אופלי » Blog Archive » פרוסט אנד סאליבן: הפופולריות של תיוג מבוסס פריטים מניעה את שוק ה-RFID הפסיבי בעולם


פרוסט אנד סאליבן: הפופולריות של תיוג מבוסס פריטים מניעה את שוק ה-RFID הפסיבי בעולם

ב-2012 רשם שוק זה הכנסות של למעלה מ-2.98 מיליארד דולר, וצפוי להגיע ל-11.58 מיליארד דולר בשנת 2018

3.7.2013

היתרונות של טכנולוגיות הזיהוי באמצעות גלי רדיו (RFID) כוללות ניהול מלאי משופר, יעילות תפעולית משופרת, צמצום בעבודה, נראות מוגברת של שרשרת האספקה, מידע מדויק, מכירות גבוהות יותר ושירות לקוחות משופר. יתרונות אלו דירבנו את אימוץ הטכנולוגיה במגוון יישומים ותחומים – כך עולה ממחקר חדש של חברת הייעוץ הבינלאומית פרוסט אנד סאליבן. ההטמעה של תיוג ברמת הפריטים תגביר אף יותר את היקף המכירות, ותעניק תנופה לשוק ה-RFID הפסיבי בעולם, שרשם הכנסות של למעלה מ-2.98 מיליארד דולר בשנת 2012, וצפוי להגיע ל-11.58 מיליארד דולר בשנת 2018.

יצרני RFID משקיעים במחקר ופיתוח על מנת ליצור פתרונות חדשניים, בעלי עוצמה, חפים מטעויות, יעילים ורב תכליתיים. חדשנות זו, יחד עם מודעות גוברת והולכת לתרומתה של הטכנולוגיה למשתמשי הקצה, תניע את שוק ה-RFID.

"הטמעת RFID ברמת הפריטים, אשר מספקים אוטומציה מלאה של תהליכים, מבטיחה נראות של תהליכי שרשרת אספקה שונים, מאפשרת זיהוי של מוצרים מזויפים, תעודד פרויקטים נסיוניים ובכך תביא לגידול במכירות", אומר רם ראווי, אנליסט מחקר בכיר בתחום מדידות ומכשור בפרוסט אנד סאליבן. "בנוסף, תיוג ברמת הפריטים יגביר את הביקוש לתגיות וחומרה, ויגדיל את ההכנסות בשוק".

עם זאת, לקוחות בתעשיות שעדיין נמצאות בשלבי אימוץ מוקדמים עדיין חוששים לשאת בעלויות הגבוהות המיוחסות לציוד והתקנה של מערכות RFID. למעשה, הצמיחה בשוק נבלמת עקב התפיסה כי ההחזר על ההשקעה בתחום ה-RFID אינו חיובי.  יחד עם זאת, הזמנות שבוצעו בידי קמעונאים גדולים וממשלות ימשיכו לסייע לפיתוח השוק ויבואו לידי ביטוי בירידת מחיריהם של מוצרי RFID.

ערן פלומין, מנכ"ל פרוסט אנד סאליבן ישראל, מעריך כי חברות ישראליות רבות ישלבו טכנולוגיות RFID פאסיבי ואקטיבי במוצרים לתחומי תעשייה מגוונים, וזאת על מנת לאפשר יכולות משופרות למשתמשים ויתרון תחרותי.

אודות פרוסט אנד סאליבן ( (Frost & Sullivan

פרוסט אנד סאליבן, חברת הייעוץ והמחקר הרב-תחומית המובילה בעולם, מספקת למנהלים ומקבלי החלטות שירותי יעוץ, מחקר ייעודי, וכן תכנון ויישום אסטרטגיות צמיחה לחברות תעשיה, היי-טק וארגונים נוספים.  החברה ממנפת 52 שנות ניסיון בסיוע לצמיחתם של אלפי חברות בינלאומיות, חברות הזנק גופי השקעה וארגונים מובילים, לרבות באמצעות זיהוי הזדמנויות ומנועי צמיחה בשוק העולמי ותמיכה מבוססת מחקר ומומחיות בתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיות.

החברה פועלת ב-44 סניפים ברחבי העולם הפרושים בשש יבשות ומעסיקה יותר מ-1,800 יועצים, אנליסטים, כלכלנים ומומחים אחרים. שירותי החברה כוללים יעוץ בנושאי מיזוגים ורכישות, אסטרטגיות צמיחה, מחקר טכנולוגי, מחקר שוק, בדיקת נאותות, מחקר כלכלי, סקרי שוק, סיוע בגיוס הון ובניית אסטרטגיה עסקית. לחברה חטיבות גלובאליות, הכוללות מגוון מומחים, מחקרי מדף וניסיון ייעוצי בתחומי האלקטרוניקה והסנסורים, אנרגיה, קלינטק, מים, ביטחון, תעופה, טכנולוגיות מידע ותקשורת, בריאות, תחבורה ועוד.

                        פעילות הייעוץ של פרוסט אנד סאליבן בישראל הוקמה בשנת 2006, ומאז ועד היום מלווה מאות חברות ישראליות ובינלאומיות במגוון תהליכי צמיחה. למנכ"ל פרוסט אנד סאליבן ישראל, ערן פלומין, ניסיון רב תחומי של 13 שנה בייעוץ אסטרטגי וניהולי, לרבות כמי שמוביל את פרקטיקת הייעוץ בחברה מאז הקמת הפעילות בישראל.

www.frost.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.