אופלי » Blog Archive » שעון החורף חוזר אלינו ב – 27.10: כל החידושים, הטרנדים והמגמות בתחום השעונים


שעון החורף חוזר אלינו ב – 27.10: כל החידושים, הטרנדים והמגמות בתחום השעונים

רצונו של שר הפנים גדעון סער התממש ושעון הקיץ הוארך ל- 211   ימים כמקובל במדינות אירופה, ובכך מדינת ישראל נהנתה מהמון שעות אור.

שעון החורף ישוב אלינו, זו השנה הראשונה, ב – 27 לאוקטובר ובשעה 02:00 לפנות בוקר, נזיז את המחוגים שעה אחת אחורה, לשעה 01:00 ובכך ייכנס לתוקפו שעון החורף במתכונת החדשה.

החדשות הטובות: נזכה לשעת שינה נוספת  ולהשקות שעונים בשלל סגנונות, עיצובים וצבעים, עם טכנולוגיות חדשניות.

לונגינס

לונגינס

חברת רולטיים המייבאת ומשווקת 20 מותגים בינלאומיים, בניהם: אומגה, סווטש, טיסו, לונגין הובלו, קנת' קול, CK ועוד, חושפת בימים אלה בישראל את מה שהוצג בתערוכת השעונים  בבאזל: את הקולקציות החדשות, הטכנולוגיות  והמגמות בתחום.

לדברי אבי מרקוביץ מנכ"ל קבוצת רולטיים: "היום אנו בטוחים יותר מתמיד שהסמרטפונים לא יחליפו את שעוני היד. תעשיית השעונים פורחת בארץ בעולם: בשנת 2012 ייצאה שוויץ 29.1 מיליון שעונים לעומת 25 מיליון ב- 2010.  במיוחד ניכרת עליה של  20% בשעונים מכניים איכותיים.

לדברי מרקוביץ: "גם בישראל מגמה זו מתחזקת ואנו צופים החורף הקרוב גידולים נוספים ברכישת שעונים". לדבריו: "אנשים שרוכשים שעון כדי לדעת מה השעה אינם רבים. בסופו של יום אנשים רוכשים  שעון כדי לומר אמירה והשעון הוא לא רק פונקציונאלי אלה הרבה אמוציונאלי בדיוק כמו תיק, נעל או אביזר אופנה אחר".

מנתוני קבוצת רולטיים עולה כי שוק השעונים בישראל מגלגל למעלה מ  250 מיליון שקל בשנה. בשנת 2013 חל גידול של כ – 13% במכירת שעוני היד בישראל, לעומת שנת 2012. עוד עולה מהסקר כי 60% מהישראליים רוכשים בארץ שעוני יוקרה ו – 40% רוכשים שעונים שמחירם עד 500 ₪.

שעוני סווטש

שעוני סווטש

עוד מסר מרקוביץ: "השעון הפך מזמן לסמל סטטוס ובשנים האחרונות גם מותגי שעוני היוקרה  רשמו עליות משמעותיות במכירות. מותגים כמו אומגה,  לונגין וטיסו  הגדילו את המגוון וההיצע ומשיקות בתדירות גבוהה קולקציות ממוספרות, לדוגמא: המותג  טיסו משיק בימים אלה  שעוני טאצ' חדשנים  עם פונקציות ספורטיביות מרשימות, המותג לונגין משיק לראשונה  קו שעוני ספורט  במחירים נוחים ואטרקטיביים של 3990 שח.

לדברי אבי מרקוביץ: "שוק השעונים בארץ ממותג מאוד. 90% מהנשאלים בסקר ידעו להגיד את שם המותג אותו הם עונדים.  45% מהנשאלים הגדירו כי הם רוכשים שעון כאביזר אופנתי". עוד עולה מהסקר כי 79% מהישראליים רוכשים את השעון בארץ, רק 7% רוכשים בחנויות הדיוטי פרי והשאר רוכשים בחו"ל.

