אופלי » Blog Archive » חברת סילנטיס מהטכניון תשווק באירופה את אטם כלי הדם החדשני שפיתחה


חברת סילנטיס מהטכניון תשווק באירופה את אטם כלי הדם החדשני שפיתחה

האטםSeal-VTM  פותח על ידי החברה בהמשך למחקרה של פרופסור חבצלת ביאנקו-פלד מהטכניון. הוא נועד לעצור דימום מקווי תפר בכלי דם גדולים

הדמיה באדיבות חב' סילנטיס

הדמיה באדיבות חב' סילנטיס

סילנטיס בע"מ, חברת סטארט-אפ פרטית המפתחת דבקי רקמות חדשניים המחקים הידבקות אצות מתחת למים, מדווחת כי קיבלה אישור CE לשיווק באירופה של האטם הווסקולרי Seal-VTM.

Seal-VTM הוא אטם נטול חלבונים, שנועד לעצור דימום על ידי אטימה מכאנית של אזורי דליפה פוטנציאליים מחיבורים ניתוחיים של כלי דם גדולים, כגון עורק התרדמה (הצוואר), עורק הירך, עורק הזרוע ועורק הכסל (האגן).

Seal-VTM, המבוסס על חיקוי של מנגנון ההדבקה של אצות מתחת למים, מבשר על דור חדש בהדבקת רקמות. למוצר יכולת אינהרנטית להידבק בחוזקה לכלי דם טבעיים וסינטטיים גם בסביבה רטובה או לחה. הרכבו נטול החלבונים של האטם מונע סיכונים הכרוכים בשימוש במוצרים מבוססי-חלבון. כמו כן, להבדיל מחומרים הֶמוסטטיים, אשר פועלים על ידי הפעלת מערכת הקרישה, Seal-VTM אינו זקוק לנוכחות דם על מנת לפעול באפקטיביות, כך שהוא יכול לשמש כאטם פרופילקטי ולמנוע דימום.

"אנו נרגשים בעקבות קבלת האישור לשיווק Seal-VTM בשוק האירופי, ושמחים להציע למנתחים חלופה חדשה וטובה יותר לשליטה בדימומים מקווי-תפר ניתוחיים," אומר תומר פוקס, מנכ"ל סילנטיס. מר פוקס הצטרף לסילנטיס לאחרונה, לאחר שמילא במשך שני עשורים תפקידי ניהול בכירים בחברות גלובליות, ביניהן מדטרוניק ונטור, וישי ואנורד.

יו"ר סילנטיס, ד"ר זאב גילקיס, מסביר כי "סילנטיס עבדה באופן צמוד עם מנתחים על מנת למנף את היכולות יוצאות הדופן של טכנולוגיית ההדבקה שלה, ולפתח מוצרים שיהיו ממוצבים היטב בשוק הדבקת הרקמות, המוערך במיליארדי דולרים."

בנוסף ל Seal-VTM מפתחת סילנטיס שורה של פתרונות מתקדמים למגוון של צרכים רפואיים, ביניהם אטם מעיים המיועד למנוע דליפה של תוכן מעי מתפרים במערכת העיכול – אחד הסיבוכים הקטלניים בניתוחי מעיים; דבק למניעת נפיחות לאחר ניתוחים אסתטיים, שיוכל להפחית משמעותית את משך ההתאוששות ממתיחות פנים וגוף; ודבקים משולבים עם תרופות, לשחרור ממוקד של תרופה באתר פנימי ספציפי.

כעת עובדת סילנטיס על שותפויות אסטרטגיות לקראת ההשקה המיועדת של Seal-VTM באירופה.

 

על סילנטיס

סילנטיס מפתחת פלטפורמה טכנולוגית בלעדית של דבקי-רקמות למגוון של שימושים וצרכים רפואיים בתחומים של אטימת דליפות, הדבקת רקמות ושחרור ממוקד של תרופות. טכנולוגיית ההדבקה של סילנטיס מבוססת על חיקוי של הידבקות אצות לסלעים בסביבה מימית, והיא בעלת יכולת יוצאת דופן להיצמד היטב לרקמות, גם בסביבה רטובה. כמו כן, הדבקים של סילנטיס נטולי חלבונים ונספגים בגוף.

 

סילנטיס הוקמה ב-2007 על ידי פרופ' חבצלת ביאנקו-פלד מהפקולטה להנדסה כימית בטכניון, והיא ממומנת על ידי אמי"ת – מכון אלפרד מאן בטכניון.

 

www.sealantis.co.il



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.