אלווריון משיקה את בריז-קומפקט: תחנת בסיס זעירה מהירה לתקשורת בפס רחב אלחוטי

הפתרון עושה שימוש במודולי מאקרו מוכחים הנמצאים בשימוש בפתרון BreezeMax

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

Breezenet b family




9 בנובמבר, 2011

ערן גורב, נשיא ומנכ"ל אלווריון: "רשתות התקשורת הופכות לישויות רב מימדיות כאשר טכנולוגיות שונות משולבות ועונות על צרכים בתחומי תפעול מגוונים. אנו מרחיבים בעקביות את ההיצע שלנו כך שיספק מענה יעיל וחכם יותר לצרכים אלה"

קייפ טאון, דרא"פ – 9 בנובמבר, 2011 – חברת אלווריון (Alvarion. נאסד"ק: ALVR), הספקית המובילה בעולם לרשתות תקשורת 4G בגישת פס רחב אלחוטי, השיקה היום את תחנת הבסיס הקומפקטית BreezeCOMPACT (בריז-קומפקט).

בריז-קומפקט היא תחנת בסיס בפס רחב אלחוטי בגודל זעיר, המבוססת על טכנולוגיית 4Motion ב-4G, המתוכננת כך שתסייע לספקיות תקשורת להתמודד עם אתגרים הכרוכים באספקת כיסוי תוך ומחוץ למבנים תוך שמירה על עלויות נמוכות. בריז-קומפקט הוא פיתרון אידאלי עבור ספקיות תקשורת המבקשות להבטיח שירות איכותי ברמת סיכון נמוכה שמציעים הציוד והנסיון של אלווריון.



בריז-קומפקט מבוססת על ארכיטקטורה של אלווריון, ושילובה עם פתרון ה-4Motion ב-4G של אלווריון מאפשר הגדלה של יכולות הכיסוי והקיבולת באיזורים שאינם מצריכים שימוש בתחנות בסיס מאקרו מולטי-סקטוריאליות. בריז-קומפקט מהווה תחום מוצרים בפני עצמו, המתאים לפריסות מיקרו, אולם הוא מצויד גם בתכונות של תחנת בסיס מאקרו מבחינת יכולות קיבולת, מספר המשתמשים והשירותים. הפתרון עושה שימוש במודולי מאקרו מוכחים הנמצאים בשימוש בפתרון BreezeMax, וביסודות מערכתיים כמו ASN-GW, AAA, EMS ומכשירי קצה, על מנת למקסם את העלות הכרוכה בכל פריסה.



בריז-קומפקט כולל גם את תכונות ה-RF רדיו המתקדמים ביותר, כמו Radio 4X4 ו-Beamforming, על מנת לספק את הרמה הגבוהה ביותר של שירות ואמינות. תחנת הבסיס הזעירה מהווה מודם ורדיו וניתנת להתקנה על גבי גגות, קירות, עמודים ומגדלים.

ערן גורב, נשיא ומנכ"ל אלווריון, אמר: "רשתות התקשורת היום הופכות לישויות רב מימדיות כאשר טכנולוגיות שונות משולבות ועונות על צרכים בתחומי תפעול מגוונים. אנו מרחיבים בעקביות את היצע המוצרים שלנו בפתרונות חדשים כמו בריז-קומפקט, על מנת לספק מענה יעיל וחכם יותר לצרכים אלה".





WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח