אופלי » Blog Archive » ARM רוכשת את Sensinode Oy כדי להאיץ את התפתחות ה"אינטרנט של הדברים" ולתמוך בצפי של 30 מיליארד התקנים מחוברים עד 2020


ARM רוכשת את Sensinode Oy כדי להאיץ את התפתחות ה"אינטרנט של הדברים" ולתמוך בצפי של 30 מיליארד התקנים מחוברים עד 2020

ARM תציע את הטכנולוגיה של Sensinode בצורה מסחרית ותספק גישה למפתחים דרך פרוייקט mbed לצורך יצירה מהירה של תכנונים ושל אפליקציות עבור ה"אינטרנט של הדברים"

Cortex

Cortex

ARM, מובילה בפיתוח פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, הודיעה כי רכשה את חברת Sensinode Oy, ספקית של טכנולוגיית תוכנה עבור "האינטרנט של הדברים" (IoT). החברה, הנמצאת בבעלות פרטית, הובילה את הפיתוח של הסטנדרטים 6LoWPAN ו-CoAP עבור התקנים בעלי עלות והספק נמוכים, והייתה תורמת מרכזית ליוזמות התקינה IETF, ZigBee IP, ETSI ו-OMA. חברת ARM תמשיך לשווק באופן מסחרי את המוצרים NanoStack ו-NanoService של חברת Sensinode הן ללקוחות קיימים והן ללקוחות חדשים.

"האינטרנט של הדברים" תהיה המהפכה הבאה של האינטרנט שבה מוצרים מכל הסוגים ועם כל היכולות יתחברו ביניהם. חברת המחקר IMS צופה כי עד 2020 יהיו כ-30 מיליארד התקנים מחוברים. משפחת המעבדים ARM Cortex® ופרויקט שיתוף הפעולה mbed, ביחד עם המוצרים NanoStack ו-NanoService מבית חברת Sensinode, מספקים את הבסיס האידיאלי עבור אלפי יישומים חדשים, ביניהם חיישנים אלחוטיים, מכשירים חכמים מחוברים, יישומים רפואיים ביתיים ואלקטרוניקה נלבשת. הטכנולוגיה מתאימה גם ליישומי M2M המשתמשים בחיבורים סלולריים ולתקן החדש OMA Lightweight M2M לניהול התקנים.

השגשוג של התקנים הפתוחים הללו יואץ בזכות פרויקט mbed של ARM – שיתוף פעולה תעשייתי שמטרתו לספק אבני בניין בסיסיות של חומרה ותוכנה בקוד פתוח (open source) לצורך פיתוח מהיר של התקנים מחוברים חכמים. זה כולל את התמיכה עבור מיקרו-בקרים, רדיו, התקנים היקפיים, תווכה (middleware) ושירותי ענן. התוספת של הטכנולוגיה של Sensinode תאפשר למפתחים ליצור בקלות יישומי אינטרנט של הדברים המשלבים את הסטנדרטים החדשים הללו ותומכים בהם.

"ARM מחויבת לרעיון של יצירת 'אינטרנט של דברים' מבוסס סטנדרטים שבו מיליארדי התקנים מכל הסוגים ועם כל היכולות יהיו מחוברים ביניהם באמצעות שירותי רשת ופרוטוקולי אינטרנט עם יכולת הפעלה הדדית", מסביר ג'ון קורניש, סגן נשיא בכיר ומנהל חטיבת תכנון מערכות ב-ARM. "חברת Sensinode היא חלוצה בתחום התוכנה עבור התקנים דלי הספק וזולים המחוברים לאינטרנט ושימשה תורמת מרכזית לסטנדרטים הפתוחים עבור ה'אינטרנט של הדברים'. השאיפה שלנו היא להפוך את הטכנולוגיה והמומחיות של Sensinode נגישה לשותפות ARM ודרך פרוייקט ARM mbed כדי לאפשר פיתוח מהיר של אלפי יישומי IoT חדשים וחדשניים".

 

אודות ARM

חברת ARM מפתחת את הטכנולוגיה הנמצאת בליבת המוצרים הדיגיטליים המתקדמים בעולם, החל ממוצרים ניידים, מערכות עבור השוק הביתי והארגוני, יישומים משובצי מחשב ותחומים טכנולוגיים בצמיחה.

חבילת המוצרים המקיפה של ARM כוללת מיקרו-מעבדים בטכנולוגיית RISC 16 ו-32 ביט, מעבדים גראפיים ((graphics processors, ספריות דיגיטאליות וזיכרונות משובצים
(Embedded Standard Cells Libraries and Memories), תאים היקפיים ((Peripheral Cells, תוכנות וכלי פיתוח, וכן פתרונות למימוש פונקציות אנלוגיות ומוצרי קישור מהירים.  בשילוב עם קהילת השותפים הנרחבת של החברה, מוצרים אלה מספקים פתרון מערכתי מלא המעניק לחברות האלקטרוניקה המובילות, את היכולת להגיע אל השוק במהירות ובביטחון.

משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בקיימברידג', אנגליה והיא מעסיקה יותר מ-2300 עובדים. לחברה למעלה מ-25 מרכזי פיתוח ומשרדי מכירות ברחבי העולם. ARM ישראל הוקמה בשנת 2000 ופעילותה מתמקדת במכירת רישיונות IP באופן ישיר ומכירת כלים באמצעות מפיץ.  מנכ"ל החברה – שלמה רוזנברג. www.arm.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.