אופלי » Blog Archive » מותג היוקרה MOTBLANC מציג לקראת עונת הטיולים קולקציית תיקי נסיעות חדשה ומהודרת במיוחד


מותג היוקרה MOTBLANC מציג לקראת עונת הטיולים קולקציית תיקי נסיעות חדשה ומהודרת במיוחד

קולקציית תיקי הנסיעות של MONTBLANC

קולקציית תיקי הנסיעות של MONTBLANC

כמדי שנה, הרצף של חופשת הקיץ ועונת החגים מבשר על שיא עונת הנסיעות, אשר מביאה עמה את ההתלבטויות הקבועות: איזו מזוודה לקחת? מה גודל התיק המומלץ? מה עדיף לקחת למטוס- טרולי או תיק גב?

מותג היוקרה MOTBLANC מציג לקראת עונת הטיולים קולקציית תיקי נסיעות חדשה ומהודרת במיוחד, בעלת מגוון רחב של פתרונות אחסון.

התאמת המזוודה או התיק תלויה באופי הנסיעה, במס' הימים שתשהו מחוץ לבית ובהעדפה אישית כמובן. כך למשל, עבור אלו שטסים לשבוע אירופה ומעדיפים להעלות איתם למטוס את המזוודה הקטנה, MONTBLANC מציגה סדרת מזוודות טרולי קלת-משקל בעיצוב מודרני, אלגנטי ונקי. המזוודות עשויות משי וכותנה בשילוב עור עגל מהודר בטכנולוגיה ייחודית, המעניקה למזוודות רכות וגמישות, זאת בנוסף לגלגלי אלומיניום וידיות עור. כמו כן, במידה ובקבוק השתייה ששכנכם לטיסה הציב ליד המזווה נשפך, לטרוליים החדשים ציפוי ג'אקארד שחור השומר מפני רטיבות ונזקים אחרים.

פתרון נוסף לנסיעות קצרות הינו בדמות סדרת תיקים בעיצוב מודרני ובגווני כחול וחום, בעלי קיבולת המותאמת במיוחד לנסיעות בסופי שבוע, כך שניתן לארוז את כל הבגדים והפריטים הדרושים בתיק מסוגנן אחד, מבלי להיגרר עם כמה תיקים. יתרה מכך, אחד התיקים הבולטים משלב יחידת אחסון תחתונה ונפרדת לנעליים, כך שאלו לא יצטרכו להיות מאוחסנות עם הבגדים. בסדרה, תיקים העשויים משי או כותנה משולבי עור עגל ועמידים בפני מים, כתמים ושריטות. לתיקים בטנת ג'אקארד עם הדפס שם המותג וציפוי מתכת PVD בצבע נחושת עם גימור מבריק.

בנוסף לתיקי הנסיעה, המותג מציג קולקציה חדשה של אביזרים נלווים לנסיעות, כמו: תיקי רחצה, תיקי איפור וקוסמטיקה, כיסויים מהודרים לדרכונים, סימני זיהוי למזוודות, ערכות נסיעה ייחודיות לפדיקור, ערכות פוליש לנעליים ועוד, אשר עשויים גם הם מחומרים איכותיים ומעוצבים בקו מהודר ויוקרתי. למעוניינים להתפנק עוד יותר- מציע המותג אף תיקים יוקרתיים לנשיאת חפתים, כדי שלא ילכו לאיבוד ברגעים הקריטיים.

מחיר: 584-7,855 ש"ח

 

להשיג בחנות הבוטיק של MONTBLANC בקניון רמת אביב

או בחנות הבוטיק של המותג בכיכר המדינה



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.