אופלי » Blog Archive » צפו בסרטון: אריה הים שיודע לרקוד בוגי


צפו בסרטון: אריה הים שיודע לרקוד בוגי

אריה ים מקליפורניה מלמד את המדענים שיעור בריקוד: אריה הים רונן, למד בקלות כיצד "לשמור על הקצב", והוא מניע את ראשו לפי מקצבים של שירים שונים. בכך נתן אריה הים עדות לכך שלמרות שהוא אינו מסוגל לחקות קולות, הוא בהחלט מסוגל לשמור על הקצב.

 

המחקר מעמיד בפני אתגר את התיאוריה הגורסת כי יכולתם של בעלי חיים לתאם את תנועתם בהתאם לצלילים נובעת מהחלק במוח הקשור בחיקוי ווקאלי. "הבנת היכולות הקוגניטיביות של בעלי חיים דורשת ניסויים המורכבים היטב, מבוקרים וזהירים", אומר החוקר קולין רייכמוט' מהמכון למחקר ימי באוניברסיטת קליפורניה. "המחקר בוחן צעד-אחר-צעד את תנאי הלמידה אשר תומכות בהיווצרות ההתנהגות המורכבת", הוא מוסיף.

 

אריה הים רונן בן ה-3 הדגים כישורים שלא היו מביישים אף רקדן מקצועי. "תהליך הריקוד הוא אוניברסלי בקרב בני אדם, ועד לאחרונה, המדע האמין כי הוא יחודי רק לבני אדם", אומר מוביל המחקר פיטר קוק. "כאשר נמצא כי למינים מסויימים של ציפורים יש את היכולת הזו של תנועה במקצב, המדענים קישרו זאת ליכולת שלהם לחקות צלילים. כעת אנו רואים כי גם יונקים בעלי יכולת חיקוי ווקאלי מועטה יכולים לנוע לפי הקצב במגוון שירים".

 

מקור



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.