אופלי » Blog Archive » חברת RRSAT הישראלית רכשה את ספקית שירותי התוכן הבריטית JCA ב-9 מיליון דולר


חברת RRSAT הישראלית רכשה את ספקית שירותי התוכן הבריטית JCA ב-9 מיליון דולר

הנהלת RRsat צופה כי הרכישה תחל להיות רווחית לחברה החל מהרבעון הרביעי 2013. לחברת JCA נתוני צמיחה מרשימים של יותר מ-400% מאז 2004

הרכישה, יחד עם הקמת חטיבת RRsat אירופה, הם חלק מאסטרטגיית הצמיחה של RRsat, שבכוונתה להפוך לחברה גלובלית בעלת נוכחות בשווקים שבהם פועלים לקוחותיה המובילים

 

קריית נמל התעופה, ישראל 3 בספטמבר 2013 – חברת  RRsat Global Communications Network (נאסד"ק: RRST), ספקית מובילה של שירותי ניהול והפצת תוכן דיגיטלי עבור רשתות טלוויזיה ורדיו בכל העולם, הודיעה כי רכשה את חברת JCA, ספקית שירותי ניהול תוכן הממוקמת בלונדון, אנגליה.

חברת RRsat רוכשת 100% מקבוצת TVP, חברת האם של JCA. על פי תנאי הרכישה, RRsat תשלם 9 מיליון דולר במזומן, ותשלום נוסף דחוי של 4.5 מיליון דולר יועבר בתום שלוש השנים שלאחר הרכישה בכפוף לביצועים עסקיים, כולל צמיחה בהכנסות וברווחיות . RRsat צופה לרשום הוצאות של כ-900 אלף דולר בעקבות הרכישה במהלך הרבעון השלישי, וההנהלה צופה כי הרכישה תתרום לרווחיות החברה החל מהרבעון הרביעי השנה.

הרכישה היא חלק מאסטרטגיית הצמיחה של RRsat, שבכוונתה להפוך לחברה גלובלית בעלת נוכחות בשווקים מרכזיים. אבי כהן, מנכ"ל RRsat: "רכישה זו, כמו גם הקמת RRsat אירופה, הן אבני דרך מהותיות ביישום האסטרטגיה שלנו להפוך לחברה גלובלית בעלת נוכחות מקומית בסמוך ללקוחותינו."

"לפעילותנו שני היבטים עיקריים: ניהול תוכן והפצת תוכן. בעוד היבט הפצת התוכן כולל את המתקנים המתקדמים שלנו בארה"ב ובישראל, היבט ההכנה והניהול של התכנים מצריך נוכחות מקומית שתאפשר עבודה צמודה עם לקוחותינו. התוספת של המערך המורכב שיש ל-JCA בלונדון תאפשר ל- RRsatלמנף את הידע המקצועי שברשותם, ולספק שירותים שיענו על צרכי ההכנה וניהול התוכן של לקוחות באירופה. זהו נכס חשוב שירחיב את מגוון השירותים שלנו, ואנו בטוחים כי יחזק את מעמדנו כמובילי שוק."

"מאמצינו להרחבת הנוכחות המקומית בשווקים מרכזיים החלו עם רכישת SM2 ב-2012. המהלך סיפק לנו נוכחות מקומית מורחבת בארה"ב, יכולות ניהול והפצת תכני ספורט, וגישה ללקוחות מהשורה הראשונה בצפון אמריקה. כמו כן, ביוני השנה השקנו משרד חדש במוסקבה, שמגביר את יכולות הגישה ללקוחות ברוסיה ובחבר העמים, והיום אנו מקימים נוכחות חזקה באירופה, ובעיקר בלונדון –  אחד המרכזים הגדולים בעולם לשידורי מדיה. קידום יישומה של אסטרטגיה זו יאפשר ל- RRsat להמשיך ולהתרחב, תוך מינוף יעיל של תשתית הפצת התכנים הגלובלית שלנו", הוסיף כהן.

