אופלי » Blog Archive » מלאנוקס מכריזה על הסכם סופי לרכישת חברת IPtronics A/S


מלאנוקס מכריזה על הסכם סופי לרכישת חברת IPtronics A/S

טכנולוגיית הטרנסיברים האנלוגים למהירויות גבוהות  של IPtronics משלימה את פורטפוליו הקישוריות האופטית של מלאנוקס ומאפשרת את הדור הבא של פתרונות קישוריות בקצב של 100Gb/s

 

סאניוויל קליפורניה ויקנעם ישראל – 4 ביוני 2013 – מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ: MLNX; מלנקסTASE:), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום על כוונתה לרכוש את IPtronics A/S, חברה פרטית מובילה בפיתוח רכיבי קישוריות אופטית עבור תקשורת דיגיטלית. מלאנוקס ו- IPtronics חתמו על הסכם סופי שלפיו תרכוש מלאנוקס אתIPtronics  תמורת כ-47.5 מליון דולר במזומן, בכפוף להתאמות מסוימות. תנאי הרכישה אושרו פה אחד על ידי מועצות המנהלים של שתי החברות.

תהליך הרכישה צפוי להסתיים בחצי השני של 2013, בכפוף להשלמת תנאי סגירה מסוימים. מלאנוקס מצפה כי העסקה תגדיל את כלל רווחיה בשנת 2014 בכ- 1 סנט עד 3 סנט למניה על בסיס non-GAAP. מוצרי IPtronics משולבים בפתרונות מלאנוקס המוצעים כיום. רכישת IPtronics תעניק למלאנוקס בעלות על הקניין ותשפר את יכולת מלאנוקס לספק פתרונות מלאים לקישוריות אופטית מקצה לקצה במהירות 100 גיגהביט לשנייה ומעבר. בעזרת התקני המשדרים והמקלטים המהירים של IPtronics, תוכל מלאנוקס להציע את הפורטפוליו הטכנולוגי השלם הנדרש על מנת לספק רשתות מהירות וחסכוניות, ולספק את הדור הבא של חיבוריות אופטית – ובכך לאפשר ללקוחות מרכזי נתונים לענות לדרישות הגוברות ליישומים ולסביבות מחשוב עתיר ביצועים, Web 2.0, ענן, מרכזי נתונים, מסדי נתונים, שירותים פיננסיים ואיחסון.

IPtronics ממוקדת אסטרטגית בפתרונות קישוריות אופטית ופתרונות קישוריות נחושת אקטיבית עבור שוק התקשורת, ומציעה דרייברים רבי ערוצים של דיודות לייזר מסוג Multi-channel Vertical Cavity Surface-Emitting Laser (VCSEL), דרייברים לאפנון אופטי (Modulation Driver או MD) ומגברי טרנס-אימפדנס (Transimpedance Amplifier או  (TIAעם צריכת אנרגיה נמוכה מאוד, חבילת מאפיינים עשירה ביותר, ועלות נמוכה מאוד בהשוואה לפתרונות קיימים בשוק היום. הטכנולוגיה שמלאנוקס תרכוש באמצעות עסקה זו מגשרת על הפער בין ממשקים אופטיים וחשמליים ומאפשרת לספקי מערכות להתגבר על המגבלות הפיזיות של שימוש בחיבורים מבוססי נחושת לממשקים מהירים וממשקי backplane.

מלאנוקס צופה כי הרכישה המוצעת של IPtronics תשפר את התחרותיות שלה ואת מעמדה כספקית מובילה של פתרונות קישוריות עתירי ביצועים מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון.

מלאנוקס צופה גם כי תקים את מרכז המחקר והפיתוח הראשון שלה באירופה במיקום הנוכחי של IPtronics ברוסקילד, דנמרק, וכי תרחיב את פעילות התמיכה הטכנית שלה באירופה. יתר על כן, מלאנוקס מתכוונת לשמר את קווי המוצרים הקיימים של IPtronics על מנת להבטיח המשכיות עבור לקוחות ושותפים.

