אופלי » Blog Archive » מוביליקום הישראלית שילבה את Zynq®-7030 של Xilinx ברדיו האלחוטי החדש


מוביליקום הישראלית שילבה את Zynq®-7030 של Xilinx ברדיו האלחוטי החדש

Xilinx (זיילינקס), ענקית הרכיבים המתכנתים (FPGA), הודיעה כי בלבו של ה-MCU30, הרדיו בהגדרת תוכנה (SDR) החדש של מוביליקום (Mobilicom), שולב ה-Zynq®-7030 All Programmable SoC, ממשפחת המוצרים Zynq-7000 של זיילינקס.

Zynq Chips

Zynq Chips

ה-MCU-30 SDR של מוביליקום הוא רדיו אלחוטי קטן מאוד, גמיש וקל משקל המופעל על-ידי סוללה ומתאים לשיבוץ במגוון רחב של התקנים במטרה לספק חיבוריות רחבת פס עבור יישומים כדוגמת סיוע באסונות, מעקב, יישומים צבאיים ויישומים נוספים. ה-MCU-30 SDR מציע תמיכה בריבוי וגיוון של ערוצי קרינה מקביליים (MIMO) להשגת ביצועים מרובי נתיבים טובים יותר, ריבוי פסי תדר להפעלה, תקשורת תוך כדי תנועה, ויכולת multi-hop לטווח תקשורת מורחב. תמיכה זו מאפשרת להשתמש ב-MCU-30 SDR במטרה לספק תקשורת חלקה "נטולת תפר" בכל מקום וללא צורך בתשתית אלחוטית מסחרית.

"השילוב המצוין של יכולות DSP, ביצועים מבוססי מעבד ARM ולוגיקה מתכנתת הפכו את ה-Zynq7030 All Programmable SoC לבחירה המועדפת והברורה לשמש כליבה עבור ה-MCU-30 SDR החדש שלנו. לא זו בלבד שהוא עומד בדרישות האינטגרציה של המערכות המתכנתות ב-MCU-30 SDR, אלא שהוא גם סייע לנו להאיץ את פיתוח המוצר ולהשיג BOM (Bill of materials) נמוך יותר בהשוואה לתכנון ASSP או ASIC רב-שבבי", אומר יוסי סגל, סמנכ"ל פיתוח במוביליקום. "בנוסף, דרישות ההספק הנמוכות במיוחד של ה-Zynq-7030 All Programmable SoC אפשרו לנו למקסם את תוחלת חיי הסוללה, עניין קריטי במיוחד כשמדובר ביישומים הנוגעים לביטחון הציבור וליישומים ניידים אחרים".

מהנדסי התכנון של מוביליקום השתמשו ב- Zynq-7030 All Programmable SoCבלב לבה של פלטפורמת ה-MCU-30 SDR שלהם כדי לפתח פרוטוקול קישוריות אלחוטית מתקדמת בהתאמה מיוחדת ללא ההוצאות והסיכונים הגדולים הכרוכים בפיתוח ASIC בהתאמה מיוחדת. צוות הפיתוח של מוביליקום ניצל את היתרונות שמציעה מערכת העיבוד ARM® dual-core Cortex™-A9 MPCore™ של ה- Zynq-7030 All Programmable כדי לפתח פתרון עם פרוטוקול קישוריות אלחוטית אד-הוק אדפטיבי ויציב תוך שימוש בשכבה הפיסית LTE ובתוכנת ה-Layer 2 ו-MAC בהתאמה אישית שלהם.

 

"ההצלחה שלנו עם מוביליקום היא דוגמה נוספת להתאמה המצוינת שמספקות ה- Zynq-7000 All Programmable SoCs ליישומי רדיו לביטחון הציבור", אומר יוסף חלילולאי, מנהל מגזרים עסקיים בזיילינקס. "השילוב של מעבדים, DSP ולוגיקה מתכנתת מחדש על התקן יחיד  קטן ודרישות הספק נמוכות הופך את ה-Zynq-7000 לבחירה הטבעית עבור דרישות התכנון של מערכות רדיו לביטחון הציבור".

 

אודות Xilinx

Xilinx (נאסד"ק XLNX), הינה ספקית עולמית מובילה של פתרונות מתכנתים לרכיבים דיגיטליים (FPGA), מערכות מתוכנתות על שבב (SoC), ורכיבי תלת מימד (D IC3). הפתרונות המתכנתים של Xilinx משולבים בתכנונים של  מגוון יישומים. לקוחות Xilinx יכולים לשנות או לשדרג את התכונות והפונקציות של מוצריהם "תוך כדי עבודה" – להתאים עצמם לתקנים חדשים ולהגדיר מחדש את החומרה עבור יישום ספציפי. טכנולוגיה זו של שינויים מיידיים "תוך כדי עבודה" (on-the-fly) מאפשרת האצה של זמן היציאה לשוק, בידול המוצרים והפחתת העלויות.

                        Xilinx הוקמה ב-1984 ומעסיקה 3,500 איש ברחבי העולם. משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בעמק הסיליקון, סן-חוזה, קליפורניה.
פעילות Xilinx ישראל מתמקדת בשיווק ומכירות באופן ישיר ובאמצעות אבנט ישראל. מנכ"ל  Xilinx העולמית –  משה גבריאלוב, מנכ"ל Xilinx ישראל – גדעון קדם.
אתר החברה: www.xilinx.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.