אופלי » Blog Archive » חדש בישראל: נעלי טניס לילדים ונוער של המותג HEAD


חדש בישראל: נעלי טניס לילדים ונוער של המותג HEAD

נעלי טניס לילדים 299.99 שח צילום עמוס לוי

נעלי טניס לילדים 299.99 שח צילום עמוס לוי

חברת "אטלנטיס סוכנויות ספורט" המייבאת את מותג הטניס המוביל בעולם HEAD לישראל,  משיקה בימים אלה   נעלי טניס מקצועיות  לילדים ולבני נוער.

מדובר בנעליים נוחות במיוחד וקלות מאוד הנותנות תמיכה מרבית לרגל. נעלי הטניס של HEAD מורכבות מסיבים סינטטיים קלים ואווריריים בשילוב מיטב הטכנולוגיות לנוחות מקסימאלית ויציבות בכל שלבי המשחק.

נעליים טניס לילדים צילום יחצ חול

נעליים טניס לילדים צילום יחצ חול

בנעל הטניס של HEAD ישנן מספר טכנולוגיות שונות, ביניהן טכנולוגיית
ה – HEAD LATERAL CONTROL המשלבת שליטה חיצונית בקדמת כף הרגל עם יציבות אופטימאלית לרוחב הנעל ומאפשרת שינויים מהירים בכיוון הרגל, בעת משחק. כמו כן, אזור קדמת כף הרגל מעוגל במיוחד וזה מקל על מצבי החלקה קיצוניים. בנוסף בנעל קיימת טכנולוגיית ה- HEAD HYBRASION  הנכללת גם כן בנעלי הנוער של HEAD מעניקה התנגדות עליונה בעת גרירת אצבעות הרגליים. הנעל מכילה נוסחת גומי ייחודית  אשר מעוצבת במיוחד עבור אזורי הלחץ העיקריים של סוליית הנעל.

.

הדגם מעוצב בסגנון אופנתי ומגיע בצבעים חדשים ועדכניים: לבן, לבן שחור כחול, לבן שחור אדום, לבן שחור כתום, לבן שחור.

טווח מחירים: 330-290

מידות: 33-38

ניתן להשיג את נעלי טניס לילדים של HEAD ברשת ורטהיימר ספורט, בחנות הדגל "אטלנטיס", חנות היבואן, בן גוריון 8, רמת גן,  בחנויות מקצועיות  ומועדוני הטניס המובחרים ברחבי הארץ



Deprecated: הקובץ תבנית ללא comments.php הוצאה משימוש בגרסה 3.0.0 ואין לו תחליף חלופי. יש להוסיף את הקובץ comments.php לתבנית. in C:\HostingSpaces\oplinet\opli.co.il\wwwroot\wp-includes\functions.php on line 5583

סגור לתגובות.