אופלי » Blog Archive » מאמן משימה מתקדם מתוצרת התעשייה האווירית ישמש מפעילי כלי טיס בלתי מאוישים של חיל האוויר הישראלי


מאמן משימה מתקדם מתוצרת התעשייה האווירית ישמש מפעילי כלי טיס בלתי מאוישים של חיל האוויר הישראלי

מאמן מתקדם UMT

מאמן מתקדם UMT

נמל תעופה בן גוריון, 17  ביוני 2013- חיל האוויר הישראלי הנהנה מיתרונות מערכת הכטב"ם האסטרטגי "שובל" (Heron1) מתוצרת התעשייה האווירית (תע"א), רכש לאחרונה מאמן משימה מתקדםUMT  (UAS Mission Trainer) מתוצרתה לאימון מבצעי של מפעילי מערכות כלי טיס בלתי מאוישים (כטב"ם).

בשל הצורך ההולך וגובר בצוותים מבצעיים כשירים להפעלת כטב"מים בשדה הקרב המודרני, בכל הזירות, וברמות הטקטיות והאסטרטגיות, עולה הדרישה לאמצעי אימון מתאימים, המדמים בצורה האותנטית ביותר תרחישים מבצעיים מורכבים ומסייעים בהפחתת עלויות ההכשרה.
מאמן UMT, שגרסאות מוקדמות שלו כבר נמסרו ללקוחות שונים, מספק מענה לצורך זה ונועד לאמן מטיסי פנים ומטיסי חוץ, מפעילי מערכות ומטענים ייעודים (מטע"דים) מגוונים, (אלקטרו- אופטיים ועוד), ומאפשר אימון פרטני, צוותי ורב-צוותי, תוך חסכון משמעותי בשעות טיסה אמיתיות ויקרות.

המבנה המודולארי של המאמן והתבססותו על תקנים בינלאומיים, מקנים לו פוטנציאל הרחבה משמעותי לשילוב מטע"דים ופלטפורמות נוספות.

המאמן שיסופק לחה"א כולל עמדת מדריך ייעודית (IOS) לתכנון ושליטה, מרכיבי משימה באיכות גבוהה לדימוי כל רכיבי הכטב"מ ותרחישים מבצעיים, ויכולות תחקור מתקדמות.
המאמן יתחבר לעמדות מפעיל מבצעיות באופן שידמה מתאר מבצעי.

שאול שחר, מנהל מפעל מלט ציין בסיפוק:" המאמן המתקדם מבוסס על ניסיונה העשיר של התע"א בפיתוח, ייצור, הפעלה והדרכה של מערכות כטב"ם. יש לנו מוניטין בינלאומי בתחום ולכן אספקת מאמנים מתקדמים ללקוחות חשובים ומוערכים כמו חיל האוויר הישראלי, מהווה המשך ישיר והבעת אמון במומחיות שלנו. אני מאמין כי ה- UMT מהווה נכס מרכזי בכל טייסת בה הוא פועל ומשפר יכולותיהם המבצעיות של משתמשיו".

מל"ט הרון

מל"ט הרון

בתמונות:
מל"ט הרון
מאמן מתקדם UMT



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.