אופלי » Blog Archive » חברת Agile IT תשווק בישראל את פתרונות הצפנת הענן של Vaultive


חברת Agile IT תשווק בישראל את פתרונות הצפנת הענן של Vaultive

חברת Agile IT, המספקת פתרונות בתחום תשתיות ה-IT, תשווק בישראל את מוצרי Vaultive, המתמחה בפתרונות קידוד והצפנה של מידע תאגידי בענן.

מוצרי Vaultive מאפשרים לבצע מגוון פונקציות על מידע מוצפן, כגון חיפוש, אינדוקס, אחסון ופעולות אחרות באפליקציות מבוססות ענן מבלי לפתוח את הקידוד. פתרונות ההצפנה שפיתחה Vaultive פותרים למעשה את בעיית השליטה על המידע שנובעת מהעברת תשתית דואר אלקטרוני לענן ומאפשרת שמירה על הבעלות ועל השליטה בהודעות הדואר האלקטרוני של הארגון המאוחסנות ומטופלות על ידי ספק צד שלישי. התוצאה היא שארגונים יכולים להצפין את המידע עוד לפני שהוא עוזב את הרשת הפנימית של הארגון, בעוד שהארגון עצמו שומר על מפתחות ההצפנה.

באמצעות פתרונות אלו. יכולים הארגונים לשמור על האחריות שלהם לציית לרגולציות המחייבות שימוש באמצעי אבטחה להגנת מידע, לעמוד בתקנות של אחסון והגנה על פרטיות המידע שבענן ולהתמודד עם חשיפת מידע סלקטיבית מול צווים של ממשלות וגורמי אכיפת החוק.

"אחד החששות המובנים של הלקוחות הוא שמירת המידע שלהם בענן, בוודאי כשמדובר באחסון מחוץ לישראל" אומר מנכ"ל Agile IT, אייל מלח, "ארגונים רבים עובדים עם מערכת Office 365 של Microsoft, המספקת אחסון בחו"ל. הפתרון להתמודדות עם החשש הזה הוא Vaultive, שמאפשרת לשמור את מפתחות ההצפנה אצל הלקוח עצמו. במצב הזה, לא משנה היכן נמצא המידע – רק ללקוח תהיה גישה אליו".

מעיין טל, סמנכ"ל הטכנולוגיות של Vaultive העולמית, על הפניה לקהל הישראלי: "החברה בישראל רגישה מאוד לנושא אבטחת המידע וזה משתקף גם בבחירת התשתיות של החברות והארגונים הישראליים. עם זאת, בעולם יש מעבר רחב מאוד של תשתיות ארגוניות מכל הסוגים לענן. אחד הכלים הפופולאריים ביותר, למשל, הוא ה-Office 365 של Microsoft, המספק תשתית דוא"ל ארגוני בענן. המוצר שלנו מתממשק ל-  Office 365 ומבצע הצפנה של המידע לפני שהוא עוזב את גבולות הארגון. המידע מאוחסן בצורתו המוצפנת במייקרוסופט מפתחות ההצפנה נמצאים אך ורק ברשות הארגון. מעבר לחסינות ההצפנה, שמונעת אפילו מ-Microsoft עצמה להיחשף למידע, מוצר זה פותר את בעיות רגולציית האבטחה ודרישות הפרטיות של מדינות שאינן מאפשרות שמירת מידע מחוץ לגבולותיה הגיאוגרפיים או מחוץ לתחום שיפוטה". על הבחירה ב- Agile ITכמשווקת בישראל הוסיף מעיין: "התרשמנו מאוד מכמות שיתופי הפעולה של Agile IT עם ארגונים מובילים בישראל, מרמת המקצועיות של החברה ומההבנה הטכנולוגית של אנשיה את המוצר והפתרונות שלנו. אנו בטוחים שהם הבחירה הנכונה בליווי השוק הישראלי למעבר לענן".

אודות Agile IT

חברת Agile IT   היא מובילה בתחום תשתיות ה- IT. Agile IT   מספקת מגוון פתרונות בתחום ניהול ה- IT בארגון תוך שימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר ובצוות מומחים בעלי שם במגוון תחומים. Agile  משמשת כשותף זהב וכסף של  מיקרוסופט במספר תחומים וטכנולוגיות. Agile  הינה שותף Citrix ומבצעת פרויקטים של הטמעות מוצרי Citrix בארגונים שונים. בנוסף, Agile מייצגת ומיישמת פתרונות בינלאומיים בתחומים בהם היא פעילה. Agile IT הוקמה בשנת 2008 על ידי אבי כהן, מייסד חברת We! ואיל מלח, אחד מן המומחים הטובים בישראל בתחום מיקרוסופט שמשמש כמנכ"ל החברה. בין לקוחות החברה: סאפ, מגדל, חברת החשמל, מיקרוסופט, קבוצת כלמוביל, קבוצת לובינסקי, פסגות, לאומית, עיריית ראשל"צ ועוד.

אודות Vaultive

Vaultive היא ספקית פתרונות קידוד והצפנה שנועדו לשמור על בעלות הלקוח ועל שליטתו בנתונים השמורים בענן. טכנולוגית ההצפנה של Vaultive מאבטחת הן נתונים בתעבורה והן נתונים בשימוש ומאפשרת לערוך חיפוש, אנדוקס ואחסון בעת ההצפנה – כאשר השליטה במפתחות ההצפנה נמצאת בידי הארגון עצמו. פתרונות אלו עונים על האתגרים הנובעים ממעבר לענן והנוגעים לאבטחה, רגולציה, מידע לא מורשה, נגישות ופרטיות. פתרונות Vaultive מותאמים למוצר Office 365 של Microsoft ותומכים בשיטות העבודה המומלצות לשמירת בעלות ושליטה על מידע בענן. Vaultive גייסה למעלה מ-10 מיליון דולר מחברות הון סיכון ומשותפים שונים.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.