אופלי » Blog Archive » אלביט מערכות זכתה בהזמנות ממשרד הביטחון לאספקת מספר מערכות בהיקף כולל של כ- 315 מליון דולר


אלביט מערכות זכתה בהזמנות ממשרד הביטחון לאספקת מספר מערכות בהיקף כולל של כ- 315 מליון דולר

31 בדצמבר , 2012

ההזמנות החדשות מייצגות מגוון תחומי פעילות של החברה וכוללות מערכות בתחום המטוסים ללא טייס, לוחמה אלקטרונית, אלקטרו-אופטיקה, אוויוניקה ומערכות יבשתיות

הרמס 900

הרמס 900

 

אלביט מערכות בע"מ (NASDAQ ו-TASE: ESLT) ("אלביט מערכות") הודיעה היום כי זכתה במספר הזמנות  ממשרד הביטחון במספר תחומי פעילות, בהיקף כולל של כ – 315 מליון דולר.

ההזמנות מייצגות את התחומים הבאים:

מערכות אוויריות: מערכות שו"ב ואוויוניקה למסוקים, אימון וירטואלי למערך מטוסי הקרב של חיל האוויר ושירותי תפעול ותחזוקה לבת הספר לטיסה בהיקף כספי כולל של כ- 75 מליון דולר, לאספקות על פני 6 שנים.

 

מטוסים ללא טייס: מערכות מטוסים ללא טייס (מל"ט) מסוג הרמס 900 לאספקה תוך שלוש שנים  כמו גם שרותי תחזוקה למל"טים לפריסה על פני שמונה שנים, בהיקף כספי כולל של כ- 90 מליון דולר.

 

מערכות לוחמה אלקטרונית (ל"א): מערכות למטוסי קרב מסוג F-15  ו –  F-16 ולספינות טילים של חיל הים, בהיקף כספי כולל של כ- 90 מליון דולר, לאספקה במהלך ארבע השנים הבאות.

מערכות אלקטרו-אופטיקה: מערכות תצפית ואיכון מטרות ארוכות טווח חדשניות בהיקף כספי כולל של כ- 25 מליון דולר, לאספקה במהלך שלוש שנים.

 

מערכות יבשתיות: מערכות אלקטרוניות ומערכות ארטיליריה מסוג "קשת", בהיקף כספי כולל של כ-35   מליון דולר, לאספקה במהלך 6 שנים.

 

אלביט מערכות מעסיקה בישראל כעשרת אלפים עובדים ומספקת תעסוקה לעוד כשבעת אלפים עובדים של קבלני המשנה המקומיים שלה. החברה פועלת בכחמישה עשר אתרים ברחבי הארץ, מקריית שמונה, תל חי וכרמיאל שבצפון, ועד לאשדוד, ערד, חצרים ושדרות שבדרום .



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.