התעשייה האווירית סיפקה כוונות יום/לילה מסוג מיני-פופ, המוצבות על מערכת הנשק RCWS של רפאל, לרכבים משוריינים של הצבא הצ'כי

מאת הודעות לעיתונות.
WeSell רשת שותפים

מיניפופ


נמל תעופה בן גוריון, 18 במאי, 2011- התעשייה האווירית (תע"א) סיפקה מערכות אופטיות קלות משקל מסוג מיני-פופ (POP-Plug-in Optronic Payload) המשמשות ככוונות למערכות נשק של רפאלSamson 30 RCWS (Remote Controlled Weapon Station). המערכות החדשות מורכבות על גבי כלי רכב משוריינים מסוג GDELS – Steyr KBVP PANDUR 8X8 CZ, הנמצאים בשימוש הצבא הצ'כי באפגניסטן. שווי העסקה מסתכם בכמה מיליוני דולרים.

המיני-פופ מצויד במצלמה תרמית, מצלמת TV-CCD, מד טווח לייזר וסמן לייזר. שתי מערכות מיני-פופ מורכבות על כל צריח, אחת משמשת ככוונת למפקד והשנייה ככוונת תותחן.



שאול שחר, מנהל מפעל תממ מחטיבת מערכות טילים וחלל של התע"א, אמר: "אנו מאד גאים באספקת המיני-פופ שלנו לתוכנית חשובה זו. המיני-פופ הותאם באופן ייחודי לסביבה הקשה בה פועלת מערכת הRCWS וביצועיו הם מעל ומעבר לציפיות."



המיני-פופ מתוצרת מפעל תממ של התעשייה האווירית, הינו מטע"ד מתקדם וקל משקל ממשפחת ה POP ומשמש לתצפית ולציון מטרות. מאות מערכות POP מתוצרת תממ פזורות ברחבי העולם ונמצאות בשימוש מבצעי באוויר, בים וביבשה בצבאות וכוחות ביטחון מובילים.

מפעל תממ מחטיבת מערכות, טילים וחלל של התע"א הינו מפעל ייחודי בעל טכנולוגיה עתירת ידע בתחום של פיתוח וייצור מערכות אלקטרו-אופטיות מיוצבות למגוון רחב של שימושים לאוויר, לים וליבשה.
תממ הינו בית הניווט האינרציאלי של מדינת ישראל ונמנה על מועדון אקסקלוסיבי ומצומצם של יצרנים של מדידים אינרציאליים (ג'ירוסקופים ומדי תאוצה) ומערכות ניווט מדויקות לשימוש בחלל, באוויר, בים וביבשה.

בתמונה:
מיניפופ



WeSell רשת שותפים

חזרה למגאזין

כל הזכויות שמורות אופלי התשס"ח