונים שהם גם יוקרתיים וגם מהווים בחירה חכמה ואיכותית, הנותנת ערך לרוכש.

בשנת 2008 החברה דורגה בין עשרת השעונים השוויצרים הנמכרים ביותר בעולם וממשיכה לצמוח ולגדול, ונכון להיום בעלת עשרות בוטיקים עצמאיים ברחבי העולם ומשווקת את מוצריה במעל ל-60 מדינות וב-5,000 נקודות מכירה ברחבי העולם.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.