"הרכישה המוצעת של IPtronics הינה משלימה לרכישתנו המוצעת של קוטורה. שבבי הקישוריות האופטית המקבילית של IPtronics יחזקו את הצעד האסטרטגי שלנו לפעול למען שליטה מלאה מקצה לקצה על קישוריות שרתים ואחסון", אמר איל וולדמן, יו"ר נשיא ומנכ"ל מלאנוקס. "יישומי Web 2.0 והענן החדשים והמתפתחים אשר משפיעים על חיי היומיום שלנו תלויים במניפולציות מהירות של נתונים הגדלים באופן אקספוננציאלי. הקישוריות של מלאנוקס מספקת את הפתרון המהיר והסקלאבילי ביותר להעברת נתונים בין שרתים לשרתים ובין שרתים למערכות אחסון, ומאפשרת את המשך הפיתוח, השימוש וההרחבה של יישומים אלה. אנו מצפים כי הרכישה המוצעת של טכנולוגיית IPtronics וצוות הפיתוח הנוסף יציבו אותנו בעמדה טובה יותר שתאפשר להמשיך ולייצר פתרונות קישוריות מהירים יותר בקצב 100 גיגהביט לשנייה ומעבר, יחד עם ​​חיבוריות צפופה יותר וצריכת אנרגיה נמוכה יותר בעלות נמוכה יותר. אנו מקדמים בברכה את הכשרונות הגדולים שיצטרפו מ- IPtronics ומצפים לתרומתם להמשך הצמיחה של מלאנוקס".

"רכישה זו חשובה לשתי החברות על מנת לאפשר חדשנות בקישוריות מרכזי נתונים הדורשים פתרונות להעברת נתונים במהירות וביעילות רבות יותר", אמר נילס פינסט', מייסד שותף ומנכ"ל IPtronics A/S. "אנו שמחים להצטרף לצוות מלאנוקס ומצפים לעבוד ביחד כדי  להמשיך ולפעול למען צמיחת החברה המשולבת".

הצעת הרכישה הינה בכפוף לתנאי סגירה מקובלים, לרבות קבלת אישורים רגולטוריים נדרשים.

אודות IPtronics A/S

IPtronics היא חברת מוליכים למחצה (fabless) המציעה את הדור הבא של מעגלים משולבים לקישוריות אופטית מקבילית. הסיליקון שלנו מאפשר מודולים בעלי צריכת הספק נמוכה, צפיפות גבוהה, רוחב פס גבוה ועלות נמוכה המיועדים לתעשיית המחשוב, האחסון והתקשורת. החברה פועלת מהמטה שלה ברוסקילד, דנמרק ומחברת הבת שלה בארה"ב IPtronics, Inc. המבוססת במנלו פארק, קליפורניה. מידע נוסף זמין באתר החברה: www.iptronics.com

אודות מלאנוקס

מלאנוקס טכנולוגיות היא חברה מובילה בעולם באספקת פתרונות ושירותי קישוריות אינפיניבנד ואית'רנט מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון. מוצרי מלאנוקס מביאים למרב את הביצועים של מרכזי נתונים, מספקים רוחב פס הגדול בתעשייה, זמן תגובה המהיר ביותר, המאפשרים העברת נתונים מהירה יותר ליישומים והתרת חסימות בביצועי מערכות. מלאנוקס מציעה מבחר פתרונות לקישוריות מהירה: מתאמים, מתגים, תוכנה וסיליקון המאיצים זמן הפעלת יישומים וממקסמים הכנסות לטווח רחב של שווקים לרבות מחשוב עתיר ביצועים, מרכזי נתונים לארגונים, Web 2.0, מחשוב ענן, אחסון ושירותים פיננסיים. מידע נוסף זמין באתר החברה: www.mellanox.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.