נובה מוסיפה לקוח Foundry מוביל לבסיס לקוחותיה בתחום המערכות המשולבות (Integrated)

מאת הודעות לעיתונות.

NovaMARS®




4 באפריל 2012

רחובות, 4 באפריל 2012 - נובה מכשירי מדידה בע"מ (נאסד"ק: NVMI), ספקית פתרונות מטרולוגיה עצמאיים והחברה המובילה בתחום פתרונות המטרולוגיה המשולבים עבור בקרת התהליכים בשוק המוליכים למחצה, הכריזה היום שלקוח Foundry מוביל בחר במערכות המדידה המשולבות של נובה כמערכות המועדפות לייצור במגוון טכנולוגיות מתקדמות.

המערכות מיועדות לשימוש בתהליך ה CMP במספר אפליקציות. זו הפעם הראשונה בה ישולבו מערכות מדידה משולבות בתהליך הייצור אצל לקוח Foundry זה, לאחר תהליך בדיקה מקיף אשר הדגים שיפור מהותי בתפוקת הייצור והחזר השקעה מיטבי כתוצאה מהשימוש במערכות.



בחירה זו במערכות המדידה המשולבות של נובה, משלימה בחירות קודמות של לקוח זה במערכות המדידה המתקדמות ביותר של נובה בתחום המדידה העצמאית ( (Stand-aloneוכן בתוכנת מידול האפליקציהNovaMARS® לשימוש בייצור במגוון טכנולוגיות ובשלבי בקרה שונים.

חלק מההזמנה סופק ברבעון הקודם, ונובה מצפה להשלים את משלוח המערכות הנוספות במהלך הרבעון הנוכחי.



גבי זליגסון, נשיא ומנכ"ל נובה אמר כי "אנו גאים להוסיף לקוח Foundry מוביל לבסיס לקוחותינו בתחום המערכות המשולבות. אימוץ נוסף זה של המערכות המשולבות מבסס את המובילות שלנו בתחום בקרת התהליכים בתעשיית המובילים למחצה. אנו מצפים שניצחון זה ייצר עסקים משמעותיים נוספים בעתיד, עם הרחבת השימוש של הלקוח בפתרונות מדידה משולבים בטכנולוגיות ייצור נוכחיות ומתקדמות. בחירה זו מהווה נצחון נוסף בשרשרת של תהליכי הערכה מוצלחים בהם נבחרה נובה כשותפה בתהליכי פיתוח ובקרה בטכנולוגיות המתקדמות ביותר".





חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח