אופלי » Blog Archive » אורמד הגישה בקשה ל-FDA לביצוע ניסוי קליני בארה"ב למתן אוראלי של אינסולין


אורמד הגישה בקשה ל-FDA לביצוע ניסוי קליני בארה"ב למתן אוראלי של אינסולין

ירושלים, 11 באפריל 2013, חברת אורמד פרמאצטיקלס (NASDAQ: ORMP), המפתחת טכנולוגיה ייחודית למתן אוראלי של תרופות הניתנות כיום באמצעות זריקה בלבד, הודיעה היום כי הגישה בקשה ל-FDA האמריקאי לביצוע ניסוי קליני (IND) במסגרת מחקר משנה למתן אוראלי של אינסולין בעזרת גלולת ה- ORMD-0801 שפיתחה. הגשת הבקשה התאפשרה בהמשך לתשובת ה- FDA לבקשה הראשונה שהגישה אורמד ולפיה החברה תבצע ניסוי מבוקר בחולים לתקופה של עד שבוע קודם לתחילת ניסוי Phase II רב מרכזי וגדול יותר.

"בקשה זו לתחילת הניסוי הקליני היא תוצאה של שיחות פרודוקטיביות שנערכו עם ה- FDA", אמר נדב קדרון, מנכ"ל אורמד. "אנו מצפים לקבלת האישור לביצוע הניסוי ולהתחלת הניסויים הקליניים שלנו בארה"ב".

 

אודות אורמד:

אורמד פרמאצטיקלס (www.oramed.com) הינה חלוצה טכנולוגית בתחום פתרונות הולכה אוראלית של תרופות וחיסונים הניתנים כיום באמצעות הזרקה. החברה נוסדה ב-2006 על בסיס מחקרים אשר בוצעו לאורך יותר מ-30 שנה על ידי חוקרים בעלי שם מהמרכז הרפואי הדסה בירושלים. אורמד שמה לה למטרה לייצר מהפכה בתחום הטיפול במחלת הסוכרת באמצעות מוצר הדגל של החברה, גלולת אינסולין אוראלית (ORMD-0801) הנמצאת לקראת שלב 2 של הניסויים הקליניים תחת אישור IND של רשות הבריאות האמריקאית (ה-(FDA לביצוע הניסויים הקליניים הנדרשים בארה"ב, וכן באמצעות גלולה למתן אוראלי של תרופת ה- exenatide לטיפול בסוכרת סוג 2 ולהורמון GLP-1 אנאלוג ( ORMD-0901a GLP-1 analog;) הנמצאת לקראת ניסוי קליני שלב 2a. משרדי החברה ומרכז המחקר והפיתוח שלה ממוקמים בירושלים.



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.