"שוק השעונים בשנה וחצי האחרונות פורח בישראל. המגמה הבולטת השנה היא החזרה לשעוני רטרו- במיוחד במותגים השוויצרים הקלאסיים כמו אומגה לונג'ין טיסו ברגה  ועוד.  השעון הקלאסי הוא המנצח. אין לנו כמעט אף מותג שלא משיק השנה שעון מפורסם מן העבר בגרסה מודרנית יותר",  טוען מרקוביץ.

מרקוביץ: "כיום רכישת שעון כדאית בארץ, בשל רמת המחירים  הזהים (ואף חלקם זולים) לעומת מחירם באירופה או ארה"ב. לדוגמא: מחירי שעוני סווטש נעים בישראל החל מ – 229 ₪ עד 599 ₪, שעוני האופנה של קנת' קול או C.K נעים החל מ- 300 ש"ח עד 1000 ₪, שעוני מותג טיסו השוויצרי המוביל  החל מ 999 שח  ולמי שרוכש שעון יוקרה כסמל סטטוס חברת הובלו הנחשבת לאחת ממותגי העל בתחום השעונים בעולם מציעה בישראל שעונים החל מ – 37 אלף ₪.

שעונים

שעונים

לדברי מרקוביץ: "שעון, כבר זמן רב אינו נחשב כפריט המורה רק על השעה.  המגמה העולמית מראה כי יש חזרה לענוד שעונים  שהפכו כפריט אופנה ויותר מכל- כסמל סטטוס גרידא. כמו כן החברות המובילות בתחום הצליחו להכניס לשעונים פונקציות וחידושים

כמו: מדד טמפרטורות,  מד גובה, מצפן, חיזוי מזג האוויר, מסך מגע , שעונים לעיוורים ועוד הרבה פונקציות נוספות העוזרות לנו ביום יום".

עוד עולה מהסקר כי 59% מהישראלים עונדים שעוני יד ומחזיקים לפחות 2-3 מותגים שונים.  75% מהישראלים מתעוררים בבוקר בעזרת יקיצה מאולצת , מתוכם כ – 40% אחוז באמצעות שעוני היד ו-35% באמצעות השעון המעורר או הטלפון הסלולרי.

לדברי אבי מרקוביץ: גם בישראל כמו ברחבי העולם נמשכת המגמה של גידול במכירת של שעוני יוקרה בקרב נשים וגברים, הרואים בשעון סמל סטטוס.

לונג'ין משיקה  מהדורה מיוחדת שהשראתה שעוני טייסים משנות ה20 וה50. המהדורה הינה ממוספרת, אך אינה לימיטד.  לדוגמא שלושה שעונים מעוצבים עם כתר שעון גדול במיוחד כפי שעוצב לטייסים בשנות ה20 בכדי שיוכלו לכוון את השעה מבלי להוריד את הכפפות של הטייסים.

לדברי קרין קיש מנהלת המותג לונג'ין: " אנשים אוהבים לקנות שעונים במהדורות מוגבלות ו/או ממוספרות מפני שהם יודעים שלא יהיו רבים בישראל ובעולם בכלל שיהיה להם את אותו השעון. וזה תמיד נהדר לחשוב שאתה מיוחד.

במותג טיסו החידושים העיקריים לחורף הקרוב הוא בעיצובים החדשניים והטכנולוגיות, כך שגם השנה טיסו מוציאים שעון חדש ממשפחת ה-TOUCH שכל הפונקציות של השעון מופעלות על ידי מסך מגע.

סדרת שעונים אלו הם לאוהבי הטכנולוגיה, בשעוני הטאצ הפופולריים בכל העולם הפונקציות העקריות הינן מצפן, חיזוי מזג האוויר, מד לחץ, לוג זיכרון למי שרץ או צולל ורוצה לשמור את התוצאות שלו ועוד ועוד".

מחירי שעונים:

סווטש החל מ: 229 – 1200 ₪

קנת קול החל מ:

CK החל מ: 1500- 2200 ₪

ג'וצי החל מ: 3000- 8000 ₪

אובקו החל מ:

הובלו החל מ: 37,000 ₪

אומגה החל מ 8,700 ₪

לונג'ין החל מ 2,990 ₪

טיסו החל מ 999 ₪



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.