אופלי » Blog Archive » ג'ובוקיט חתמה על מזכר הבנות עם חברת האבחון האירופאית DAP לשיווק בלעדי של מוצרי אבחון פורצי דרך


ג'ובוקיט חתמה על מזכר הבנות עם חברת האבחון האירופאית DAP לשיווק בלעדי של מוצרי אבחון פורצי דרך

ג'ובוקיט קיבלה זכות לשווק את מוצרי DAP הקיימים באינטרנט בכל העולם ובאופן בלעדי למכירה ישירה בכל מדינות דרום ומרכז אמריקה ובישראל

ג'ובוקיט

ג'ובוקיט

ישראל, רעננה, 27 באוגוסט 2013, ג'ובוקיט החזקות (ת"א: גבקט) המפתחת טכנולוגיה מתקדמת לחיפוש והתאמה בין עובדים למעסיקים באינטרנט ומשווקת פתרונות מתקדמים בעולם ה – HR המקוון מרחיבה את פעילותה בתחום איבחון והשמת עובדים – המשיק לתחום פעילות הליבה של החברה.

רפי שקולניק, מנכ"ל ג'ובוקיט החזקות: "אנו מממשים את האסטרטגיה העסקית להרחבת פעילויות הליבה של החברה. במסגרת ההסכם עם DAP, היצע הפתרונות שלנו גדל משמעותית ומרחיב עבורנו את מקורות ההכנסה והפוטנציאל הכלכלי שאנו רואים לפנינו. מטרת מהלך זה, כמו גם מהלכים נוספים שנבצע בעתיד, הינם ליצור ערך מוסף מיידי ללקוחות ג'ובוקיט מחד ובמקביל להעלות את ערך החברה לטובת בעלי המניות. ברבעון האחרון זינקו ההכנסות שלנו פי 7 ואנו ממשיכים במימוש התוכנית האסטרטגית לצמיחה מהירה בהכנסות".

מזכר ההבנות עם חברת DAP האירופאית כולל סל פתרונות לקהלי יעד שונים כשהראשון הינו הקמת אתר חדש, בינלאומי בשם ExactME! Assessment בו יוכל עובד ומועמד לבחון עצמו ולקבל משוב מהמערכת לגבי השאלה: מהו התפקיד המתאים ביותר עבורי. הטכנולוגיה בה נעשה שימוש  הינה  פרי פיתוחה של DAP.

המוצר השני שיימכר  למעסיקים הינו Recruiter Version , בה יוכל המראיין להעביר את המועמד בדיקה קצרה ותוך שימוש ביכולות ניתוח התת מודע של המערכת להבין את מידת התאמתו למשרה המוצעת.

 המוצר השלישי שיימכר לארגונים הינו Enterprise Version גירסה ארגונית מלאה המשמשת כבר היום ארגונים לצורך הערכת עובדים פנימית בחברות בינלאומיות גדולות, כגון T-Mobile, Vodafone Deloitte, DHL, Continental ועוד. חברות אלו משתמשות במוצר גם לבחינה של מועמדים פוטנציאלים וגם להתאמתם לצוותי עבודה וכן לצורך ההערכה השנתית הנהוגה בארגון (Annual Assessment).

 ג'ובוקיט תקבל זכות בלעדית לשיווק הגרסה האינטרנטית של המוצר ברחבי העולם, וכן זכות הפצה ושיווק בלעדית בכל מדינות דרום ומרכז אמריקה ובישראל. ג'ובוקיט תפעל להקים ערוצי הפצה ביעדים אלו למכירה ישירה לחברות, ארגונים וחברות כוח אדם גלובליות ומקומיות.

חברת DAP  תזכה להרחבה משמעותית של סל הפתרונות ושל ערוצי ההפצה תוך שהיא תזכה בחשיפה נרחבת. לאור זאת, במידה ו – DAP תימכר במהלך השנה הקרובה מחתימת ההסכם, ג'ובוקיט תהיה זכאית ל – 20% מהתמורה. במידה והמכירה תתבצע לאחר שנה ויותר מיום ההסכם, ג'ובוקיט תהיה זכאית ל – 25% מהתמורה.

יש לציין כי DAP  הגישה בקשה לרישום פטנט בארה"ב שתהיה לו השפעה מיידית על 146 מדינות. על פי נתוניה תאריך הרישום הצפוי הינו חודש לספטמבר 2013, כשפטנטים נוספים המבוססים על טכנולוגיית הניתוח של החברה יוגשו אף הם בקרוב.

אודות ג'ובוקיט:

ג'ובוקיט עוסקת בפיתוח טכנולוגיות ומוצרים בתחום איתור, גיוס וניהול הון אנושי אמצעות רשת האינטרנט, תוך אינטגרציה עם הרשתות החברתיות פייסבוק, טוויטר, לינקדאין ועוד.

לחברה מספר טכנולוגיות, ביניהן מנוע חיפוש שבעזרת בינה מלאכותית מתקדמת, מביא לתוצאות התאמה מדויקות בין מחפש העבודה לבין המעסיק.

מוצר הדגל של החברה – Exactme! (www.exactme.com) – הושק לפני כשנה בדרום אמריקה ופועל היום בארבע שפות: אנגלית, ספרדית, פורטוגזית ולאחרונה גם בעברית כך שכיום הוא נותן מענה כמעט בכל רחבי העולם. לפני כחודש הודיעה החברה כי על פי אתר הדירוג העולמי Alexa אתר הדגל של החברה ExactME מדורג בארה"ב במקום ה- 1989 ובארגנטינה במקום ה- 59 תוך שאתר עוקף בדירוג אתרים כדוגמת Instagram , Ebay ואתרים פופולרים אחרים הפועלים בארגנטינה. בדירוג עולמי חודשי ExactME! גבוה יותר מהאתר הדואר Hotmail.com של מיקרוסופט.

החברה החלה את פעילות המחקר והפיתוח בראשית 2009 על ידי יזם האינטרנט אריק פילסטיין שכונה בעבר ע"י המגזין Forbes כאחת הדמויות המרכזיות בתחום מנועי החיפוש והאינטרנט. ובין המשקיעים בה רפי שקולניק, שלמה שמלצר, אלי לוי (מנכ"ל HP תוכנה) רני עוז וטל אלישיב.

אודות DAP:

חברת DAP מתמחה בניתוח מועמדים ייחודי תוך שימוש במבחן המבוסס על בחירת צבעים וניתוח התשובות בהתייחסות לתת מודע. מוצרי החברה מבוססים על פיתוח וכיוונון עדין (FineTuning) של התוצאות במשך שנים רבות עד קבלת ניתוח מדוייק המסייע לארגונים במיון מועמדים, התאמת עובדים לצוותים קיימים ויכולת משוב שנתית על עובדים.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.