 

יתרונות אסטרטגיים מרכישת JCA:

חברה יציבה עם נתוני צמיחה מרשימים של יותר מ-400% מאז רכישתה על ידי קבוצת TVP ב-2004, עם הכנסות של כ-10 מיליון דולר במונחי Non-GAAP במהלך השנה שעברה, כמו גם שולי רווח גולמי ורווח נקי גבוהים מאלה של RRsat.

צוות הנהלה מוכשר, בעל ניסיון של יותר מ-30 שנה בתעשייה, שייתן חיזוק לצוות ההנהלה הבכירה של RRsat. מנהלי JCA, סיימון קיי וניק פאנאמן, יישארו בחברה כמנהלי חטיבת RRsat אירופה, ויצטרפו לצוות ההנהלה הבכירה תוך כפיפות ישירה למנכ"ל RRsat.

נוכחות עסקית בלונדון, שוק אסטרטגי מרכזי ואחד ממרכזי תעשיית המדיה  החשובים בעולם, אשר תספק גישה ללקוחות ביבשת אירופה.

בסיס לקוחות מהשורה הראשונה, ביניהם BBC העולמית, SONY, ו-Channel 4, כמו גם גישה לספקי שידור מובילים  בבריטניה ואירופה.

הרחבה של יכולות ניהול התכנים של RRsat, כולל הכנת תכנים משופרת, שחזור סרטים, יכולות דגימה וקידוד, המרה דיגיטלית, הפצה דיגיטלית כמו גם פלטפורמה לניהול תוכן על ידי הלקוחות באופן עצמאי.

"עם השלמת הרכישה בכוונתנו למנף את פלטפורמת JCA לטובת הרחבה של בסיס לקוחותינו והשירותים הגלובליים שלנו. לקוחותינו הקיימים ייהנו משירותים משופרים של הכנת תוכן, ואנו מתכננים לנצל ביעילות את כישורי צוות ההנהלה המקומי המנוסה, כמו גם את יכולות גישתו ללקוחות מהשורה הראשונה בבריטניה ובמערב אירופה, ולהציע שירותי ניהול והפצת תוכן מקצה לקצה מבית RRsat. מבחינה פיננסית אנו צופים כי הרכישה תוסיף לרווחיות החברה", סיכם כהן.

RRsat מתכוונת לממן את הוצאות הרכישה באמצעות מזומנים שברשותה.

 

 

אודות JCA

חברת JCA מתמחה בשירותי תוכן דיגיטלי ומציעה חבילות טלוויזיה דיגיטלית, וידאו  וסרטים לתעשיית המדיה. שירותי החברה כוללים שחזור סרטים, טיפול, המרה וקידוד וידאו, כמו גם פלטפורמות לניהול  מקצה לקצה של תוכן דיגיטלי. החברה מתמחה בפורמטים דיגיטליים, ובפורמטים HD ו-SD, כמו גם בתהליכי העברת תוכן דיגיטלי והפצתו. JCA עובדת מול לקוחות כמו BBC   העולמית,  Channel 4 ועוד. החברה הוקמה ב-1989 ונרכשה במלואה על ידי קבוצת TVP ב-2004.

 

 

אודות RRsat

חברת RRsat גלובל קומיוניקיישנס נטוורק (נאסד"ק: RRST) מספקת פתרונות מקצה לקצה לניהול והפצת תוכן לענף רשתות הטלוויזיה והרדיו הצומח במהירות, עם כיסוי של למעלה מ-150 מדינות. RRsat  מציעה, באמצעות רשת עולמית של לוויינים, כבלים, סיבים אופטיים ואינטרנט, שירותי הפצת תוכן באיכות גבוהה לספקיות תוכן. RRsat מספקת את שירותיה ליותר מ-630 ערוצים, טלוויזיה מקוונת, טלוויזיה לוויינית וכן שירותי שידור מזדמנים לאירועי ספורט וחדשות. למידע נוסף:  www.rrsat.com

 



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.