לוג'יטק מגדירה קטגוריה חדשה לטבלט

מציגה 3 מוצרים ל-iPad ולאנדרואיד

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Tablet Keyboard


החברה תשיק במשך החודשים הקרובים מגוון מוצרים נוספים לקטגוריה זו
לוג'יטק משיקה היום ליין של מוצרי קצה עבור מכשירי הטבלט מבוססי אפל ואנדרואיד, במטרה להפוך את הטבלטים לכלי עבודה שימושיים בכל מקום. בין המוצרים המושקים ניתן למצוא מקלדת, רמקולים ונרתיקים מותאמים לצרכים אלה.



החברה אשר מתמחה בפיתוח גאדג'טים ואביזרים נלווים לבית ולסביבת המחשב משיקה למעשה קטגורית פעילות חדשה ומשקיעה בפיתוח מוצרים לשוק הטבלטים. המוצרים נועדו לשפר את השימושיות של הטבלטים בבית ובסביבת העבודה. מידע נוסף ניתן למצוא בעמוד האביזרים לטבלט של לוג'יטק.



רמקולים ניידים

קייס לכל מקרה
לוג'יטק פיתחה בשיתוף פעולה עם חברת ZAGG נרתיק ל-iPad2 המכיל מקלדת בלוטות' מובנית. הנרתיק הסגור מגן על האייפד מכל צדדיו, ובעת פתיחתו נשלפת המקלדת. בנוסף משמש צידו האחר מעמד להנחת האייפד בצורה נוחה על השולחן לגובה או לרוחב.

2 ב - 1
המקלדת האלחוטית נועדה לניידות מלאה ומשמשת גם כמעמד עבור הטבלט. למקלדת, שמתחברת באמצעות הבלוטות', טווח של 30 מטר, המקלה על השימוש בחופשיות.

רמקולים ניידים
רמקול אלחוטי, משוחרר מעול הכבלים, ומספק צליל חד בטווח של עד 50 רגל (15 מטר) מטרים. הרמקול מתחבר באמצעות בלוטות' לטבלט ופועל באמצעות סוללות נטענות עם חיי סוללה של עד 10 שעות. הרמקול מגיע עם תיק נשיאה המתאים במיוחד לנסיעות.

מחיר וזמינות
מחירי המוצרים צפויים לנוע בין 400 ל- 900 ₪. מועד ההגעה לישראל טרם נקבע.




חזרה לגאדג'ט

WeSell רשת שותפים


כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח