אופלי » Blog Archive » קמינריו מכריזה על התחייבות לביצועים עקביים של פתרון האחסון המבוסס Flash-SSD


קמינריו מכריזה על התחייבות לביצועים עקביים של פתרון האחסון המבוסס Flash-SSD

קמינריו מבטיחה זמינות (Resiliency) ברמת הארגון ואת הביצועים העקביים הטובים ביותר בתעשייה, גם בעת כשל. קמינריו מגדילה את תוקף האחריות של דיסקי פלאש ל-  7 שנים.

קמינריו הישראלית, המובילה בתחום אחסון All Flash Array , המבוסס ארכיטקטורת  Scale-Out (יכולת התרחבות לינארית), הכריזה על תכנית התחייבות לביצועים עקביים של פתרונותיה, במסגרתה מתחייבת קמינריו כי גם במקרה של כשל במערכת, הביצועים בכללותם לא ייחלשו ולקוחות לא ירגישו מעבר ל- 25% ירידה בביצועים, זאת בהשוואה לסטנדרט בשוק העומד על אי ירידה בביצועים מעבר ל- 50%.

 

מימין לשמאל: רון דוידי - מנהל אזור EMEA בקמינריו , דני גולן - מנכ"ל ומייסד קמינריו ואיתי שושני – סמנכ"ל קבוצת התפעול ושירות הלקוחות. קרדיט: יחצ.

מימין לשמאל: רון דוידי – מנהל אזור EMEA בקמינריו , דני גולן – מנכ"ל ומייסד קמינריו ואיתי שושני – סמנכ"ל קבוצת התפעול ושירות הלקוחות. קרדיט: יחצ.

 

קמינריו מציינת גם את רמת העמידות של הפתרון עם מתן תוקף אחריות ללקוחות לתקופה של 7 שנים, הרבה מעבר לתקופה של  3-4 שנים אחריות הניתנת על ידי מתחרים בשוק. שתי תכניות חדשות אלו מדגימות את המחויבות של קמינריו לאספקת פתרון ארגוני עם עקביות ברמת הביצועים, יכולת לחזות אירועי כשל מראש וזמינות גבוהה בזכות ארכיטקטורת Scale-Out.

"התחלנו עם משימה לספק פתרונות פלאש עתירי ביצועים עם הזמינות האופיינית למערכות אחסון לגאסי, הנדרשת על ידי הלקוחות ויש לנו הצלחה בכך מאז שנת 2010", אומר דני גולן, מנכ"ל קמינריו. "לכן רצינו להבהיר לשוק שאנו עומדים מאחורי תכונות המוצרים שלנו עם האחריות הטובה ביותר בשוק והתחייבות לרמת ביצועים. אף אחת מן הספקיות בעולם ה-Array All Flash אינה מספקת התחייבויות כאלו".

"בזכות ארכיטקטורת ה- Scale-Out של קמינריו מדובר בפתרון עם הזמינות הגבוהה ביותר, עקביות בביצועים ויעילות בשוק האחסון כיום. קמינריו יכולה להבטיח יכולת לספק ביצועים עקביים בכל רמת עומס ללא תחרות", אמר רון דוידי, מנהל אזור EMEA  בקמינריו.

"המחוייבות של קמינריו לרמה עקבית של ביצועים גם בעת כשל במערכת, מהווה מרכיב מרכזי בהתחייבות. באמצעות הטכנולוגיה של קמינריו, לקוחות יכולים לשמור את כל המערכות התפעוליות והיישומים עובדים בצורה מהירה יותר ויציבה יותר עם יכולת לחזות מראש את רמת איכות השירות (SLA)."

קמינריו נמצאת בתהליך רישום פטנט למספר תכונות המאפשרות להבטיח רמה עקבית של ביצועים, ביניהן:
•    אין נקודת כשל יחידה  – פתרון אחסון הפלאש Kaminario K2  מזהה כשל בחומרה או תוכנה ובעל יכולת לבצע ריפוי אוטומטי לסביבה תקינה אחרת.
•    רמות שונות של ביצועים בעומס – קמינריו מבטיחה לא יותר מ- 25% ירידה בביצועים בזמן כשל במערכת. ברוב המקרים לקוחות החברה חוו לא יותר מ- 10% ירידה בביצועים.
•    אמינות המידע בכל סוג כשל – קמינריו מגלה באופן אוטומטי כשלים ויוזמת תהליך של ריפוי עצמי.

האחריות שמספקת קמינריו וההתחייבות לביצועים עקביים רלוונטיים לכל הרכישות, החל מיוני 2013 במסגרת חוזה שירות. למידע נוסף:
http://kaminario.com/products/k2-all-flash-ssd-array/flash-endurance-booster.php ו-  http://kaminario.com/products/k2-all-flash-ssd-array/consistent-performance-guaranteed.php

אודות קמינריו
קמינריו היא חברת הייטק המפתחת ומשווקת פתרונות אחסון עתירי ביצועים, ומובילה את מהפכת ה-All Flash Storage  בתצורת SAN. פתרונות האחסון המהיר של החברה מונעים צווארי בקבוק בתעבורת קלט/פלט (I/O), מפחיתים באופן משמעותי את זמני התגובה (Latency), מאיצים את האפליקציות העסקיות הקריטיות בארגון בצורה משמעותית ובכך מביאים לחסכון בעלויות ומשאבים. כל זאת ללא צורך בשינוי כלשהו באפליקצייה. Kaminario K2 הוא פתרון האחסון הראשון מסוגו, אשר מבוסס על ארכיטקטורה שנבנתה בצורה ייעודית, במטרה לנצל בצורה הטובה ביותר את רמת הביצועים הגבוהה של טכנולוגיית ה-SSD. ארכיטקטורה זו מאפשרת יכולת גדילה בנפח האחסון ובביצועים בצורה לינארית (Scale Out). Kaminario K2  כולל מנגנונים מובנים לאיתור ותיקון (Self Healing), המיושמים באמצעות יכולות ייחודיות של  זמינות גבוהה (High availability) ומביאים לרמת הגנה גבוהה על המידע. פתרון K2 מספק באופן עקבי רמה נמוכה מאוד של זמני תגובה (120 מיקרו שנייה בכתיבה), עשרות ג'יגה בייט של תפוקה/הספק (Throughput) ומיליוני IOPS.
קמינריו היא פשוט מהירה יותר.

מרכז הפיתוח של קמינריו נמצא ביקנעם בישראל והיא מפעילה סניפי מכירות בישראל, אירופה, ובניוטון-מסצ'וסטס.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.