אופלי » Blog Archive » מבו דרק – לקמרון דיאז


מבו דרק – לקמרון דיאז

מעבירים את השרביט מאייקון אופנה אחד לרעהו

סדרת AQUARACER LADY

סדרת AQUARACER LADY

השחקנית בו דרק, אשר היוותה את ההשראה בעיצוב סדרת AQUARACER LADY בשנות ה-80', מעבירה את השרביט לפרזנטורית החדשה של TAG HEUER- קמרון דיאז, אשר לקחה חלק בעיצוב המהדורה החדשה

דרק, שחקנית ודוגמנית שכיכבה בשנות ה-80 בסרטים: "טרזן, איש הקופים", "10" ו"בולרו", אשר היוותה את ההשראה בעיצוב סדרת שעוני הנשים AQUARACER LADY הראשונה, מעבירה כעת את השרביט לקמרון דיאז, פרזנטורית המותג ואייקון אופנה בולט, אשר לקחה גם חלק פעיל בעיצוב המהדורה החדשה.

ההשראה לעיצוב סדרת השעונים החדשה שאובה מעולם המים, אשר מאז ומעולם שימש אמנים ככלי דימוי למהות הנשיות, היופי והחושניות. כך, בגלגול החדש של ה-AQUARACER שולבו אלמנטים כגון חוגת יהלומים מנצנצת, עיקולים מעוגלים ושימוש בחומרים איכותיים במיוחד, כמו זהב קורל אדום, יהלומים ואם הפנינה, כביטוי לשילוב הנצחי שבין הנשיות למים. במהדורה החדשה מוצגים לראשונה בסדרה שעונים המשלבים בין זהב אדום 18k לבין מתכת, כמו גם הצמידים עם חיבורי ה-H: השורה המרכזית הרחבה עשויה זהב אדום ומוקפת ב-2 רצועות צרות צדדיות ממתכת. אלמנטים המבטאים את עולם המים הם הפסים המאוזנים במרכז החוגה אשר עוצבו כהומאז' לגלי הים, כמו גם שילוב אם הפנינה המעודנת בגוון תכלכל מסביב לפסים.

במהדורה מוצעים 3 דגמי שעונים בעיצוב דומה, אלגנטי, דקיק ובעל גימורים עדינים; הראשון בקוטר מיניסייז 27 מ"מ ובעל חוגת יהלומים, טבעת חיצונית משובצת יהלומים, עם סה"כ 47 יהלומי Wesselton. הדגם השני הוא למעשה 2 תתי-דגמים תואמים לגבר ולאישה- שעונים אוטומאטיים לזוג בקוטר 34 מ"מ (נשים) ו-40 מ"מ (גברים), עם תנועת caliber 5 האוטומאטית, זכוכית קריסטל עמידה בפני שריטות ובעיצוב מודרני, נקי וחף מתוספות כמו יהלומים. הדגם השלישי הינו אוטומאטי גם כן ומוצע בקוטר 34 מ"מ ובשיבוץ 11 יהלומי Wesselton.

החל מ-19,999 ש"ח

להשיג בחנות הבוטיק של TAG HEUER בקניון רמת אביב

TAG Heuer- אדוארד הוויר נמשך מילדותו לנושא הזמן. בשנת 1860, והוא בן 20 בלבד, פתח את בית המלאכה הראשון שלו לשעונים, מתוך מטרה לשפר את תחום מדידת הזמן. תשע שנים לאחר מכן המציא הוויר את מנגנון הcrown winding  הראשון עבור שעוני כיס, שאפשר למתוח את השעונים באמצעות קפיץ ולהגביר את יעילותם. מאז הפך המנגנון לאלמנט הכרחי בעולם השעונים. שיפורים וטכנולוגיה מתקדמת, הפכו את המותג עם השנים למוביל בתחומו ובין לקוחותיו הידועים, נשיא ארה"ב הארי ס. טרומן, הנסיך השוויצרי וויליאם, גנרל אייזנהאואר, נשיא ארצות הברית ברק אובאמה ועוד. TAG HEUER ידוע בקשר חם ורב שנים עם עולם מרוצי מכוניות. בשנת 1960 הושק שעון הCARRERA- כמחווה למרוץ שהתקיים באותן שנים. הפיכתם של מנצחי הגרנד פרי לפרזנטורים של TAG  הפכה מאז למסורת. בין המציגים: פרננדו  אלונסו, איירון סנה, לואיס המילטון  ואחרים. בין הפרזנטורים הבולטים של המותג בשנים האחרונות: קמרון דיאז, ליאונרדו דיקפריו, בראד פיט, מאט  דיימון, טייגר וודס, מריה שראפובה, אומה תורמן, לואיס המילטון ועוד.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.