אופלי » Blog Archive » שעוני מרוץ: מה הוליד שיתוף הפעולה בין מרוץ פורמולה 1 למותג JACQUES LEMANS?


שעוני מרוץ: מה הוליד שיתוף הפעולה בין מרוץ פורמולה 1 למותג JACQUES LEMANS?

כחלק משיתוף הפעולה בין מרוץ המכוניות "פורמולה 1" לבין מותג השעונים השוויצרי JACQUES LEMANS (ג'ק למאנס), בימים אלו מושקת מהדורה מוגבלת של שעוני FORMULA 1

JACQUES LEMANS_F-5043D

JACQUES LEMANS_F-5043D

אנשי מרוץ המכוניות המפורסם בעולם חברו למעצבי JACQUES LEMANS, ויחד הם הנדסו ועיצבו מהדורת שעוני כרונוגרף מוגבלת לגברים, תוך שילוב אלמנטים עיצוביים כמחווה למרוץ. כך לדוגמא, רצועות השעונים העשויות סיליקון מחוזק או עור, משלבות פעמיים את לוגו המרוץ- בחלקו העליון והתחתון של בית השעון. גם עיצוב בית השעון עצמו מזכיר את לוח המחוגים של מכוניות הפורמולה, תוך שילוב תתי-המונים של הכרונוגרף, הטכימטר סביב לבית השעון והמספרים שמשמשים את התאריכון.

השעונים במהדורה עוצבו בסגנון ספורטיבי ומלא נוכחות, עם בית שעון בקוטר אוברסייז של 48 מ"מ (!), ושילובי צבעי ניאון כמו אדום או כתום ברצועות ובמספרים בבית השעון.

השעונים עמידים במים עד לעומק של 100 מטרים.

JACQUES LEMANS_F-5043D and F-5043B

JACQUES LEMANS_F-5043D and F-5043B

מחיר: 2,737 ש"ח

להשיג ברשת פלאנט

למידע על החנות הקרובה:

03-9284100

JAQUES LEMANS הינה חברת שעונים שהוקמה בשנת 1975 ונחשבת לאחת מיצרני השעונים המובילים ברחבי העולם בזכות חדשנות טכנולוגית ועיצובית. לחברה מפעל ייצור בשוויץ ושעוניה נמכרים  בלמעלה מ-120 מדינות בעולם. בשנים האחרונות זוכה המותג בהצלחה בינלאומית בזכות איכות שוויצרית לצד מחיר אטרקטיבי.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.