אופלי » Blog Archive » אינטל חושפת טאבלטים חדשים לתחום החינוך מבוססי אנדרואיד


אינטל חושפת טאבלטים חדשים לתחום החינוך מבוססי אנדרואיד

בין התכונות של הטאבלט לתחום החינוך החדש של אינטל: מצלמות קדמית ואחורית, עט אלקטרוני, רמקולים משולבים ומיקרופון לשילוב תוכן מולטימדיה אינטראקטיבי בתכנים הנלמדים.

הטאבלט מצויד בתוכנת Intel Education – חבילת יישומים מקיפה הכוללת קורא אלקטרוני, יישומי חקר מדעיים וניתוח נתונים וכלי ציור.

Intel

Intel

לקראת שנת הלימודים הקרובה, אינטל חושפת טאבלטים חדשים לתחום החינוך מבוססי אנדרואיד, המצוידים במעבדי Atom ומערכת הפעלה אנדרואיד (שם הקוד Ice Cream Sandwich).

בין התכונות של הטאבלט לתחום החינוך החדש של אינטל, ניתן למנות מצלמות קדמית ואחורית, עט אלקטרוני, ורמקולים משולבים ומיקרופון לשילוב תוכן מולטימדיה אינטראקטיבי בתכנים הנלמדים. הטאבלט מצויד בתוכנת Intel Education שהיא חבילת יישומים מקיפה הכוללת קורא אלקטרוני, יישומי חקר מדעיים וניתוח נתונים וכלי ציור. המחשב מכיל גם תוכנת ניהול המספקת למורים ולמנהלים כלים להגנת התלמידים וניהול הטכנולוגיה.

שני טאבלטים לתחום החינוך, האחד עם צג 10 אינץ'  והשני עם צג 7 אינץ'

טאבלט Intel Education מצויד בצג 10 אינץ' ובמעבד Intel Atom כפול ליבה Z2460, מערכת הפעלה אנדרואיד 4.0, חיי סוללה של יותר מ-6.5 שעות ומשקל של 680 גרם. אינטל מציעה את טאבלט Intel Education גם עם צג 7 אינץ' ומעבד Atom של ליבה אחת, Z2420, מערכת הפעלה אנדרואיד 4.1, כ-8 שעות חיי סוללה ומשקל של 354 גרם. שני הטאבלטים מצוידים בתוכנת האבטחה McAfee Mobile Security. המסכים תוכננו עם ריפוד שנועד למנוע נזק לטאבלט במקרה של נפילה.

"אינטל נאמנה למחויבותה לסייע למורים ולתלמידים להשיג תוצאות טובות יותר באמצעות פיתוח פתרונות שלמים הכוללים חומרה, תוכנה ותוכן דיגיטלי הדרושים לחוויית הלמידה של המאה ה-21", אמר ג'ון גאלווין (Galvin), סגן נשיא בקבוצת המכירות והשיווק של אינטל ומנהל Intel Education. "הטאבלט שאנו משיקים הוא צעד נוסף במסע שהחל לפני 10 שנים".

למידע נוסף על טאבלט 10 אינץ' של אינטל לתחום החינוך:

http://www.intel.com/content/www/us/en/education-solutions/tablet-10-atom-brief.html?wapkw=intel%C2%AE+education+10-inch+tablet%3a+product+brief

למידע נוסף על טאבלט 7 אינץ' של אינטל לתחום החינוך:

http://www.intel.com/content/www/us/en/education-solutions/tablet-7-atom-brief.html



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.