התעשייה האווירית זכתה בחוזה בהיקף 35 מיליון דולר לאספקת הדור הבא של "אהוד", מערכת אימון אווירי מתקדמת, ללקוח זר

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

מערכת אהוד




20 בנובמבר, 2011

נמל תעופה בן גוריון, 20 בנובמבר, 2011- התעשייה האווירית (תע"א) זכתה בחוזה בהיקף של כ- 35 מיליון דולר לאספקת הדור הבא של מערכת אימון "אהוד" לשימוש במטוסי הקרב של לקוח זר. המערכת מאפשרת קפיצת מדרגה באימוני לחימה דו צדדיים המשלבים מטוסי קרב, ספינות, מערכות נ"מ, כוחות קרקעיים ומסוקים.
המערכת כוללת טכנולוגיות חדישות כגון תשתית תקשורת אלחוטית למערכות אוויוניקה נוספות, פתרונות מתקדמים לאבטחת מידע, כוח עיבוד להרצת סימולציות מורכבות, ריבוי משתתפים ורשת תקשורת מתקדמת.



שדרוג מערכת "אהוד" הופך אותה לראשונה מסוגה בעולם האימונים ומאפשרת אימון המשלב אובייקטים "חיים" ו- וירטואלים (Live – Virtual – Constructive). "אהוד" במתכונתו הנוכחית עונה בצורה מיטבית על האתגרים המורכבים ביותר של עולם האימון המודרני.



יצחק ניסן, מנכ"ל התעשייה האווירית אמר כי:" זהו פרויקט חשוב לתע"א ולמלמ. היכולת לרתום טכנולוגיה מתקדמת לטובת יצירת עולם וירטואלי עשיר ומלא, מעלה בצורה ניכרת את רמת האימון. כל זה נעשה באופן בטיחותי ותוך חסכון משמעותי בעלויות שעת אימון". "הדור החדש של מערכת "אהוד", מבשר על עידן חדש של מערכות אימון למטוסי קרב AACMI (Autonomous Air Combat Maneuvering Instrumentation) המתאים את עצמו לדרישות האימון המערכתי והרב זרועי, ולסטנדרטים חדשים כפי שמגדירים חילות אוויר מתקדמים בעולם" הוסיף ואמר ניסן.

מערכת "אהוד" נמצאת בשימוש חילות אוויר של 18 מדינות, בעיקר באירופה ואסיה. בתמונה:
מערכת "אהוד"





WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח