אופלי » Blog Archive » קוואליסיסטמס משיקה גרסאת web לניהול מעבדות תקשורת ו-IT


קוואליסיסטמס משיקה גרסאת web לניהול מעבדות תקשורת ו-IT

הגירסא החדשה של פתרון האוטומציה וניהול המעבדה של החברה  מאפשרת למנהלי IT ומעבדות תקשורת ניהול גישה של משתמשים מרובים באיזורים גאוגרפיים שונים, האצת תהליכים והוזלת עלויות תפעול ורכש

אריאל קופרמן

אריאל קופרמן

23 יולי, 2013. קוואליסיסטמס (QualiSystems) המתמחה בפיתוח פתרונות תוכנה לניהול ואוטומציה של מעבדות בדיקה ותקשורת (TestShell), מודיעה על השקת גירסא חדשה בעלת ממשק מבוסס Web הכולל הרחבה של יכולות ניהול המעבדה ונגישות לקהל רחב של משתמשים.

גירסא 5.0 של מערכת TestShell נותנת מענה למספר גדול של משתמשים מבוזרים בעלי יכולות טכניות ברמות שונות, כולל עובדים מרוחקים ומשתמשים חיצוניים ביניהם ספקים, יועצים ולקוחות, הזוכים בגישה נוחה לציודים במעבדה ולתוצאות תרחישים.

פרמטרים מתקדמים למדידת שימושיות בציודים וגמישות בניהול הקצאתם (תיעדוף, תיזמון וכו'), יחד עם יכולת מתקדמת לתיזמון הרצת הבדיקות עצמן, מאפשרים הפחתת עומס במספר רב של תחנות עבודה מבוזרות והפחתת הצורך בהתערבות ידנית. בנוסף מסייעת המערכת למקסום משאבי הארגון ולייעול תפעולי ותקציבי המתבטא בקיצור תהליכים ובחסכון של עשרות אחוזים בהוצאות המעבדה.

קוואליסיסטמס פועלת בשוק המקומי והבינלאומי, באמצעות נציגות ישירה ורשת ענפה של שותפים עסקיים בארה"ב, המזרח הרחוק ואירופה. בשנה האחרונה השלימה החברה סבב נוסף של גיוס הון בהיקף של כ-9 מיליון שקלים בהובלת הקרנות אוורגרין ונצ'ר פרטנרס וג'מיני ישראל, שלצידם השקיעו  גם בעלי המניות הנוספים בחברה – קבוצת פישמן, אלטשולר-שחם, שטראוס השקעות ומשקיעים נוספים. כמו כן זכתה החברה למענק נוסף מהמדען הראשי בהיקף של 1.6 מיליון שקלים, שהושקעו בפתוח הגירסא החדשה.

"תחום ניהול המעבדה מתפתח במהירות ושואף לכלול קונסולידציה ואיחוד של מספר רב של מעבדות המשרתות מחלקות שונות בארגון כולל קבוצות בקרת האיכות, גופיIT  ואפילו מכירות" מסביר אריאל קופרמן, COO בקוואליסיסטמס. "TestShell 5.0 מציגה את הדור החדש לניהול מעבדת התקשורת. בגרסאתה המתקדמת מעניקה המערכת יכולות תפעול גמישות יותר שבאופן מוכח מונעות 'צווארי בקבוק' ומאיצות את תהליכי הבדיקות. עם הרחבת מעגל המשתמשים מעבר לסטנדרט של מהנדסי הבדיקות, אנו מאפשרים ללקוחותינו למנף את המעבדה עד לכדי תשתית ענן למתן שירותים חוצי-ארגון".

אודות קוואליסיסטמס
חברת קוואליסיסטמס (QualiSystems) מפתחת פתרונות תוכנה לניהול מעבדה, סביבות בדיקה ואוטומציה של בדיקות חומרה ותקשורת. הפתרונות המפותחים בקוואליסיסטמס משמשים מפעילי תקשורת, יצרני ציוד תקשורת וארגונים גדולים המתחזקים רשתות תקשורת מורכבות. פעילותה הגלובלית של החברה כוללת נציגויות מקומיות בארה"ב ואנגליה, ונציגויות ורשתות הפצה באירופה ובמזרח הרחוק. החברה פונה בעיקר ללקוחות  Tier 1, 2. עם לקוחות החברה נמנות החברות AT&T, סיסקו, ברודקום, מוטורלה, סאנדיסק, סרגון נטוורקס ועוד. www.qualisystems.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.