Plug and Print

HP משיקה מדפסות לייזר הראשונות בתעשייה ללא צורך בדרייברים

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

HP LaserJet Pro P1606

HP משיקה קו מדפסות HP LaserJet Pro עם טכנולוגיית "Plug and Print" חדשה המאפשרת ללקוחות להתחיל להדפיס שתי דקות בלבד לאחר שחיברו למדפסת מחשב נטבוק או מחשב אישי באמצעות כבל USB ללא צורך בהתקנה מתקליטור.

המדפסות בשחור-לבן המצוידות ב-Smart Install הן HP LaserJet Pro P1100 – אחת המדפסות החסכוניות ביותר באנרגיה בכדור הארץ , HP LaserJet Pro M1130/M1210 Multifunction ו-HP LaserJet Pro P1565/P1606dn.
עם טכנולוגיית Auto-On/Auto-Off של HP, מדפסות HP LaserJet P1100 החדשות חוסכות עד 72 אחוזים בהוצאות האנרגיה בהשוואה לדגמים קודמים.



המדפסות גם עושות שימוש במחסניות הדפסה מקוריות של HP LaserJet עם טונר חוסך אנרגיה המאפשר חיסכון של עד 35 אחוזים בכל עמוד בהשוואה למוצרים קודמים.

מדפסת הלייזר הקטנה והזולה ביותר של החברה
סדרת HP LaserJet Pro P1100 (102-129 אירו) כוללת פונקציונליות אלחוטית והינה מדפסת הלייזר הקטנה והזולה ביותר של החברה. היא מציעה מהירויות הדפסה גבוהות, איכות הדפסה מקצועית, לוח בקרה אינטואיטיבי ואת טכנולוגיית HP Auto-On/Auto-Off. דגמי LaserJet P1102 ו-1102W מסייעים ללקוחות להתייעל באופן חסכוני.

מדפסת הלייזר והרב-תכליתית הצבעונית הזולה ביותר
HP גם חשפה את מדפסת HP LaserJet Professional CP5225. שהינה מדפסת הלייזר הצבעונית, הרב-תכליתית הזולה ביותר ש-HP השיקה עד היום. מדפסת HP Color LaserJet Professional CP5225, שהושקה, מסוגלת להפיק הדפסות באיכות מקצועית למגוון רחב של מסמכים, החל מגלויות וכלה בכרזות.
מדפסת זו מאפשרת לעסקים לבצע הדפסות לייזר צבעוניות בפורמט 3A במחיר סביר והיא כוללת תכונת רישות משובצת כדי להקל על שיתוף ההדפסות. המדפסת מתאימה להדפסת מסמכים גדולים מאוד וכן להדפסות משרדיות כלליות.



HP LaserJet Professional CP5225

סדרת HP Color LaserJet Professional CP5225 (1199 – 1499 אירו) כוללת את טכנולוגיית HP Auto-Off ו-HP Instant-on. שימוש ב-HP Instant-on ובהדפסה משני צדי העמוד מאפשר למשתמשים לחסוך אנרגיה ולהקטין את צריכת הנייר ובכך לסייע בהגנת הסביבה מבלי להתפשר על איכות ההדפסה או ביצועיה.

מדפסות HP LaserJet עם Smart Install
הקו החדש של מדפסות HP LaserJet Pro מעוצב בגימור שחור ונקי ומספק תוצאות מקצועיות וחסכוניות כדי לאפשר לעסקים קטנים ובינוניים לצמצם את הנזק שהם גורמים לסביבה.

המדפסות מצוידות בטכנולוגיות HP Auto-On החדשה עם פעילות חישה חכמה: כאשר עבודת הדפסה נשלחת למדפסת, המדפסת "מתעוררת" אוטומטית ממצב "off" .

טכנולוגיה זו משלימה את טכנולוגיית HP Auto-off המתאימה אוטומטית את הגדרות צריכת החשמל של המכשיר ומכבה את המדפסת כאשר אין עבודות הדפסה.
סדרת מדפסות לייזר MFP הזולות ביותר בשוק
סדרת HP LaserJet Pro M1130/M1210 MFP מוצעת בטווח מחירים של 149 עד 199 אירו והיא הסדרה הזולה ביותר בשוק עם מערך תכונות מלא. סדרת MFP הקומפקטית כוללת ארבעה דגמים וקישוריות את'רנט משובצת וכן תכונות חיסכון באנרגיה כגון טכנולוגיית HP Auto-On/Auto-Off ו-HP Instant-on Copy.
בנוסף, הסדרה מאפשרת לעסקים קטנים ובינוניים להעתיק דופלקס ID על גבי עמוד אחד עם תכונות ID Copy.

מדפסות HP LaserJet Pro P1566 (159 אירו) ו-HP LaserJet Pro P1606dn (229 אירו) מציעות לעסקים קטנים ובינוניים איכות, ביצועים ותמורה יוצאי דופן.
עם מהירות הדפסה גבוהה, הדפסה משני צדי העמוד לחיסכון בנייר וקישוריות את'רנט משובצת, מדפסות שולחניות אלו מאפשרות ללקוחות לשפר את התפוקה במטלות היומיומיות.

בנוסף חשפה החברה אריזה כפולה של מחסנית הדפסה שחורה ל-HP LaserJet המסייעת לעסקים קטנים ובינוניים לחסוך בעלויות של נפחי הדפסה גדולים.
החל מהחודש הבא יהיו האריזות הכפולות (dual pack) לדגמי HP LaserJet P2055, HP LaserJet P1505 ו-HP LaserJet P1005/P1006 זמינים ברחבי העולם, למעט הודו וסין, שם יהיו זמינות האריזות הכפולות למדפסות HP LaserJet P1007/P1008.

חזרה לגאדג'ט

WeSell רשת שותפים


כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח