אופלי » Blog Archive » ARM ו-TSMC הגיעו לשלב ה-tape-out של מעבדARM Cortex- A57 ראשון על טכנולוגיית FinFET ב-16 ננומטר


ARM ו-TSMC הגיעו לשלב ה-tape-out של מעבדARM Cortex- A57 ראשון על טכנולוגיית FinFET ב-16 ננומטר

Cortex A57

Cortex A57

ARM, מובילה בפיתוח פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, ו-TSMC הודיעו כי הגיעו לשלב ה-tape-out של מעבד ARM® Cortex™-A57 על טכנולוגיית תהליך FinFET. ה- Cortex-A57 הוא המעבד בעל רמת הביצועים הגבוהה ביותר של ARM עד כה והוא מתוכנן להרחיב עוד יותר את היכולות של מחשוב נייד וארגוני עתידי, לרבות יישומים עתירי מחשוב, ביניהם המחשבים, הטאבלטים והשרתים המתקדמים ביותר. מדובר בציון הדרך הראשון בשיתוף הפעולה בין שתי החברות המעוניינות למטב יחדיו את סדרת המעבדים ARMv8 ב-64 ביט על טכנולוגיות התהליך FinFET מבית TSMC. החברות שיתפו פעולה ביישום משלב ה-RTL ועד לשלב ה-tape-out תוך שישה חודשים בלבד, תוך שימוש ב-IP הפיסי ARM Artisan®, במאקרו זיכרון של TSMC ובטכנולוגיות EDA עם יכולות שאפשרה המערכת האקולוגית לתכנון OIP (Open Innovation Platform) של TSMC.

שיתוף הפעולה בין ARM ל-TSMC הוליד ספריות ומעבדי Cortex-A57 ממוטבים בעלי נצילות הספק משופרת במטרה לתמוך ביישומי לקוחות ראשונים על 16nm FinFET עבור SoCs עתירות ביצועים המבוססות על הטכנולוגיה של ARM.

"היישום הראשון של מעבד ARM Cortex-A57 סולל את הדרך עבור הלקוחות המשותפים שלנו ומאפשר להם למנף את הביצועים ונצילות ההספק של טכנולוגיית FinFET ב-16 ננומטר", אומר טום קרונק, סמנכ"ל חטיבת מעבדים ב-ARM. "היוזמה המשותפת של ARM, TSMC ושותפות המערכת האקולוגית לתכנון OIP של TSMC, מוכיחה את המחויבות העמוקה לספק טכנולוגיה מובילה בתעשייה ללקוחות שתכנוניהם יוכלו לצאת נשכרים מארכיטקטורת ה-ARMv8 ב-64 ביט החדשה שלנו, מעיבוד big.LITTLE ומ-ARM POP™ IP בקשת רחבה מאוד של מגזרי שוק".

 

אודות ARM

חברת ARM מפתחת את הטכנולוגיה הנמצאת בליבת המוצרים הדיגיטליים המתקדמים בעולם, החל ממוצרים ניידים, מערכות עבור השוק הביתי והארגוני, יישומים משובצי מחשב ותחומים טכנולוגיים בצמיחה.

חבילת המוצרים המקיפה של ARM כוללת מיקרו-מעבדים בטכנולוגיית RISC 16 ו-32 ביט, מעבדים גראפיים ((graphics processors, ספריות דיגיטאליות וזיכרונות משובצים
(Embedded Standard Cells Libraries and Memories), תאים היקפיים ((Peripheral Cells, תוכנות וכלי פיתוח, וכן פתרונות למימוש פונקציות אנלוגיות ומוצרי קישור מהירים.  בשילוב עם קהילת השותפים הנרחבת של החברה, מוצרים אלה מספקים פתרון מערכתי מלא המעניק לחברות האלקטרוניקה המובילות, את היכולת להגיע אל השוק במהירות ובביטחון.

משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בקיימברידג', אנגליה והיא מעסיקה יותר מ-2300 עובדים. לחברה למעלה מ-25 מרכזי פיתוח ומשרדי מכירות ברחבי העולם. ARM ישראל הוקמה בשנת 2000 ופעילותה מתמקדת במכירת רישיונות IP באופן ישיר ומכירת כלים באמצעות מפיץ.  מנכ"ל החברה – שלמה רוזנברג. www.arm.com



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.