אופלי » Blog Archive » כלי הרכב הסולארי של Blue Sky Solar, שעוצב עם פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, מוביל את מרוץ World Solar Challenge באוסטרליה


כלי הרכב הסולארי של Blue Sky Solar, שעוצב עם פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, מוביל את מרוץ World Solar Challenge באוסטרליה

בימים אלו נערך בערבות אוסטרליה המרוץ היוקרתי World Solar Challenge, בהשתתפות 38 צוותים מ-22 מדינות. בין הצוותים, נמצא גם הרכב הסולארי של חברת Blue Sky Solar הקנדית, אשר עוצב ותוכנן במלואו בעזרת פלטפורמת ה-3DEXPERIENCE של ענקית התוכנה הצרפתית דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes).

החברה הקנדית, אשר מקורה באוניברסיטת טורונטו, נרשמה מאוחר למרוץ ולכן בחרה ב-3DEXPERIENCE  לבניית הרכב שלה. "לא רק שפלטפורמת 3DEXPERIENCE סייעה לנו בשיפור בשיתוף הפעולה במהלך העבודה על תכנון הרכב וגם בזרימת העבודה, היא הייתה קריטית לכך שהצלחנו לעצב וליצור את הרכב תוך פחות משנה," אמר פול פארק, מנהל צוות Blue Sky Solar באוניברסיטת טורונטו. "בעזרת מערכת CATIA של דאסו סיסטמס הצלחנו לשלב באופן מלא את כל מערכות הרכב. פתרון CATIA אפשר לנו את הגמישות לתכנן גוף רכב אווירודינמי ברמה עולמית, בעוד מערכת SIMULIA של החברה חשפה בעיות פוטנציאליות בשלב מוקדם של הליך התכנון, ומנעה מאתנו השקעות בלתי צפויות."

World Solar Challenge

World Solar Challenge

יישומי התכנון וההדמיה הריאליסטית של 3DEXPERIENCE אפשרו לצוות Blue Sky Solar Car לעבוד על כל מערכות הרכב תחת ממשק אחד – כולל מכאניקה, חשמל ואווירודינמיות – החל משלב הרעיון הראשוני ועד לשלב הייצור. צוות הרכב הטמיע את יישומי  Human Builder  ו-Virtual Manikin של פתרון DELMIA של דאסו סיסטמס כדי לבחון את הארגונומיה של הרכב  ואת נוחות הנהג, ואף לחשוף ולתקן חישובים שגויים בשלב התכנון. בעזרת SIMULIA נעשתה גם וואלידציה של הנתונים, נושא שבעבר בוצע בחישובים ידניים.

עוד על צוות Blue Sky Solar:

לאחר כל העבודה המאומצת, הצטרפה השבוע קבוצת Blue Sky Solar למרוץ שיצא מדארווין שבצפון אוסטרליה ב-6 באוקטובר, ואמור להסתיים ב-13 באוקטובר באדלייד שבדרום המדינה. במרוץ World Solar Challenge שמתקיים אחת לשנה מזה 26 שנה, משתתפות מכוניות המופעלות באנרגיית השמש בלבד, ובהתאם לכך מרבית הצוותים מורכבים מחוקרים מאוניברסיטאות ברחבי העולם.

את יום המרוץ הרביעי סיימה קבוצת Blue Solar Sky במקום ה-8, בהתקדמות של 3 שלבים מהיום שלפניו, ובתקווה לקפוץ שלבים נוספים בהמשך. לצפייה בהתקדמות המרוץ ניתן להיכנס לקישור:

http://www.worldsolarchallenge.org/dashboard/map

World Solar Challenge

World Solar Challenge

דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DExperience של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-150,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.

CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.com\Israel.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.