בי.אס.פי קיבלה אישור CE למוצר ה- HyperQ AD-100 לאבחון משופר של אק"ג

ניסים גרייזס מנכ"ל BSP: "שילוב מערכות ה- Add-On במערכות האק"ג הסטנדרטיות הקיימות בשוק מרחיב באופן משמעותי את השוק הפוטנציאלי לחברה.

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

HyperQ AD-100


ניסים גרייזס מנכ"ל BSP: "שילוב מערכות ה- Add-On במערכות האק"ג הסטנדרטיות הקיימות בשוק מרחיב באופן משמעותי את השוק הפוטנציאלי לחברה.
בסיס ההתקנות של מערכות אק"ג בעולם מייצג שוק מוערך כולל של כ- 800 מיליון דולר למוצר החדש"


בי.אס.פי (BSP), המפתחת ומייצרת מוצרים מתקדמים לאבחון לא פולשני ומדויק של מחלות לב, הודיעה היום על קבלת אישור גוף התקינה האירופי (CE) למערכת ה- HyperQ AD-100 של החברה לאבחון משופר במערכות אק"ג. מערכת ה- HyperQ AD-100 הינה מוצר הרחבה (add-on) הפועל בטכנולוגיית HyperQ ומשולב כתוספת במערכות קיימות של אק"ג במאמץ. שילוב ה- HyperQ AD-100 במערכות אק"ג מאפשר אבחון מדויק ורגיש יותר של מחלות לב איסכמיות – גורם מוות עיקרי בעולם.
הטכנולוגיה הייחודית שפיתחה בי.אס.פי מיושמת בצורה שאינה פולשנית ואינה כרוכה בקרינה או סיכון לנבדק, ויעילותה גבוהה הן באבחון חולים והן בשלילת מחלה אצל בריאים.
מערכת ה HyperQ AD-100 מאפשרת לרופאים ליהנות מיתרונות הטכנולוגיה ומהיתרונות הקליניים שלה, ללא החלפה של מערכות האק"ג שברשותם.



"שילוב מערכות ה- HyperQ AD-100 במערכות אק"ג סטנדרטיות הקיימות בשוק מרחיב באופן משמעותי את השוק הפוטנציאלי לחברה.
השוק העולמי הכולל של מערכות אק"ג במאמץ מוערך בכ- 200 מיליון דולר בשנה, ובסיס המערכות המותקנות בעולם מייצג שוק פוטנציאלי כולל של כ 800 מיליון דולר למוצר החדש", אמר ניסים גרייזס, מנכ"ל BSP.



עוד הודיעה החברה על קבלת אישור CE למוצר תוכנה HyperQ AN, לביצוע ניתוח אות ייחודי שפיתחה החברה, הניתן לרישוי והטמעה במערכות קיימות של אק"ג במאמץ. התוכנה מאפשרת לחברה לחתום על הסכמי רישוי ו- OEM עם יצרניות אק"ג, בדומה לשיתוף הפעולה הקיים של החברה עם חברת Schiller.

חברת בי.אס.פי (BSP) מתמחה בפיתוח וייצור מכשור רפואי לאבחון וניטור מחלות לב.
טכנולוגיית ה- HyperQ™ שפיתחה החברה מאפשרת אבחון מתקדם ובעל ערך דיאגנוסטי גבוה של מחלות לב, בשלבים מוקדמים של המחלה, תוך חסכון בבדיקות פולשניות ורדיואקטיביות. המערכות שפיתחה החברה המציעות אבחון לא פולשני, בדיוק גבוה ועלויות נמוכות, המאפשר רפואת לב יעילה וטובה יותר לאוכלוסיות רחבות.
מעל 15,000 נבדקים בארץ ובעולם עברו בדיקות HyperQ בניסויים קליניים ובבדיקות רוטיניות.
מוצרי החברה פועלים בבתי חולים ומוסדות רפואיים מרכזיים בישראל, ארה"ב, אירופה והמזרח הרחוק.


חזרה להנדסה רפואית



WeSell רשת שותפים

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח