ARM חושפת את מעבד היישומים החסכוני ביותר באנרגיה -ARM® Cortex™-A7

ARM מתמודדת עם אחד האתגרים הגדולים בתעשייה: הרחבת חווית המשתמש ה"עובד תמיד - ומחובר תמיד", באמצעות שיפור בביצועים יחד עם הארכת תוחלת חיי הסוללה

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

ARM® Cortex™-A7



ARM, מובילה בפיתוח פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, הכריזה על מעבד ARM® Cortex™-A7 – מעבד היישומים החסכוני ביותר באנרגיה שפיתחה החברה עד היום, ועל עיבוד big.LITTLE – גישה גמישה המגדירה מחדש את הקשר המסורתי בין ביצועים להספק. מעבד Cortex-A7 מסתמך על המובילות בתחום ההספק נמוך שקבע המעבד Cortex-A8 המצוי בלבם של רבים מהטלפונים החכמים הפופולריים ביותר הקיימים כיום בשוק. מעבד ה-Cortex-A7 מספק עד פי חמישה חיסכון באנרגיה וחמישית מגודלו של מעבד ה-Cortex-A8, ובמקביל - מספק הרבה יותר ביצועים. מעבד Cortex-A7 יאפשר חווית משתמש עשירה יותר בטלפונים חכמים ברמת מחיר כניסה של פחות ממאה דולר ויעזור לחבר את מיליארד המשתמשים הבאים בשווקים המתפתחים.

אחד האתגרים הטכנולוגיים הבולטים ביותר היא השאלה כיצד ליצור SoC (מערכת על גבי שבב) שתעמוד בדרישה הסותרת של הצרכנים ליהנות מהתקנים המקנים להם גם רמת ביצועים גבוהה יותר וגם תוחלת חיי סוללה ארוכים יותר. עיבוד big.LITTLE, המתאפשר בזכות מעבד ה-Cortex-A7, משיג זאת באמצעות שילוב של הביצועים המצוינים של מעבד Cortex-A15 MPCore עם החסכנות והיעילות פורצי הדרך של מעבד ה-Cortex-A7. עיבוד big.LITTLE מאפשר להתקנים לבחור בצורה מיידית את המעבד המתאים ביותר למשימה הרלוונטית, על בסיס דרישות הביצועים שלה. חשוב לציין שהבחירה הדינמית הזו שקופה לתוכנת היישום או לתווכה המופעלת על המעבדים.



עם הפיתוח של עיבוד big.LITTLE ומעבד Cortex-A7 מתמודדת ARM עם האתגר של יצירת טכנולוגיה שתספק את רמת הביצועים הגבוהה הנדרשת ליצירת תוכן ולצריכתו, במקביל לנצילות ההספק הגבוהה הנחוצה להארכת תוחלת חיי הסוללה. שילוב זה חשוב במיוחד לטלפונים חכמים וטאבלטים שממשיכים להתפתח לכדי פלטפורמות מרכזיות שבהן משתמשים הצרכנים כדי לקיים אינטראקציות עם העולם ה" מחובר" שבו אנו חיים.



החזון של ARM באשר לשוק הטלפונים החכמים הוא להגדיר מחדש את השימוש בעולם המתפתח כך שיתאפשר לחבר את מיליארד בני האדם הבאים לשירותי ולתכני האינטרנט על-גבי התקנים ניידים. שותפות ARM התומכות בטכנולוגיות הללו כוללות את ברודקום, קומפל, פריסקייל, היי-סיליקון, LG אלקטרוניקס, לינארו, או.קיי לבס, QNX, רדבנד, סמסונג, ספרינט, ST אריקסון וטקסס אינסטרומנטס.

חברת ARM מפתחת את הטכנולוגיה הנמצאת בליבת המוצרים הדיגיטאליים המתקדמים בעולם, החל ממוצרים ניידים, מערכות עבור השוק הביתי והארגוני, יישומים משובצי מחשב ותחומים טכנולוגיים בצמיחה. חבילת המוצרים המקיפה של ARM כוללת מיקרו-מעבדים בטכנולוגיית RISC 16 ו-32 ביט, מעבדים גראפיים ((graphics processors, ספריות דיגיטאליות וזיכרונות משובצים (Embedded Standard Cells Libraries and Memories), תאים היקפיים ((Peripheral Cells, תוכנות וכלי פיתוח, וכן פתרונות למימוש פונקציות אנלוגיות ומוצרי קישור מהירים.





WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח