אופלי » Blog Archive » אלווריון פרסה פתרונות ברשת תקשורת אלחוטית סולארית בפס רחב במחוז ניופנלנד שבקנדה


אלווריון פרסה פתרונות ברשת תקשורת אלחוטית סולארית בפס רחב במחוז ניופנלנד שבקנדה

רשת התקשורת הסולארית תספק שירותי נתונים, וידאו וקול באיזורים מרוחקים במחוז

אלווריון - פתרונות רשת תקשורת אלחוטית סולארית בקנדה

אלווריון – פתרונות רשת תקשורת אלחוטית סולארית בקנדה

 

תל אביב, ישראל, 9 באפריל 2013 – חברת אלווריון (ת"א: אלור; נאסד"ק: ALVR), ספקית גלובלית לפתרונות תקשורת אלחוטית בפס רחב, העונים על צרכי הקישוריות, קיבולת המידע ויכולת הכיסוי של רשתות פרטיות וציבוריות, הודיעה כי חברת Burgeo Broadcasting System (BBS) פרסה את פתרונות ה-Point to Point ו-Point to Multipoint של אלווריון במחוז ניופנלנד (Newfoundland) שבקנדה, לשם הפעלת שירותי התקשורת האלחוטית ואספקתם לצרכנים עסקיים ופרטיים בחלקים מרוחקים שם.

מטרת הפרויקט של BBS היא ליצור רשת תקשורת אלחוטית מהירה שתתגבר את השירותים החיוניים ותאפשר פיתוח כלכלי בכל החוף הדרום-מערבי של מחוז ניופנלנד, בחמשת האיזורים  של בורגאו, פרנסואה, גראנד ברוט, גריי ריבר וראמאה.

על מנת לאפשר פעולה יעילה של הרשת, חלק מהפתרון שסיפקה אלווריון כולל הפעלת המערכות באמצעות לוחות סולאריים או גנרטור מגובה אנרגיה סולארית, אשר בתורם מפחיתים את עלויות התפעול של הרשת.

התקנת פתרונות ה-Point to Point של אלווריון כללה את BreezeULTRA בעל קצב העברת נתונים של 250 מגה/ שניה, BreezeNET המאפשר קישוריות לטווח של 60 ק"מ, ו-BreezeACCESS המיועד לאיזורים עירוניים וכפריים. השימוש בפתרונות אלה מאפשר ל-BBS לספק מגוון רחב של יישומי קול, וידאו ונתונים במהירות גבוהה, באמצעות תקשורת אלחוטית בכל המחוז, בין היתר עבור תעשיות הבריאות, החינוך והתיירות באיזור.

דייב מקדונלד, מנהל הפרויקט, BBS: "טכנולוגיית התקשות בפס רחב אלחוטי מאפשרת לתושבי חמשת האיזורים שבמחוז לתקשר זה עם זה ועם העולם בכלל. קישוריות זו מהווה חבל הצלה עבור תושבי המחוז, והכרחית לבריאות התושבים והכלכלה."

אודות אלווריון

חברת Alvarion בע"מ (NASDAQ: ALVR) מספקת פתרונות מיטביים עבור מגוון יישומים בפס-רחב אלחוטי. הפתרונות של אלווריון מספקים מענה לאתגרי הקישוריות, הכיסוי וקצבי התעבורה של מפעילי תקשורת, ערים חכמות, יישומי אבטחה ולקוחות ארגוניים. הפתרונות החדשניים שלנו מבוססים על מגוון טכנולוגיות הפועלות בתחומי תדר ברישיון ובתדרים פתוחים.  www.alvarion.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.