Xilinx מכריזה על Virtex®-7 2000T FPGA עם מספר שיא של טרנזיסטורים

כפול מהמוצע כיום בתעשייה

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

V72000T-chipset




30.10.11

Xilinx (זיילינקס), ספקית עולמית מובילה של פתרונות מתכנתים לרכיבים דיגיטליים (FPGA), הכריזה על זמינות המשלוחים הראשונים של ה-Virtex®-7 2000T FPGA. מדובר בהתקן הלוגיקה המתכנת בעל הנפח הגבוה בעולם, עם 6.8 מיליארד טרנזיסטורים, המעניק גישה לכמות חסרת תקדים של שני מיליון תאי לוגיקה, שהם שווי ערך ל-20 מיליון שערי ASIC. קיבולת זו מתאפשרת הודות לגישת ה-Stacked Silicon Interconnect (צברי מחברי סיליקון) הייחודית של זיילינקס לטכנולוגיית IC D-2.5 בתלת ממד. גישה זו מעניקה ללקוחות נפח כפול בהשוואה למוצרים מתחרים, ובמקביל מספקת יותר ממה ש"חוק מור" יכול היה להציע במצב אחר בהתקן IC מונוליתי על 28 ננומטר.



V72000T-chipset

"ה-Virtex-7 2000T FPGA מסמן ציון דרך חשוב בהיסטוריית החדשנות ושיתופי הפעולה התעשייתיים של זיילינקס", אומר ויקטור פנג, סגן נשיא בכיר בקבוצת פיתוח פלטפורמות מיתכנתות בזיילינקס. "חשובה מאוד ללקוחותינו העובדה שטכנולוגיית Stacked Silicon Interconnect מציעה נפחי טרנזיסטור שלא היו יכולים להתאפשר ב-FPGA לפחות עוד דור אחד של תהליך, דבר המאפשר להם להוסיף פונקציות חדשות לעיצובים קיימים ו"לדלג" על ה- ASIC תוך חיסכון בעלויות של 3 או 5 FPGA ל-FPGA אחד. לחילופין, ניתן להתקדם בפיתוח אב הטיפוס ובניית אמולציות למערכת באמצעות שימוש ב-FPGA הגדולים ביותר, שנה לפחות לפני פיתוח דור חדש סטנדרטי.

בנוסף, ה-Virtex-7 2000T מספק ליצרניות הציוד, פלטפורמת אינגטרציה שתעזור להם להתמודד עם האתגרים הכרוכים בצמצום ההספק במקביל להגדלת הביצועים והיכולות. הודות לביטול של ממשקי ה-I/O בין ICs שונים על לוח המעגל, ניתן להקטין את צריכת ההספק הכוללת של המערכת באופן משמעותי.



ה-Virtex-7 2000T מסוגל לספק ללקוחות את הנפח, הביצועים וההספק המצויים בדרך כלל רק ב-ASICs בעלי נפח גדול, עם היתרונות הנוספים של יכולת התכנות מחדש. עבור מספר הולך וגדל של מערכות ושל שווקים שבהם הכלכלה עובדת נגד פיתוח ASIC מציע ה-Virtex-7 2000T חלופה ייחודית ומדרגית לסיכון של ספינים-חוזרים ו יותר מ-50 מיליון דולר בעלויות NRE (הוצאות הנדסה בלתי חוזרות) של IC 28 ננומטר בהתאמה מיוחדת.

Xilinx (נאסד"ק XLNX), הינה ספקית עולמית מובילה של פתרונות מתכנתים לרכיבים דיגיטליים (FPGA). הפתרונות המתכנתים של Xilinx משולבים בתוך התכנונים של קשת רחבה של יישומים. לקוחות Xilinx יכולים לשנות או לשדרג את התכונות והפונקציות של מוצריהם "תוך כדי עבודה" – להתאים עצמם לתקנים חדשים ולהגדיר מחדש את החומרה עבור יישום ספציפי. טכנולוגיה זו של שינויים מיידיים "תוך כדי עבודה" (on-the-fly) מאפשרת האצה של זמן היציאה לשוק, בידול המוצרים והפחתת העלויות.





WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח