אופלי » Blog Archive » אלביט מערכות תציג בסלון האווירי בפאריס יכולות חדשות ופתרונות מתקדמים


אלביט מערכות תציג בסלון האווירי בפאריס יכולות חדשות ופתרונות מתקדמים

בתערוכה יוצגו לראשונה: מערכת הגנה עצמית למטוסים ללא טייס, חליפת השבחה למטוסי C-17 , חלקי מבנה למטוסים עשויים חומרים מרוכבים ועוד

מטוס ללא טייס מסוג הרמס 900

מטוס ללא טייס מסוג הרמס 900

מערכת לוחמה אלקטרונית (ל"א)  SPS-65V5, המותאמת גם למטוסים ללא טייס (מל"ט). משמשת להגנה עצמית ומשפרת את יכולות השרידות של המל"ט, נסמכת על הניסיון העשיר של אלביט  מערכות ל"א וסיגינט – אלישרא בפיתוח מערכות דומות המותקנות על גבי מגוון פלטפורמות מבצעיות  (מטוסי קרב ,מסוקים ומטוסי תובלה) של לקוחות בחיל האוויר וברחבי העולם.

חליפת השבחה למטוסים מסוג C-130, המשלבת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום האוויוניקה ומאפשרת פתרון גמיש ומודולרי לטיסה מבצעית בגובה נמוך ובתנאי ראות לקויה.

אלביט תציג גם את CockpitNG™ המאפשר לטייס שליטה נוחה ויעילה על כל יישומי האוויוניקה של כלי הטייס באמצעות מסך מגע HD מרכזי, בשילוב עם מערכת התצוגה העילית המתקדמת מתוצרת אלביט מערכות וכן את קסדת טייס Targo™המשמשת בעיקר למטרות אימון ומלווה את הטייס החל משלב תיכנון המשימה, עבור לאימון, טיסה ותיחקור מבצעי.

בשטח התצוגה החיצוני תציג החברה את המטוס ללא טייס מסוג הרמס 900 , מערכת מובילה מסוגה בעולם, נרכשה על ידי משרד הביטחון הישראלי ועל ידי לקוחות נוספים בעולם. ההרמס 900 יוצג יחד עם מגוון רחב ביותר של סנסורים המשמשים לתצפית, מודיעין, הרכשת מטרות, הגנה עצמית ועוד.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.