אופלי » Blog Archive » נובה קיבלה הזמנות בהיקף של למעלה מ-10 מליון דולר מלקוח Foundry מוביל לייצור בטכנולוגית 2Xnm


נובה קיבלה הזמנות בהיקף של למעלה מ-10 מליון דולר מלקוח Foundry מוביל לייצור בטכנולוגית 2Xnm

רחובות, 3 בספטמבר 2013 – נובה מכשירי מדידה בע"מ (נאסד"ק: NVMI),  ספקית מובילה של פתרונות מטרולוגיה עבור בקרת תהליכים בשוק המוליכים למחצה, הודיעה היום על קבלת צבר הזמנות בהיקף כולל של מעל 10 מליון דולר מלקוח Foundry מוביל עבור מערכות המדידה העצמאיות והמשולבות בשילוב עם תוכנת המידול המתקדמת NovaMARS® . מערכות אלו יסופקו לאחד ממפעלי הייצור הגלובליים כחלק מהגדלת קיבולת הייצור בטכנולוגית  Xnm2.

במסגרת צבר ההזמנות נובה תספק מערכות מדידה משולבות מסוג i500, מערכות מדידה עצמאיות מסוג T600, הדור המתקדם ביותר של תוכנת המידול NovaMARS®  ואת פתרון תוכנת ה- Fleet Management המאפשר יכולות ניהול ובקרת תהליך מתקדמות עבור צי כלים נרחב. המערכות יתמכו בהגדלת קיבולת הייצור וישולבו במספר שלבים בתהליך הייצור ,כולל שלב ה- CMP וה- ETCH.

החברה מצפה לספק את המערכות במהלך החצי השני של 2013.

איתן אופנהיים, נשיא ומנכ"ל נובה אמר כי, "אנו שמחים על  קבלת צבר הזמנות בהיקף כה גדול מאחד מיצרני ה-Foundry  הגדולים בעולם. הרחבת השימוש במערכת המדידה העצמאית T600 ובמערכת המדידה המשולבת i500 אצל לקוח Foundry מוביל זה מתבססת על הנסיון הנרחב וההובלה של נובה במדידות אופטיות של מבני תלת מימד ייחודיים עבור בקרת התהליך. מגוון הפתרונות המתקדמים שלנו מסייע ללקוחותינו לעמוד בדרישות האיכות הגבוהות של לקוחותיהם, חברות השבבים המובילות. הזמנות אלה מצטרפות להזמנות קודמות שסופקו ללקוח זה עבור מערכות המדידה העצמאיות של נובה כחלק מהגדלת קיבולת הייצור בטכנולוגית Xnm2 ומהוות עדות להובלה שלנו בשוק ה-Foundry , הן בתחום המדידות העצמאיות והן בתחום המדידות המשולבות. אנו מצפים להמשך הרחבת הפעילות שלנו אצל לקוח זה כאשר יגדיל את תפוקת הייצור על מנת לעמוד בדרישות ההולכות וגדלות של שוק המיחשוב הנייד”.

 אודות נובה

נובה מכשירי מדידה בע"מ מפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות מדידה משולבים ועצמאיים עבור תעשיית המוליכים למחצה. נובה נסחרת בנאסד"ק ובבורסת תל אביב תחת הסמל NVMI. לפרטים נוספים בקרו באתר החברה בכתובת: www.novameasuring.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.